Gå til innhold

Hva er dette?


Gjest Gjest_Mulle_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mulle_*

I to år var jeg sammen med en fyr. Det ble slutt i fjor vår, men vi har veldig mye med hverandre og gjøre gjennom jobb og felles fritidsaktiviteter. Bruddet var fryktelig turbulent og vanskelig for oss begge. Idag er vi for så vidt gode venner og har ingen problemer med å omgås og samarbeide. Vi er begge godt voksne mennesker.

Vi hadde det utrolig bra sammen da alt var bra og kjemien mellom oss er fortsatt sterk og god.

Han fant seg en ny ganske kjapt etter at det var slutt med oss, en dame han har kjent hele livet og som sikkert representerer noe veldig trygt. I vårt forhold var det masse sterke følelser og det er jo ofte noe som skremmer vannet av menn.

Jeg er fortsatt glad i fyren og skulle gjerne sett at vi var sammen igjen.

I det siste har han begynt å småflørte med meg igjen. Han signaliserer også ganske klart at han sliter når jeg er ute på date med andre. Forholdet med den nye damen har nok også begynt å bli litt lunkent.

Jeg later som om jeg er upåvirket av flørten hans og later som om jeg lever bong og har det helt topp. Dette liker han ikke.

Jeg vil ha han tilbake...men er usikker på om han mener noe med flørten sin. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første som slår meg er, ta tiden til hjelp? Hvis dere har vært sammen en stund, kjenner dere hverandre relativt godt, og da vil jeg tro du ville ha en større mulighet til å lese signalene hans, og hva det er han vil? Å spør han direkte ut kan jo bli en ganske pinlig affære, hvis du mot formodning er helt på jordet, også med tanke på jobbsamarbeid og felles interesser? Nei ærlig talt, jeg vet ikke noe fasitsvar, bare noen løse tanker en søndagsmorning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh

Jeg hadde spurt jeg, men det er nå meg da.

Bedre det enn å sitte og tenke og analysere? Da får du jo klarhet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første som slår meg er, ta tiden til hjelp?  Hvis dere har vært sammen en stund, kjenner dere hverandre relativt godt, og da vil jeg tro du ville ha en større mulighet til å lese signalene hans, og hva det er han vil?  Å spør han direkte ut kan jo bli en ganske pinlig affære, hvis du mot formodning er helt på jordet, også med tanke på jobbsamarbeid og felles interesser?  Nei ærlig talt, jeg vet ikke noe fasitsvar, bare noen løse tanker en søndagsmorning ;)

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...