mimifin72 Skrevet 19. mars 2024 #1 Del Skrevet 19. mars 2024 Hjelp! Øynene mine klør hver gang jeg har mascara på. Pleier å kaste mascaraene stort sett etter 1-2 måneder, og har på bare hvis jeg må. Kan noen anbafale mascara dere har god erfaring med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pluton Skrevet 19. mars 2024 #2 Del Skrevet 19. mars 2024 Jeg har veldig sensitive øyne. Jeg har veldig god erfaring med Isadora hypo-allergenic mascara. Bruker også Idun Minerals mascara og synes denne er veldig god. Ellers så har Clinique også hypo-allergenic mascara som fungerer veldig greit for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 19. mars 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 19. mars 2024 pluton skrev (2 minutter siden): Jeg har veldig sensitive øyne. Jeg har veldig god erfaring med Isadora hypo-allergenic mascara. Bruker også Idun Minerals mascara og synes denne er veldig god. Ellers så har Clinique også hypo-allergenic mascara som fungerer veldig greit for meg. Har prøvd både Isadora sin og Clinique sin. Funker ikke. Klør fortsatt. Tror jeg må rett og slett slutte med mascara😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pluton Skrevet 19. mars 2024 #4 Del Skrevet 19. mars 2024 mimifin72 skrev (Akkurat nå): Har prøvd både Isadora sin og Clinique sin. Funker ikke. Klør fortsatt. Tror jeg må rett og slett slutte med mascara😞 Ok, du nevnte ikke hvilken du har prøvd tidligere og spurte om merker vi har god erfaring med, så dette er de merkene som fungerer for mine sensitive øyne iallefall. Har du prøvd Idun Minerals sine mascaraer? Selges både på apotek og hos Kicks (som jeg vet om). De har fungert veldig godt for meg, og de er også tilpasset sensitive øyne. Håper du finner en mascara som funker for deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 19. mars 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 19. mars 2024 pluton skrev (15 minutter siden): Ok, du nevnte ikke hvilken du har prøvd tidligere og spurte om merker vi har god erfaring med, så dette er de merkene som fungerer for mine sensitive øyne iallefall. Har du prøvd Idun Minerals sine mascaraer? Selges både på apotek og hos Kicks (som jeg vet om). De har fungert veldig godt for meg, og de er også tilpasset sensitive øyne. Håper du finner en mascara som funker for deg. Tusen takk! Skal prøve😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.k Skrevet 20. mars 2024 #6 Del Skrevet 20. mars 2024 Har selv bestilt meg denne maskaraen under siden eg er endel plaget med irriterte øyne 😊 virker veldig bra. Er ikke full av irriterende ingredienser som mange andre 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå