Gå til innhold

Han søkte forhold i starten, men....

Fremhevede innlegg

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

jeg så på deg som ei jeg kunne tenkt meg et seriøst forhold med, men nå vet jeg ikke  hva jeg vil lengre.  

Anonymkode: d9188...0ec

Hvis han sa det sånn, var det jo en weird måte å si det på. Jeg hadde fått en litt rar vibe av det. Men kanskje han fikk kalde føtter. Trenger ikke ha noe med deg å gjøre sånnsett. Dere burde jo uansett snakke sammen, ulike signaler sendes jo ut her. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, xQueenKx said:

Hvis han sa det sånn, var det jo en weird måte å si det på. Jeg hadde fått en litt rar vibe av det. Men kanskje han fikk kalde føtter. Trenger ikke ha noe med deg å gjøre sånnsett. Dere burde jo uansett snakke sammen, ulike signaler sendes jo ut her. 

Ikke bare weird. Det er god gammeldags hersketeknikk for å trykke ned andre, guilt trippe og sette dem i forsvarsposisjon. 

Syntaksen er :  "Jeg trodde bedre som deg, jeg er skuffet over deg så nå blir det ikke ##### allikevel"

Så sendes du avgårde med skyldfølelse i stedet for å innse at du har blitt dårlig behandlet. 👍

Anonymkode: 200cc...934

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke bare weird. Det er god gammeldags hersketeknikk for å trykke ned andre, guilt trippe og sette dem i forsvarsposisjon. 

Syntaksen er :  "Jeg trodde bedre som deg, jeg er skuffet over deg så nå blir det ikke ##### allikevel"

Så sendes du avgårde med skyldfølelse i stedet for å innse at du har blitt dårlig behandlet. 👍

Ja, enig.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg syns det var bare rart det han sa, uansett så forhastet han seg da han ville jeg skulle komme bort til ham å snakke, nå er det uansett rykter. Men jeg sa til ham selv vi burde holde oss profesjonelle noe i den duren. Og kanskje ikke vise til alle at vi har en greie. Så blir han litt sånn oppgitt, han var kald dagen etter også.

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Han kom med ulike grunner til at han hvorfor ikke ønsket forhold, og var ganske kald generelt. 

hva skal jeg gjøre? Ta en prat?

Han sa han ikke ønsket et forhold. Det tar du bokstavelig, og lar mannen være. Slutt. 

Anonymkode: a681d...fd5

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg ville jo ha et forhold jeg og. Men virket som at han trodde at jeg søkte ikke noe seriøst. Men samtidig så blir det jo sånn at jeg vil holde forholdet skjult og slippe rykter i en arbeidsplass. 

Antageligvis har du du såret egoet hans siden du ville holde det hemmelig, noe de fleste kan forstå, ærlig talt. Han er sikkert veldig selvopptatt og er ikke interessert i dine behov, men tenker sikkert bare på hvordan han vil ha det. Dette er ikke en veldig bra catch av en fyr.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg ville jo ha et forhold jeg og. Men virket som at han trodde at jeg søkte ikke noe seriøst. Men samtidig så blir det jo sånn at jeg vil holde forholdet skjult og slippe rykter i en arbeidsplass. 

Det virker jo litt som du ikke vil vedkjennes at du dater han fra hans side. Når du sier du vil holde det skjult. Selv om jeg skjønner deg godt, da å date kollegaer generelt kan være et minefelt på alle måter. Kan du ikke høre om dere kan ta en prat om det, eller skrive en melding til han og høre om han har oppfattet deg feil, og evt oppklare det? Mest sannsynlig har han bare mistet interessen.

Anonymkode: 70b58...e0a

AnonymBruker
Skrevet
lillevill skrev (2 timer siden):

Antageligvis har du du såret egoet hans siden du ville holde det hemmelig, noe de fleste kan forstå, ærlig talt. Han er sikkert veldig selvopptatt og er ikke interessert i dine behov, men tenker sikkert bare på hvordan han vil ha det. Dette er ikke en veldig bra catch av en fyr.

Ja, jeg vet ikke. Det som var at han sa sånn, du kan komme til og med bort til plassen min når du vil, virket som han vil bare vise meg fram... men så sier det jo litt at han hadde store forventninger når han sier jeg så på deg som ei jeg kan tenke meg noe seriøst med

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han sa han ikke ønsket et forhold. Det tar du bokstavelig, og lar mannen være. Slutt. 

Han har likevel sagt vi kan ta en lunsj sammen så ser vi an litt og får ta det som det kommer

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor hadde du behov for å si det du sa? 

Hva ville du oppnå med det? 

Anonymkode: 7bccb...c59

AnonymBruker
Skrevet

For guds skyld, ikke ta en prat med han om dette. 

Dette løses mye bedre med å snakke med noen ukjente på internett, alternativt noen venninner om det, så kan dere finne en løsning på problemet uten han 😕 

Anonymkode: 29527...db7

AnonymBruker
Skrevet

Han har fått tenkt seg om og funnet ut hva han vil. Da er det bare å la det ligge. 

Anonymkode: af32b...078

AnonymBruker
Skrevet
On 3/19/2024 at 2:55 PM, AnonymBruker said:

Han har likevel sagt vi kan ta en lunsj sammen så ser vi an litt og får ta det som det kommer

Nei. Gå videre. Ikke ta til takke med smuler. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor hadde du behov for å si det du sa? 

Hva ville du oppnå med det? 

Anonymkode: 7bccb...c59

Fordi jeg ikke gidder rykter allerede før vi er sammen, jeg bare nevnte ting for ham. Da han sa du kan komme bort til plassen min. Men det er sånn jeg er

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi jeg ikke gidder rykter allerede før vi er sammen, jeg bare nevnte ting for ham. Da han sa du kan komme bort til plassen min. Men det er sånn jeg er

Herregud, er du 12? 

Anonymkode: f0d16...8ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...