Gjest Rhoswen Skrevet 27. mars 2006 #161 Del Skrevet 27. mars 2006 Ja, det med hunden er en av de tingene jeg synes har vært helt på tvers i det siste. Irriterende! Naturlig at opprøret er mot bestemoren, hun ser jo endelig hva moren har jobbet med i alle år. Hvis Emily ikke skjerper seg, ender hun opp med å være den som havner på utsiden igjen, og Lorelai og Rory vil komme nærmere hverandre enn noensinne. Spent på hva som vil skje med Luke og Lorelai, jeg. Bortsett fra et glimt av normale følelser fra Lorelai på slutten av episoden (hun virker jo ellers fullstendig frakoblet) hvor dette med Rory tydeligvis begynner å boble mot overflaten, med påfølgende omsorg fra Luke, så er det lite liv i leiren der for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 27. mars 2006 #162 Del Skrevet 27. mars 2006 Ja, det med hunden er en av de tingene jeg synes har vært helt på tvers i det siste. Irriterende! Naturlig at opprøret er mot bestemoren, hun ser jo endelig hva moren har jobbet med i alle år. Hvis Emily ikke skjerper seg, ender hun opp med å være den som havner på utsiden igjen, og Lorelai og Rory vil komme nærmere hverandre enn noensinne. Spent på hva som vil skje med Luke og Lorelai, jeg. Bortsett fra et glimt av normale følelser fra Lorelai på slutten av episoden (hun virker jo ellers fullstendig frakoblet) hvor dette med Rory tydeligvis begynner å boble mot overflaten, med påfølgende omsorg fra Luke, så er det lite liv i leiren der for tiden. ← Akkurat hva jeg tenker også. Og så synes jeg det virker som om mange av scenene mellom Luke og Lorelai bare er der for tidsfordrivets skyld, hvis dere skjønner hva jeg mener... Både det med hunden og det med Luke og fotballsponsingen virker helt meningsløst på meg. Men det er håp nå som Jess er tilbake igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 27. mars 2006 #163 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg synes hunden er morsom! Og Jess. Jeg spoiler ingenting nå, fordi jeg har ikke lest hva som skjer, men jeg tror ikke vi blir å se så mye av Jess. Egentlig. Ang Logan, tror ikke dere også at det snart er over mellom Rory og Logan. Det tror nå jeg i allefall. Tegene er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. mars 2006 #164 Del Skrevet 27. mars 2006 Hehe, det kommer spennende ting inn i livet til blant Luke. Så det er bare å følge med. Til og med jeg ble overraska. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. mars 2006 #165 Del Skrevet 28. mars 2006 Hva var greia med fotball-sponsinga? Gikk glipp av de førsteminuttene og skjønte ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 28. mars 2006 #166 Del Skrevet 28. mars 2006 To små jenter spurte Luke om han kunne sponse fotballaget deres med drakter og Lorelai tvang ham til å si ja. Var ikke mer interessant enn det. Logan er ikke like sjarmerende som før, men søt er han. Det er uansett ikke det samme når Rory ikke går på skole, men jeg tror kanskje det skjer noe der snart mht den krangelen hun hadde med bestemoren i siste episode. Bestemoren er for viktig til at hun vil havne på utsiden for alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen i.i. Skrevet 28. mars 2006 #167 Del Skrevet 28. mars 2006 Nå er det bare plass til to av dem om gangen i konstellasjonen Lorelai, Emily og Rory - og hvis en av dem havner på utsiden til slutt, så er det mer sannsynlig at det er Emily enn at det er Lorelai, hvis Rory nå forstår spillet til sin bestemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 28. mars 2006 #168 Del Skrevet 28. mars 2006 Lorelai tvang ham til å si ja. ← Strengt tatt så gjorde hun vel ikke det, hun prøvde å overtale ham, og tilslutt klarte hun det da. Ikke akkurat tvang da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen Skrevet 28. mars 2006 #169 Del Skrevet 28. mars 2006 Hvilket er ensbetydende med tortur jf menneskerettighetene - når Lorelai skrur på krana er det morsommere å stikke en penn i øyet enn å ta opp kampen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 28. mars 2006 #170 Del Skrevet 28. mars 2006 Joa, me-en ikke akkurat som hun tvang han da. Og han syntes jo det var litt moro. Helt til han kom på kampen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 29. mars 2006 #171 Del Skrevet 29. mars 2006 Strengt tatt så gjorde hun vel ikke det, hun prøvde å overtale ham, og tilslutt klarte hun det da. Ikke akkurat tvang da. ← Jeg prøvde å gi en kort forklaring. Og ja, man kan si at han ikke hadde så mange valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #172 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg fikk ikke med meg forrige episode. Har prøvd å samle trådene litt ved hjelp av det som står skrevet her, men klarer det ikke helg Er det noen som kan vise litt barmhjertighet, og gi meg et sammendrag så jeg kommer litt "up to date"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svart Katt Skrevet 29. mars 2006 #173 Del Skrevet 29. mars 2006 Det viktigste som skjedde er at Jess kom tilbake og at han og Rory avtalte at de skulle spise middag ute, Logan blir også med og han er teit og oppfører seg dårlig mot Jess (som for øvrig har gitt ut en bok siden sist!) Jess stikker, Rory følger etter, han spør hvorfor hun har blitt som hun har blitt, noe som antakeligvis gjør at hun får en tankevekker. Hun krangler med Logan og sover over hos hm.. hun koreanske venninnen. Dagen etter krangler Rory med bestemoren. Og angående Lorelai og Luke så skjer det vel ikke mye mer enn at han sponser det lokale jentefotballaget (laget er for øvrig veldig voldelig på banen) og Lorelais hund er syk. Tror det var det viktigste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #174 Del Skrevet 29. mars 2006 Takk for oppdateringen. Gikk ikke glipp av så veldig mye da skjønner jeg.... Er ikke helt glad for at Jess er tilbake, men kanskje han har skjerpet seg? Time will show Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svart Katt Skrevet 29. mars 2006 #175 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Er ikke helt glad for at Jess er tilbake, men kanskje han har skjerpet seg? Time will show ← Ikke? Jeg er så glad i Jess, jeg. - Akkurat snill nok, akkurat slem nok. Og kjekk og intelligent. Han er liksom the guy in my dreams. Endret 29. mars 2006 av Svart Katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 29. mars 2006 #176 Del Skrevet 29. mars 2006 Ikke? Jeg er så glad i Jess, jeg. - Akkurat snill nok, akkurat slem nok. Og kjekk og intelligent. Han er liksom the guy in my dreams. ← Han er skjønn han! Likar ikkje heilt Logan sin "stakkars, rike gutt" stil for tida. Det er som Rory sier, han får alt opp i hendene. Selv om jeg selvsagt syns Logan er en fin gutt, så har nå Jess en egen plass hos meg. Men han der Dean er jeg glad vi er kvitt enn så lenge, for han var bare en dott... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 30. mars 2006 #177 Del Skrevet 30. mars 2006 Ikke? Jeg er så glad i Jess, jeg. - Akkurat snill nok, akkurat slem nok. Og kjekk og intelligent. Han er liksom the guy in my dreams. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 2. april 2006 #178 Del Skrevet 2. april 2006 Husk Gilmore i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 2. april 2006 #179 Del Skrevet 2. april 2006 Ikke glemt, slett ikke glemt, men jeg må se to timg litt samtidig (ene på web-tv, så det går nok bra) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 2. april 2006 #180 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Endelig! Sammen igjen! Men vet ikke helt hva jeg synes om det nye plotet med Luke og .... datteren hans. Og hun er også smart. Som Rory. Klarte de ikke å komme på noe bedre liksom. Gleder meg i allefall til fortsettelsen! Må bare si det en gang til: Endelig! Lorelai & Rory sammen igjen! Jammen har vi ventet lenge på det! Endret 2. april 2006 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå