Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi er tre stk som skal til Mallorca og Palma by enten 27.4-30.4 eller 2.5-5.5.

Vi er to som kjører vanlig billett og en senior (skal ha med mormor).

Ønsket er å bo sentralt i Palma by på et hotell med svømmebasseng. Er det leilighet må det være to roms leilighet (mormor snorker så sinnsykt), eller to rom.

Blir grønn i trynet av å se etter disse tingene. Kan noen hjelpe meg? TAKK!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Mener du avreise mellom 27 og 30, eller at dere bare skal være der i tre dager??

Det er veldig mye mer komplisert å finne en så kort tur enn å finne for f.eks. en uke. Alle charterselskapene setter kun opp ukes turer, men jeg kan prøve å søke for deg likevel.

Skrevet

Tusen takk for hjelpen!

Disse datoene jeg har satt opp er torsdag til søndag. Ønsker avreise f.eks. den 27 og hjemkomst den 30. april osv.

Det er kun i dette tidsrommet (siste helg i april, første i mai) vi kan reise. Og syv dager blir litt vel lenge for en mormor som ikke er hundre prosent til bens.

Takk for hjelpen :)

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Dersom du mener at dere kan være der en uke med avreisetidspunkt fra 2-5/5 mai, kan dere få fin toromsleilighet med svømmebasseng og sentralt for ca 3000 pr pers inkludert alt..

Men dersom dere skal være der fra 2-5 mai, må dere ut med minst 4000 pr pers for KUN fly, og da kommer hotell i tillegg...

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Ok! Da skal jeg sjekke hva jeg kan finne...

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

27-30 april

Ok, det kan hende jeg ikke er noe god på dette, men det billigste jeg har funnet hittil er fly for tilsammen 12.489,- avreise 08.25 torsdag og hjemme 23.30 søndag.

Hotell tilsammen 1913,- for hele perioden, men da ligger hotellet gjerne noen kilometer fra Palma. Billige hoteller i Palma har som regel ikke basseng...

Altså, ca 14.000 tilsammen, ca 4800,- pr pers.

Som sagt, dere kan få det mye billigere hvis dere velger å være der en uke.

Skrevet

Tusen takk for hjelpen :)

Blir nok muligens en uke på oss. Ganske mye å spare selv om vi får seniorrabatt for en av oss ;) Kanskje jeg bør betale dobbelt ettersom jeg er gravid :ler:

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Jeg finner ikke noe seniorrabatt, det er det som er litt rart.. Alle har jo barnerabatt? Hvis dere skal dra i en uke, anbefaler jeg www.solfaktor.no.

Skrevet

STS Solia har seniorrabatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...