Gå til innhold

Sliter psykisk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kullsyrevann skrev (7 minutter siden):

Jeg trodde det måtte være ganske ekstremt for å bli beltelagt? At det var vold inni bildet?

Jeg har blitt beltelagt fire ganger og ikke vært voldelig i det hele tatt. Men har vært helt ktakilsk og prøvd å bryte meg ut av avdelingen osv. Har vært ruset alle gangene. 

I ettertid har jeg ingen negative følelser i forhold til å ha ligget beltelagt. Var ute av kontroll og beltesengen gjorde så de ikke måtte holde meg fast selv. Hadde de begynt å holde meg fast så kunne jeg blitt voldelig for jeg får panikk av å holdes fast. Samme som at håndjern er bedre enn å holdes fast eller enda verre bli bært. 

Endret av Purple_Pixiedust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Purple_Pixiedust skrev (Akkurat nå):

Jeg har blitt Bekkelaget fire ganger og ikke vært voldelig i det hele tatt. Men har vært helt ktakilsk og prøvd å bryte meg ut av avdelingen osv. Har vært ruset alle gangene. 

I ettertid har jeg ingen negative følelser i forhold til å ha ligget beltelagt. Var ute av kontroll og beltesengen gjorde så de ikke måtte holde meg fast selv. Hadde de begynt å holde meg fast så kunne jeg blitt voldelig for jeg får panikk av å holdes fast. Samme som at håndjern er bedre enn å holdes fast eller enda verre bli bært. 

Høres ut som de tok en fornuftig avgjørelse. Og er enig i at det høres bedre ut det enn å bli holdt fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det er tull. Det holder å være psykotisk, mange leger bruker masse unødvendig tvang. Og hvis du ikke gjør som du får beskjed om, blir du beltelagt/ vondt fast. Det er helt jævlig i psykiatrien hvor mye vold som brukes mot syke mennesker

Anonymkode: 08f0f...b43

Hvordan tenker du at denne informasjonen er til hjelp for TS? Det er lov å bruke hjernen litt.

Anonymkode: 31a23...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kullsyrevann skrev (6 minutter siden):

Høres ut som de tok en fornuftig avgjørelse. Og er enig i at det høres bedre ut det enn å bli holdt fast.

Ja det er langt bedre. Mindre fare for at noen kommer til skade og en får ikke traumer av å ligge stroppet fast. I hvert fall ikke de fleste. Men man kan få det av fastholding. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...