AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #1 Skrevet 18. mars 2024 Singel i et drøyt år og fra et langt forhold med barn. Tidlig i 40-årene, høy, slank og godt trent, og ingen klager på utseendet mitt. Tinder og Happn fungerer fint og jeg har møtt flere utenom. Har møtt mange og har prøvd å starte et forhold med noen. Jeg kan bli glad i personene og tenne seksuelt, men de velter ikke verden min slik at jeg tenker på de kontant. Kanskje litt de første ukene. Men mange blir forelsket i meg, og jeg føler jeg går rundt og sårer kvinner. Har jeg det for travelt, er jeg urealistisk eller har jeg ikke møtt den rette. Anonymkode: 10bd3...4bd
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #2 Skrevet 18. mars 2024 Det blir nok din tur også, når du møter den rette. Anonymkode: ba2ee...09e
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #3 Skrevet 18. mars 2024 Du har det for travelt ja.. Anonymkode: a5848...003 2 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #4 Skrevet 18. mars 2024 Det er fordi du ikke har møtt meg enda det;) Anonymkode: 4dd97...c8b 1
Tiram Skrevet 18. mars 2024 #5 Skrevet 18. mars 2024 Da er du nok rett og slett ikke klar enda. Det skjer som regel når man minst venter det, og har sluttet å søke det. 😊
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #7 Skrevet 18. mars 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har det på samme måte som deg. Føler meg kjip mot de som liker meg når jeg ikke liker dem tilbake. Men skjer jo at jeg er på andre siden av mynten plutselig også. Det er bare en del av dating🤷🏼♂️ Man sier ifra når man er sikker på at det ikke blir noe av og man ghoster ikke. bortsett fra det så er det ikke så mye annet man kan gjøre med saken. Anonymkode: 34678...7b6 Har kun avvisning etter chatting og ikke i person. Tror jeg også er litt redd for å såre de jeg møter, da de er fantastiske damer, må nok bare manne meg opp og avvise før om jeg ikke tror på det. TS Anonymkode: 10bd3...4bd 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #8 Skrevet 18. mars 2024 Du er nok en nøktern fyr som har det merkelig travelt. Anonymkode: e3560...3ce
Trek Skrevet 18. mars 2024 #9 Skrevet 18. mars 2024 Jeg tror ikke du bør være så redd for å såre eller avvise de du dater. Jeg sytes også det er vanskelig, men så lenge man er grei og gjør det på en omtenksom måte så er det jo det snilleste du kan gjøre? Når du fortsetter med noen du vet det ikke blir noe mer med så kaster du bort både deres og din egen tid i grunnen. Kanskje du ikke er klar for forhold riktig enda? Kanskje du legger for høye forventninger i hvordan starten av ett forhold skal være? Jeg blir fortsatt forelsket, men det finnes ikke en mann der ute som kan velte hele verdenen min. Jeg blir ikke sånn forelsket i noen jeg ikke kjenner, det er jeg alt for realistisk til. Men man merker jo om det er liv laget for ett forhold også. Er det kjemi, felles verdier og interesser så kan man helt klart bygge videre på det uten å være midlertidig besatt. Sannsynligvis har du bare ikke truffet rett person til rett tid. 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 19. mars 2024 #10 Skrevet 19. mars 2024 Innstillingen din er feil. Da jeg signet opp for datingapper var intensjonen å møte nye mennesker. Hadde vi en fin flyt på chat møttes vi til kaffe. Jeg var klar og realistisk på at sjansen for å møte The One er liten, men møte fine mennesker og se om det var kjemi var en fin måte å komme meg ut på. Hadde flere fine treff, et par jeg datet litt mer seriøst, men fikk ikke rette følelser og det er jo en ærlig sak. Så helt ut av det blå møtte jeg HAN! Kaffedaten varte hele dagen og kvelden og uka etter var vi kjærester. ALT klaffet og har aldri falt og følt det så rett med noen før. Så mitt beste råd. Møt nye folk med et åpent sinn uten forventninger. Who knows? Lightning could strike ❤️
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #11 Skrevet 19. mars 2024 Det er ingen følelse at du sårer andre: du går rundt å sårer kvinner og burde ikke date. Jeg treffer noen som deg nå. Det er fint når vi er sammen, men 95% av tiden gjør han meg vondt.. For min egen del har forhold gjerne skjært seg fordi enten vennskapet eller den seksuelle tiltrekningen har manglet. Når jeg finner begge deler i noen har jeg alt jeg trenger.. Han jeg dater har også kommet ut av et langt forhold. Mitt inntrykk er at han tror andre single menn oppfører seg like dårlig som han pga manglende erfaring. Han forteller meg hvor grei og bra sex jeg er, og hvor ikke-bra nok jeg er for ett forhold. Han har og kontakt med en rekke andre kvinner som dekker hans oppmerksomhetsbehov og bygger opp egoet hans der jeg tror det bidrar til at han lever i en illusjon om at han er en svært attraktiv mann og der ingen kvinne er riktig bra nok for han. Jeg tror det er bedre å holde seg for seg selv, når man behandler kvinner slik. Anonymkode: 4d128...c52 1
Trek Skrevet 19. mars 2024 #12 Skrevet 19. mars 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er ingen følelse at du sårer andre: du går rundt å sårer kvinner og burde ikke date. Jeg treffer noen som deg nå. Det er fint når vi er sammen, men 95% av tiden gjør han meg vondt.. For min egen del har forhold gjerne skjært seg fordi enten vennskapet eller den seksuelle tiltrekningen har manglet. Når jeg finner begge deler i noen har jeg alt jeg trenger.. Han jeg dater har også kommet ut av et langt forhold. Mitt inntrykk er at han tror andre single menn oppfører seg like dårlig som han pga manglende erfaring. Han forteller meg hvor grei og bra sex jeg er, og hvor ikke-bra nok jeg er for ett forhold. Han har og kontakt med en rekke andre kvinner som dekker hans oppmerksomhetsbehov og bygger opp egoet hans der jeg tror det bidrar til at han lever i en illusjon om at han er en svært attraktiv mann og der ingen kvinne er riktig bra nok for han. Jeg tror det er bedre å holde seg for seg selv, når man behandler kvinner slik. Anonymkode: 4d128...c52 Da er han ikke mannen for deg. Om du dater noen som gjør deg så mye vondt så må du slutte å date denne mannen med en eneste gang! Jeg tror ikke det er helt det TS mener som du beskriver. Du dater jo en skikkelig dust! Jeg datet nylig en mann som jeg likte veldig godt. På papiret så var han veldig flott. Vi kunne snakke om alt, hadde det utrolig fint sammen når vi var sammen, hadde mye til felles av verdier og syn på livet generelt. Det var ikke noe å si på sexen eller den fysiske tiltrekningen heller. Likevel så ble han ikke helt forelsket, som er for meg litt rart med tanke på hvor fint vi faktisk hadde det når vi var sammen, han virket forelsket da. Men uansett så var han ikke det. Jeg holder det ikke mot han at han ikke fikk de rette følelsene, det kan jo ikke han noe for. Men han kunne latt være å treffe meg mer når han skjønte at han ikke hadde sånne følelser og intensjoner med meg. For det er ikke nødvendig at han kaster bort tiden min når han vet jeg vil ha forhold når han vet at det bare er vennskap og sex fra hans side. Jeg tenkte kanskje følelsene skulle komme etterhvert? Jeg syntes uansett var han som person så flott at jeg ikke hadde helt lyst til å gi slipp, det var veldig vanskelig følelsesmessig en liten stund der. Det kommer jo til ett punkt da. Man merker når en mann ikke er helt engasjert og de fleste av oss vil ikke ta til takke med det absolutte minimum når man vet det finnes andre som vil gi deg alt der ute. Jo lengre tid man fortsetter i ett forhold man vet ikke er liv laget jo slemmere vil jeg si det er. Det må ikke forveksles med at man er litt usikker og prøver, det er ikke nødvendigvis slemt, kommer litt an på hvordan man behandler den andre ellers. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #13 Skrevet 19. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ingen følelse at du sårer andre: du går rundt å sårer kvinner og burde ikke date. Jeg treffer noen som deg nå. Det er fint når vi er sammen, men 95% av tiden gjør han meg vondt.. For min egen del har forhold gjerne skjært seg fordi enten vennskapet eller den seksuelle tiltrekningen har manglet. Når jeg finner begge deler i noen har jeg alt jeg trenger.. Han jeg dater har også kommet ut av et langt forhold. Mitt inntrykk er at han tror andre single menn oppfører seg like dårlig som han pga manglende erfaring. Han forteller meg hvor grei og bra sex jeg er, og hvor ikke-bra nok jeg er for ett forhold. Han har og kontakt med en rekke andre kvinner som dekker hans oppmerksomhetsbehov og bygger opp egoet hans der jeg tror det bidrar til at han lever i en illusjon om at han er en svært attraktiv mann og der ingen kvinne er riktig bra nok for han. Jeg tror det er bedre å holde seg for seg selv, når man behandler kvinner slik. Anonymkode: 4d128...c52 Hvorfor i alle dager bruker du tid på denne fyren? Anonymkode: ea7ee...7ff
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #14 Skrevet 19. mars 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg treffer noen som deg nå. Det er fint når vi er sammen, men 95% av tiden gjør han meg vondt.. For min egen del har forhold gjerne skjært seg fordi enten vennskapet eller den seksuelle tiltrekningen har manglet. Når jeg finner begge deler i noen har jeg alt jeg trenger.. Han jeg dater har også kommet ut av et langt forhold. Mitt inntrykk er at han tror andre single menn oppfører seg like dårlig som han pga manglende erfaring. Han forteller meg hvor grei og bra sex jeg er, og hvor ikke-bra nok jeg er for ett forhold. Han har og kontakt med en rekke andre kvinner som dekker hans oppmerksomhetsbehov og bygger opp egoet hans der jeg tror det bidrar til at han lever i en illusjon om at han er en svært attraktiv mann og der ingen kvinne er riktig bra nok for han. Jeg tror det er bedre å holde seg for seg selv, når man behandler kvinner slik. Anonymkode: 4d128...c52 Ts her: jeg er nok ikke som den du dater, da jeg holder meg til en om gangen og har ingen ønsker om å prate noen ned eller få dekket mitt oppmerksomhetsbehov ved å være på apper. Jeg kan ha flere fwb om jeg vil, men synes det er vanskelig å ha et slikt forhold til damer som har følelser for meg. Anonymkode: 10bd3...4bd
exictence Skrevet 19. mars 2024 #15 Skrevet 19. mars 2024 Trolltunge skrev (14 timer siden): Synes du har det vel travelt ja. Enig. Føler du at det er spenning og kribling i begynnelsen, så kan vel dette godt være et tegn på at man gir det tid, selv om det ikke vedvarer med den følelsen. Den følelsen har man aldri i et langt forhold. Man kjenner fremdeles på spenning, kribling innimellom, men det går opp og ned. Med tiden føler man ofte en deilig ro og takknemlighet for kjærligheten som er trygg og god 1
Trek Skrevet 19. mars 2024 #16 Skrevet 19. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ts her: jeg er nok ikke som den du dater, da jeg holder meg til en om gangen og har ingen ønsker om å prate noen ned eller få dekket mitt oppmerksomhetsbehov ved å være på apper. Jeg kan ha flere fwb om jeg vil, men synes det er vanskelig å ha et slikt forhold til damer som har følelser for meg. Anonymkode: 10bd3...4bd Man kan ikke med god samvittighet ha ett fwb forhold med noen som har følelser og ønsker forhold. Hvis du har så mange å velge mellom, hvorfor ikke bare være fwb med de som ønsker det samme? 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #17 Skrevet 19. mars 2024 8 hours ago, exictence said: Enig. Føler du at det er spenning og kribling i begynnelsen, så kan vel dette godt være et tegn på at man gir det tid, selv om det ikke vedvarer med den følelsen. Den følelsen har man aldri i et langt forhold. Man kjenner fremdeles på spenning, kribling innimellom, men det går opp og ned. Med tiden føler man ofte en deilig ro og takknemlighet for kjærligheten som er trygg og god TS her. Jeg kommer fra et forhold på over 20 år, men kan nok være at jeg ikke tar meg god nok tid eller investerer nok i det. Tror jeg kunne hadde det svært trygt og godt med flere av de jeg har møtt, men det kan være at jeg rett og slett ikke vet hva jeg vil ennå. Anonymkode: 10bd3...4bd
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #18 Skrevet 19. mars 2024 1 hour ago, Trek said: Man kan ikke med god samvittighet ha ett fwb forhold med noen som har følelser og ønsker forhold. Hvis du har så mange å velge mellom, hvorfor ikke bare være fwb med de som ønsker det samme? Det kunne jeg gjort, men jeg tror de vil ha et håp om noe mer, og at man bare da bare holder de på gress en stund til. Anonymkode: 10bd3...4bd
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #19 Skrevet 19. mars 2024 Du har vært "in like" og ikke "in love". Det er naturlig at du ikke vil settle for en som ikke føles helt spesiell for deg, samtidig som du vet du har mange muligheter til å treffe flere damer som kan bli interessert i et forhold med deg. Anonymkode: e1fed...eef 1
Trek Skrevet 19. mars 2024 #20 Skrevet 19. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det kunne jeg gjort, men jeg tror de vil ha et håp om noe mer, og at man bare da bare holder de på gress en stund til. Anonymkode: 10bd3...4bd Kan du ikke snakke med de? Litt sånn rett fra levra? For det er vel ikke noe krise om du mister en potensiell fwb eller to så lenge du oppnår en litt mer avklart situasjon? Da slipper du jo å ha samvittighetskvaler i det minste. Når du treffer den rette så er jeg sikker på du kjenner at du vil satse på henne, at det føles annerledes enn med de du har truffet til nå. Jeg er litt usikker på om man er åpen nok til å treffe den rette mens en har en fwb situasjon gående, men det er kanskje bare meg og en helt annen diskusjon😅 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå