Gå til innhold

Han søkte forhold i starten, men....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en fyr  var på lunsjdate sammen, dette er en kollega av meg. Vi hadde det hyggelig sammen. Bare oss to, når vi var på jobben så folk oss to gå sammen til kantinen, og sitte sammen også. Men så nevnte jeg for ham at det var greit å holde skjult litt i starten pga sånn kollegarelasjon, og rykter. Så sa han: nei det bryr jeg meg ikke om, kom til plassen min når jeg sitter der og bare slå av en prat når du ser meg ledig. 2 dager senere møter jeg ham ute på byen og da sa han: jeg så på deg som ei jeg kunne tenkt meg et seriøst forhold med, men nå vet jeg ikke  hva jeg vil lengre.  Han kom med ulike grunner til at han hvorfor ikke ønsket forhold, og var ganske kald generelt. Han hadde sagt til andre kollegaer at han har likt meg helt siden jeg startet der. Men nå begynner jeg å tro at jeg gav ham inntrykk av at jeg ikke søkte noe seriøst, siden jeg nevnte dette med å holde ting skjult. Og nå at han derfor har meg på avstand pga han selv søker forhold, men fant raskt ut at jeg ikke søker det samme.

hva skal jeg gjøre? Ta en prat?

Anonymkode: d9188...0ec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En som tar lillefingeren og vil ha hele hånda med en gang. Løp.

Anonymkode: ca11d...e18

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Han ønsker ikke et forhold med deg, og har fortalt hvorfor. Hva mer er det å si?

Anonymkode: 02a9b...6fe

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han ønsker ikke et forhold med deg, og har fortalt hvorfor. Hva mer er det å si?

Jeg ville jo ha et forhold jeg og. Men virket som at han trodde at jeg søkte ikke noe seriøst. Men samtidig så blir det jo sånn at jeg vil holde forholdet skjult og slippe rykter i en arbeidsplass. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ville jo ha et forhold jeg og. Men virket som at han trodde at jeg søkte ikke noe seriøst. Men samtidig så blir det jo sånn at jeg vil holde forholdet skjult og slippe rykter i en arbeidsplass. 

Hvis dere ikke klarer å kommunisere så kan dere uansett ikke være sammen. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvis dere ikke klarer å kommunisere så kan dere uansett ikke være sammen. 

Var jo bare halvtimes date, han trengte ikke forhaste seg å få meg til å dele alt foran de andre arbeidsplassen.... jeg bare nevnte det for ham. Ser ut som at han ville bare få avklart fra dag 1 at han vil få meg til å ha et forhold. Ja vet ikke, jeg likte jo ham. Men jeg forhaste meg ikke

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han høres, bitter, merkelig og ustabil ut. Oppføre deg vennlig overfor han, ikke mas og gå videre med livet ditt

Anonymkode: 35ad3...ba1

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Var jo bare halvtimes date, han trengte ikke forhaste seg å få meg til å dele alt foran de andre arbeidsplassen.... jeg bare nevnte det for ham. Ser ut som at han ville bare få avklart fra dag 1 at han vil få meg til å ha et forhold. Ja vet ikke, jeg likte jo ham. Men jeg forhaste meg ikke

Det handler ikke om rett eller feil, men dere tenker tydeligvis ulikt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Rødt flagg.  Dropp han

Anonymkode: 3e154...dbd

• Liker 2
  • Nyttig 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Hadde takket for meg og sett etter en mer emosjonelt moden mann👀

AnonymBruker
Skrevet

Du sier DU vil ha et forhold. Men han har ikke sagt det med rene ord , har han???  Du skriver i hvert fall ikke noe om det. 

7 hours ago, AnonymBruker said:
7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ville jo ha et forhold jeg og. Men virket som at han trodde at jeg søkte ikke noe seriøst.

Når du kommuniserer med andre, tar du til deg informasjonen du får?? Les hvordan du svarer på sitatet over... Han ønsker IKKE et forhold med deg. Han har forklart deg det. Han ønsker bare en flørt og har skjønt at du vil ha noe seriøst. 

Anonymkode: 200cc...934

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du sier DU vil ha et forhold. Men han har ikke sagt det med rene ord , har han???  Du skriver i hvert fall ikke noe om det. 

jo, TS skriver i midten av HI at han sa at han hadde tenkt på det.

Anonymkode: a3f84...ed9

AnonymBruker
Skrevet

Du viser lave sosiale evner når du begynner snakke om å skjule forhold/snakke om forhold etter og under en første date som er en trasig halvtimes lunsjdate..ville absolutt ikke foreslått en prat. Det vil gjøre inntrykket av at du har lav sosial kompetanse sterkere. Det passer bare ikke til faktisk situasjon..du må nesten ta høyde for at han trakk seg unna fordi du la altfor mye i den lille lunsjavtalen..

Anonymkode: 1997d...22e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du viser lave sosiale evner når du begynner snakke om å skjule forhold/snakke om forhold etter og under en første date som er en trasig halvtimes lunsjdate..ville absolutt ikke foreslått en prat. Det vil gjøre inntrykket av at du har lav sosial kompetanse sterkere. Det passer bare ikke til faktisk situasjon..du må nesten ta høyde for at han trakk seg unna fordi du la altfor mye i den lille lunsjavtalen..

Anonymkode: 1997d...22e

Det må da være lov å ønske å holde bli-kjent fasen lowkey og mellom de inntil det evt blir noe seriøst. Betyr ikke at hun mente at et evt forhold skulle holdes hemmelig i all fremtid

Anonymkode: 3d10f...3a0

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

TS skriver i midten av HI at han sa at han hadde tenkt på det.

Jojo. Han sier det etter at han har bestemt seg for å si han ikke er interessert i forfølge dette og i samme setning som han sier han ikke er interessert. Jeg leste ikke det akkurat som at han har gitt tydelige signaler tidligere på at han vil ha et seriøst forhold. Egentlig leste jeg det som en litt klysete ting å si for å såre folk. 

45 minutter siden, AnonymBruker said:

Det må da være lov å ønske å holde bli-kjent fasen lowkey og mellom de inntil det evt blir noe seriøst. Betyr ikke at hun mente at et evt forhold skulle holdes hemmelig i all fremtid

Helt enig her. Jeg annonserer ikke datene mine offentlig jeg heller før vi har kommet et stykke. 

Sånn jeg leser TS sin tekst er fyren en klyse som fikk egoboost av at den nye rypa på jobben var interessert i ham og når hun tok det vekk, så var han ikke interessert og ble klysete mot henne. 

Er btw mann selv. Tenkte bare å nevne det før noen beskylder meg for å være en mistroisk mannehater 😅 Jeg synes opøførselen hans skurrer. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Han kom med ulike grunner til at han hvorfor ikke ønsket forhold

Han har jo sagt hvorfor han ikke ønsker noe forhold. Jeg foreslår at du bare tror på det han sier, istedenfor å spekulere i andre årsaker. 

Skrevet

Så mange rare svar her. Han virker veldig kjip som kommer med en hel remse etter en liten date, han kunne sagt fra på en ålreit måte, men valgte ikke det da. Så. Han fremstår jo uansett ikke som noen fin fyr, så ikke tenk på hva du skulle gjort annerledes. Det hadde neppe hjulpet.

Kanskje fikk han bare hetta og tar til vettet etter hvert, hvem vet. I så fall hadde jeg sagt klart ifra hva jeg syntes om runde nr 1 før jeg evt ga ham en ny sjanse. Stå på ditt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

jeg så på deg som ei jeg kunne tenkt meg et seriøst forhold med, men nå vet jeg ikke  hva jeg vil lengre.

Dette synes jeg er svært manipulerende oppførsel. Jeg har møtt noen menn som snakker i slike vendinger og de har uten unntak hatt dårlig selvfølelse .

De som kan finne på å si slemme ting, eller erte deg og så bli fornærmet og beskylde deg for å ikke ha humor om du ikke ler med av ertingen deres. «Du tar jo ikke en spøk, det er greit det, da skal jeg ikke snakke mer med deg da siden jeg er sånn en dust» type menn. 

Jeg ville styrt unna denne mannen basert på hva du sier. Han er uansett ikke interessert nok når han sier sånne ting. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Én date og allerede problemer på jobb. 

Hvordan tror du et forhold som tar slutt vil arte seg med en jobbkollega? 

Avslutt nå imens det er enkelt.

Anonymkode: 51e32...234

Skrevet

Dere spiste lunsj sammen på jobb, er det virkelig en date? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...