AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #1 Del Skrevet 18. mars 2024 Jeg må se å få fikset sinnarynken min. Har forsøkt Frk. Dings, men var ikke særlig fornøyd. Noen som kan anbefale klinikker som gjør dette og som faktisk kan det de reklamerer for? Anonymkode: ede35...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #2 Del Skrevet 18. mars 2024 Jeg vurderer det samme, og tenkte å gå til Frk.Dings. Kan jeg spørre hvorfor du ikke ble fornøyd? Anonymkode: 6be0d...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #3 Del Skrevet 18. mars 2024 Jeg har gått til Frøken Dings de siste 8 årene før botox i sinnarynken og litt her og der. Har vært kjempefornøyd helt til det siste året da virkningen har gått fort bort. Har lurt på om de har jukset litt og satt mindre doser eller om jeg trenger mer? Anonymkode: dd178...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #4 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg må se å få fikset sinnarynken min. Har forsøkt Frk. Dings, men var ikke særlig fornøyd. Noen som kan anbefale klinikker som gjør dette og som faktisk kan det de reklamerer for? Anonymkode: ede35...fa6 Anti age Bergen på Danmarksplass er flinke . Han som driver stedet er min tidligere fastlege og heter Miron Kucinar Anonymkode: dd178...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #5 Del Skrevet 18. mars 2024 Jeg har vært veldig fornøyd hos frk Dings, men pga ren latskap og litt økonomi og tilgjengelighet har jeg de siste par årene gått til Gawe medisinske klinikk som ligger i Drotningsvik senter. Det er gangavstand fra meg, det er lett å få time (har ofte vært lang ventetid hos Frk Dings) og de har ofte kampanje med 20% rabatt på injeksjoner. Anonymkode: ffd16...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #6 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Anti age Bergen på Danmarksplass er flinke . Han som driver stedet er min tidligere fastlege og heter Miron Kucinar Anonymkode: dd178...ef6 Han ser redselsfulll ut med alt han har gjort på seg selv. Og den sekretæren han hadde som han pumpet full av fillers 😲 Nei takk. (jeg hadde også fastlege på det kontoret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har vært veldig fornøyd hos frk Dings, men pga ren latskap og litt økonomi og tilgjengelighet har jeg de siste par årene gått til Gawe medisinske klinikk som ligger i Drotningsvik senter. Det er gangavstand fra meg, det er lett å få time (har ofte vært lang ventetid hos Frk Dings) og de har ofte kampanje med 20% rabatt på injeksjoner. Anonymkode: ffd16...814 Gawe ja, de har jeg hørt om, kan sjekke dem litt nærmere. Anonymkode: ede35...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #7 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har vært veldig fornøyd hos frk Dings, men pga ren latskap og litt økonomi og tilgjengelighet har jeg de siste par årene gått til Gawe medisinske klinikk som ligger i Drotningsvik senter. Det er gangavstand fra meg, det er lett å få time (har ofte vært lang ventetid hos Frk Dings) og de har ofte kampanje med 20% rabatt på injeksjoner. Anonymkode: ffd16...814 Frøken Dings har fast 20% hver høst frem til jul og om våren Anonymkode: dd178...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #8 Del Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 18.3.2024 den 23.13): Frøken Dings har fast 20% hver høst frem til jul og om våren Anonymkode: dd178...ef6 De siste gangene jeg har prøvd å booke i forbindelse med kampanje har det omtrent ikke vært ledige timer hos andre enn de nyeste behandlerne. Jeg foretrekker Yvonne, men det er jeg visst ikke alene om 🤪 Anonymkode: ffd16...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #9 Del Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): De siste gangene jeg har prøvd å booke i forbindelse med kampanje har det omtrent ikke vært ledige timer hos andre enn de nyeste behandlerne. Jeg foretrekker Yvonne, men det er jeg visst ikke alene om 🤪 Anonymkode: ffd16...814 Hun er utrolig flink og det er henne jeg har gått mest til, men har vært hos både Lene og hun tredje som jeg ikke husker navnet på, og fått god behandling, så de er også veldig flinke. Anonymkode: dd178...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden Jeg lurer på det samme! Fant du en klinikk du ble fornøyd med? Anonymkode: 117a1...476 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Del Skrevet 9 timer siden https://www.facebook.com/AasaneMedisinskeKlinikk Elna er helt fantastisk, hun har nå flyttet til Tysse i Samnanger, men er i byen med jevne mellomrom. Jeg brukte Frk. Dings før og var skikkelig misfornøyd. Miron og hun tidligere sekretæren/kjæresten ser kjempeskumle ut. Jeg hadde ikke en gang brukt ham som fastlege. Anonymkode: ede35...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå