Gå til innhold

Sliter alle med noe?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har virkelig alle noe de sliter med? Det blir alltid sagt, men stemmer det egentlig? 

Anonymkode: ddc2d...117

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Næh, ikke absolutt alle. Men de aller fleste har jo en form for belastninger i livet, i varierende grad selvsagt. 

Anonymkode: 3a832...8c3

• Liker 1
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Antar det. Har «perfekte» A4 venner, men de har som regel noen trekk og rariteter allikevel som oss andre utskudd.

Gjest jegerrinne
Skrevet

Noe har vel de fleste av belast mer eller mindre

Noen mer en andre

AnonymBruker
Skrevet

I min vennegjeng og familie er det ikke en husstand som ikke har opplevd mye trist, alvorlig, vanskelig og tragisk de siste årene. Det er nok helt vanlig. Oppegående folk, med vanlige liv er de, alle som en. Men livet serverer langt ifra alt fra øverste hylle. 

Anonymkode: 22d12...e69

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror de aller aller fleste slitet med noe på et eller annet plan i livet. Personlige problemer, familiære problemer, helse - fysisk /psykisk, bekymringer, relasjonsproblemer - i variabel grad så klart. Jeg tror ytterst få ikke har noe som helst som de sliter med. 

Hvordan man håndterer det og bærer det er vel ofte forskjellen på hvor inngripende i ens liv det blir. 

Anonymkode: 29bba...208

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror også alle har sine ting, men noen mer enn andre. 

Anonymkode: 284b4...418

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Enkelte har et hode fyllt av bomull og solide puter under armene. Eneste bekymringen er om strøm eller nett skulle bli borte noen timer....

Anonymkode: 0963a...426

Skrevet

Ja, vil nok si det. Alle har nok noe de sliter med i ulik grad. Til og med de som virker perfekte har kanskje noe de sliter med som andre ville sett på som småting.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, alle har noe de sliter med, men det er enormt store variasjoner i hvor belastende/krevende/tøft det er og hvor mye støtte de har hatt, hvor godt fundament de i i utgangspunktet hadde til å takle krevende ting m.m.

Anonymkode: 93f4e...0c6

AnonymBruker
Skrevet

Alle går nok gjennom faser i livet hvor de sliter med noe, men tror ikke alle sliter hele tiden.

Anonymkode: f318f...154

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror vi alle har liv hvor det er ulike sesonger. Hvor mye det svinger tror jeg derimot varierer veldig. Hvor mye vi tåler det svinger og hvordan vi takler det tror jeg også varierer. 

Husker en venninne av meg som kom fra veldig a4 - familie. Alle trodde alt var på stell. Visste seg at det var litt ting i skapet der også. Hun skjulte det godt. 

Vi har nok alle vårt, men noen mer enn andre. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kronisk diaré, men lever som en frisk person og vel så det. Jeg har i alle år syntes litt synd på meg selv på grunn av magen. Riktignok før jeg ble singel og begynte å date. 

Etter at jeg ble singel og begynte å date, synes jeg det er helt utrolig hva folk sliter med. ALLE sliter med noe, og de fleste med langt større ting enn kronisk diaré. Jeg fikk meg virkelig en overraskelse! Jeg kjenner ingen som ikke sliter med noe, men tror det er aldersavhengig. Noen i 20-årene er helt friske, men kjenner ingen over 30 som er det

Anonymkode: 00920...b5f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har virkelig alle noe de sliter med? Det blir alltid sagt, men stemmer det egentlig? 

Anonymkode: ddc2d...117

I følge mannen min sliter han ikke med noe. Min mening om det utsagnet er at han sliter med selvinnsikt...

Anonymkode: 7a300...125

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei. Enkelte har et hode fyllt av bomull og solide puter under armene. Eneste bekymringen er om strøm eller nett skulle bli borte noen timer....

Anonymkode: 0963a...426

Men også disse vil jo oppleve tap og sykdom en og flere ganger gjennom livet. Uansett hvor tykke puter man har. 

Anonymkode: 8b6bb...f38

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med motivasjon for øyeblikket

Anonymkode: 129ee...230

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg sliter med motivasjon for øyeblikket

eller mangel på motivasjon mente jeg

Skrevet

Livet går jo i bølgedaler. Men akkurat nå sliter jeg ikke med noe.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen har perfekte liv. Dessverre er vi alle mest opptatt av oss selv og det er lett å tro at alle har det så perfekt når det er veldig langt fra sannheten. 

Anonymkode: 59505...3cf

AnonymBruker
Skrevet

Alle jeg kjenner godt nok til å fortelle om slike ting sliter med noe.

Anonymkode: fae64...51a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...