AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #1 Skrevet 18. mars 2024 Ble operert i januar, fjernet løshud på overarmer etter vektnedgang. På den ene armen er huden veldig hard rundt arret, rett og slett en klump som er ca 4 cm bred og 8 cm lang. Er ingen smerter og ikke rødt. Bare skikkelig klumpete og hardt 😕 Er det noen som vet hva dette kan være? Er det vanlig? Anonymkode: 55fd0...220
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #2 Skrevet 18. mars 2024 https://sml.snl.no/keloid ? Anonymkode: 9ae40...01d 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #3 Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): https://sml.snl.no/keloid ? Anonymkode: 9ae40...01d Takk, godt forslag egentlig, men nei. Arret er fint og smalt, det er liksom huden rundt som er klumpete 😕 Anonymkode: 55fd0...220
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #4 Skrevet 18. mars 2024 Vi tro det er arrvev under huden, men jeg er ikke lege 😃 Anonymkode: 57078...a13 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #5 Skrevet 18. mars 2024 Jeg har masse arr etter ørten operasjoner. Noen arr blir rett og slett bare styggere enn andre med tjukkere arr-vekst/hud. Nøyaktig hvorfor det skjer, aner jeg ikke, men kan vel hende det har vært mer strekk/belastning på området under helingsprosessen. Det er iallfall min teori. Anonymkode: 35536...fff
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #6 Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg har masse arr etter ørten operasjoner. Noen arr blir rett og slett bare styggere enn andre med tjukkere arr-vekst/hud. Nøyaktig hvorfor det skjer, aner jeg ikke, men kan vel hende det har vært mer strekk/belastning på området under helingsprosessen. Det er iallfall min teori. Anonymkode: 35536...fff Takk for svar. Jeg har en del andre arr også som er stygge, men ingen som står flere cm ut av huden og er så store. Jeg kan jo fortsatt ikke gå med singlet, det var finere med løshud enn en stor, ruglete pølse på overarmen 😕 Anonymkode: 55fd0...220