AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #21 Skrevet 19. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Gi beskjed? Du kan jo spørre litt hvorfor hun er sånn direkte til henne? Men absolutt ikke noe å gå til ledelsen for hvis det er det du lurer på. Anonymkode: cd8e5...6b5 Jo, det er det. Anonymkode: 05f23...10c
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #22 Skrevet 19. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvilket klokkeslett hentet du da ts, og når stenger barnehagen? Jeg blir oppgitt over foreldre som kommer inn døra 8 min før vi stenger med verdens beste tid. Da begynner de å skifte bleie, klær, se gjennom skifte kurven, samle sammen tingene, prate med oss, la barna rote ut det vi akkurat har ryddet bort og det ene med det andre. Pga slike foreldre så har vi når været tillater det begynt å kle på barna, pakke sammen alle tingene deres i sekkene, stenge avdelingen å gå ut til klokka 16. Så sjekker vi bleiene ofte slik at vi kan gå inn å skifte å ha ungene helt klare til foreldrene kommer. Dette måtte vi begynne med fordi det er så mange foreldre som ikke respekterer at vi også har en arbeidstid som er ferdig klokken 17, da har vi også familie vi vil hjem til og ting vi skal gjøre. Så hvis du er en sånn type forelder så skjønner jeg behandlingen du fikk. Ikke greit men, jeg forstår at det kan koke over. Hvis du ikke kjenner deg igjen i det hele tatt så ta det opp med de andre som jobber der. Anonymkode: 63fc0...387 1 time før stengetid. -ts Anonymkode: 70295...0f4 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #23 Skrevet 19. mars 2024 Nå hørte jeg jo ikke hvordan ting ble sagt, og så ikke kroppsspråket og ansiktet til denne ansatte. Men kan det være at hun egentlig prøvde å være hjelpsom, og samtidig har en litt brå og kort måte å prate på, som kan ha blitt forsterket av at hun hadde det travelt, var sliten, stresset eller syntes det var kjipt at det var behov for bleieskift som de ikke hadde oppdaget? At hun tenkte at hun kunne ta bleien mens du fikk pakket sammen tingene, og at det var ment som en hjelp. Men så fikk hun ikke ordentlig med seg at du alt hadde pakket og at du gjerne skiftet bleien selv, og så ble det krøll for henne. Sånn du beskriver det høres det som det kom ut som en form for kommando nesten, og det er jo ikke særlig hyggelig. Men jeg tenker at jeg som ansatt i barnehage godt kunne sagt at jeg kan godt skifte bleien, så kan du pakke sammen så lenge. Jeg håper jo jeg hadde sagt det på en måte som ble oppfattet som trivelig da. Om det var bæsj i bleien som ikke var oppdaget, syns jeg også det er ordentlig kjipt. Jeg syns til og med det er ubehagelig når jeg nylig har sjekket, og etterpå observert barnet har gjemt seg litt unna i et hjørne og visste at nå er det nok behov for bleieskift, men før jeg kommer så langt så blir barnet hentet. Da blir jeg redd foreldrene tror vi ikke følger med. Ellers, hvis denne ansatte tar dårlige dager utover barnas foresatte, og at hun virkelig var ufin med vilje, så er det veldig ugreit. Anonymkode: e4e20...0fd 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #24 Skrevet 19. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ufyselig var hun, og det var ikke greit, men hvorfor ikke la henne gjøre jobben sin? Du har da ikke noe med å valse inn på barnas område, annet enn i garderoben. Jeg ville latt det passere for denne gang, men fortsetter den dårlige holdninga, så må du jo gi beskjed. Anonymkode: e343f...734 Takk og lov for at vår barnehage ikke er sånn. Her blir vi oppfordret til å gå inn på avdelingen, blant annet for å se på tegninger og ting barna har laget. Vi kan også gå på stellerommet om vi vil. Anonymkode: c7d30...8c3 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #25 Skrevet 19. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ufyselig var hun, og det var ikke greit, men hvorfor ikke la henne gjøre jobben sin? Du har da ikke noe med å valse inn på barnas område, annet enn i garderoben. Jeg ville latt det passere for denne gang, men fortsetter den dårlige holdninga, så må du jo gi beskjed. Anonymkode: e343f...734 Hvis ungene har behov for ny bleie ved henting, er det full enighet blant foreldre og foreldrene om at foreldre skifter. Hvorfor i alle dager skal jeg stå og se på. Eller barnehageansatt kjempe med en unge som nettopp så mamman sin og vil dit? Anonymkode: f29a1...998
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå