Gå til innhold

Damer blir forelska, men ikke jeg

Fremhevede innlegg

Skrevet
On 3/19/2024 at 8:25 AM, Trek said:

Jeg holder det ikke mot han at han ikke fikk de rette følelsene, det kan jo ikke han noe for. Men han kunne latt være å treffe meg mer når han skjønte at han ikke hadde sånne følelser og intensjoner med meg.

For det er ikke nødvendig at han kaster bort tiden min når han vet jeg vil ha forhold når han vet at det bare er vennskap og sex fra hans side.

Jeg tenkte kanskje følelsene skulle komme etterhvert? Jeg syntes uansett var han som person så flott at jeg ikke hadde helt lyst til å gi slipp, det var veldig vanskelig følelsesmessig en liten stund der. 

Kan det hende at han ikke tenkte at han kastet bort tiden din, men kanskje også håpet at de rette følelsene skulle komme? Noen trenger åpenbart litt tid, mens andre blir stormforelsket ved første blikk.

Usikker på hvor jeg er på skalaen, har ikke kommet igang med datingen enn så lenge, men kjenner litt på det "stresset" av å måtte såre/avslå noen som er mer interessert i meg enn jeg i dem. For jeg vet jo at i alle fall enkelte damer blir mer attraktive for meg over tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fjompenisse skrev (1 time siden):

Kan det hende at han ikke tenkte at han kastet bort tiden din, men kanskje også håpet at de rette følelsene skulle komme? Noen trenger åpenbart litt tid, mens andre blir stormforelsket ved første blikk.

Usikker på hvor jeg er på skalaen, har ikke kommet igang med datingen enn så lenge, men kjenner litt på det "stresset" av å måtte såre/avslå noen som er mer interessert i meg enn jeg i dem. For jeg vet jo at i alle fall enkelte damer blir mer attraktive for meg over tid.

Jeg tror ikke han så på det som han kastet bort tiden min jeg heller. Jeg føler meg heller ikke ført bak lyset eller noe i den duren. 

Når jeg loddet stemningen om hvordan vi lå an kom det frem at han enda var aktiv på Tinder og ikke hadde blitt forelsket eller betatt av meg på den måten, men han likte meg godt og ville fortsette å treffes. Vi hadde det tross alt veldig fint sammen.

Han hadde nok vert fornøyd med å se ting an i månedsvis til tenker jeg, men siden jeg hadde følelser og han helt klart ikke, ble det for stor avstand mellom oss følte jeg. Det ble bare vondt når jeg var alene om å ha følelser. Jeg merket jo at min interesse i han var større en hans interesse i meg. 

Dessuten så vil jeg være i ett forhold med gjensidige følelser, ikke i ett hvor jeg sitter og venter og håper på at den andre parten skal få følelser etterhvert. 

Hadde han gitt meg ett tydelig inntrykk av at vi var på vei av å finne ut av det sammen, at han så for seg en fremtid eller at det kunne bli ett solid forhold med gjensidig kjærlighet i bunn så hadde jeg jo forsøkt å se det an mye lengre. Men da måtte han ha sagt det høyt og slettet Tinder, noe han ikke gjorde eller ville. 

Jeg tror det kommer til å gå veldig greit med deg i dating gamet så lenge du er bevist på dette i utgangspunktet. Da sårer du ikke noen unødvendig og det er det det handler om. Det er helt uunngåelig at man sårer noe og bli såret selv. For man må faktisk være sårbar når man skal finne kjærligheten. Det er verdt det da, når man finner den rette🤞🤞☺️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.3.2024 den 7.44):

Det er ingen følelse at du sårer andre: du går rundt å sårer kvinner og burde ikke date.

Jeg treffer noen som deg nå. Det er fint når vi er sammen, men 95% av tiden gjør han meg vondt..

For min egen del har forhold gjerne skjært seg fordi enten vennskapet eller den seksuelle tiltrekningen har manglet. 

Når jeg finner begge deler i noen har jeg alt jeg trenger..

Han jeg dater har også kommet ut av et langt forhold. Mitt inntrykk er at han tror andre single menn oppfører seg like dårlig som han pga manglende erfaring. Han forteller meg hvor grei og bra sex jeg er, og hvor ikke-bra nok jeg er for ett forhold. Han har og  kontakt med en rekke andre kvinner som dekker hans oppmerksomhetsbehov og bygger opp egoet hans der jeg tror det bidrar til at han lever i en illusjon om at han er en svært attraktiv mann og der ingen kvinne er riktig bra nok for han.

Jeg tror det er bedre å holde seg for seg selv, når man behandler kvinner slik.

Anonymkode: 4d128...c52

Bedre for ham? Eller for dere?

Var det ikke slik at dere "ikke skylder oss sex", jenter?

Men vi skylder dere et forhold? 😆

Anonymkode: 80cbf...c51

AnonymBruker
Skrevet

Prøv samme kjønn.

Anonymkode: fef41...932

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bedre for ham? Eller for dere?

Var det ikke slik at dere "ikke skylder oss sex", jenter?

Men vi skylder dere et forhold? 😆

Anonymkode: 80cbf...c51

Bedre for begge parter. De aller fleste kvinner er interessert i forhold og han treffer meg vel vitende om at jeg kun ser ett langvarig forhold. Som et voksent menneske forstår man at alle relasjoner innebærer et ansvar for å ivareta også andre menneskers følelser. Der fins ingenting som heter 'bare sex' annet enn om bytter sex mot penger. I alle andre settinger blir stort sett en part utnyttet av den andre parten fordi det er vanskelig å sette sunne grenser for andre når man har følelser.

Anonymkode: 4d128...c52

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...