Gå til innhold

Hvorfor blokkere folk HELE midtgangen i matbutikker når de leter etter det de vil ha?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så frekt!

Anonymkode: 43813...a38

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får begynne å handle utafor rushtiden da! Her jeg bor er det roligst å handle mellom kl 07-08 og 21-22.

Anonymkode: cdcb0...697

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger er folk slitne etter jobb, litt i sin egen verden. Så spretter de til side når de oppdager at det er en kø bak seg etter at noen høflig har sagt fra.

Anonymkode: 269fb...1db

• Liker 1
Skrevet

Du mener med vognene? De har hjul - jeg klarer å flytte dem hvis jeg skal forbi...

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg også fått til selv, når man blir stående å tenke, og sjekker lista. 

Irriterer meg null-niks. Flytter vognen litt, eller sier "unnskyld" med et smil. 

Anonymkode: d4eaa...5d8

Skrevet

Jeg irriterer meg over det samme.

Her er det mange turister i butikkene og da står gjerne hele familien på 4 pluss en handlevogn og sperrer hele midtgangen, mens de er i sin egen verden. Skulle ikke klaget om det skjedde en og annen gang, men når man må be om å komme frem 5-6 ganger på hver handletur blir det ganske slitsomt.

Og jeg handler langt utenom de travle tidene.

AnonymBruker
Skrevet

Så det er ikke lov å stå stille og tenke når man er på butikken? Man skal stresse rundt hele tida? Når jeg handler etter jobb må jeg gå sakte og tenke på å stresse ned, ellers glemmer jeg halvparten av det jeg skal ha. SELV om jeg har handleliste. JEG har like mye rett på å være meg selv i butikken som du. 

Anonymkode: 3d3b5...136

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så det er ikke lov å stå stille og tenke når man er på butikken? Man skal stresse rundt hele tida? Når jeg handler etter jobb må jeg gå sakte og tenke på å stresse ned, ellers glemmer jeg halvparten av det jeg skal ha. SELV om jeg har handleliste. JEG har like mye rett på å være meg selv i butikken som du. 

Anonymkode: 3d3b5...136

Man kan jo gjerne flytte seg litt til siden slik at en ikke sperrer for folk som vil forbi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...