Bronto Skrevet 7. april #141 Skrevet 7. april Jeg slenger meg Kamilla og Lasse Lauvstad. Blir uvel av å se eller høre dem.
M.H85 Skrevet 18. april #142 Skrevet 18. april Bronto skrev (På 7.4.2026 den 21.55): Jeg slenger meg Kamilla og Lasse Lauvstad. Blir uvel av å se eller høre dem. Ble nyssjerrig. Aldri hørt om paret. Måtte dobbeltse på bildene. Er de et par? Hun må jo være 60. Han så ut som 35 40 år😅🙈
Bronto Skrevet 19. april #144 Skrevet 19. april M.H85 skrev (På 18.4.2026 den 12.02): Ble nyssjerrig. Aldri hørt om paret. Måtte dobbeltse på bildene. Er de et par? Hun må jo være 60. Han så ut som 35 40 år😅🙈 Han er 43/43. Hun er vel eldre enn han, men ikke så mye. Kanskje ti år eldre. Hun var en frodig dame før. Men er slanke operert. Tror de er åpne om dette, men om det går imot reglene får de bare slette. De er hyggelige men litt, eller mye, mye. Og status penger og merkeopphenget dems, er ganske spesielt. Ganske merkbart rart på et så lite sted. Man kan spekulere. Spesielt folk som kjenner til dem. Men det skal vi holde oss for gode til. 1
Julemarsipan Skrevet 19. april #146 Skrevet 19. april Bronto skrev (På 7.4.2026 den 21.55): Jeg slenger meg Kamilla og Lasse Lauvstad. Blir uvel av å se eller høre dem. Nei disse er jo så fine og gode 🥰 også den dialekten 🤩
Vintermåne Skrevet 19. april #147 Skrevet 19. april Bronto skrev (5 timer siden): Han er 43/43. Hun er vel eldre enn han, men ikke så mye. Kanskje ti år eldre. Hun var en frodig dame før. Men er slanke operert. Tror de er åpne om dette, men om det går imot reglene får de bare slette. De er hyggelige men litt, eller mye, mye. Og status penger og merkeopphenget dems, er ganske spesielt. Ganske merkbart rart på et så lite sted. Man kan spekulere. Spesielt folk som kjenner til dem. Men det skal vi holde oss for gode til. De virker ekstremt (altså EKSTREMT) materialistiske og jålete? Han ser ut som han har falske vipper eller noe 😅 men de virker jo på en måte søte også?!? 😅 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå