Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #121 Del Skrevet 8. mars 2006 Så la være å lese den da... det er allerede referert til artikler her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 8. mars 2006 #122 Del Skrevet 8. mars 2006 Det er referert til steder der man kan lese hva som skjedde i episoden man gikk glipp av. (ja, og noen til, men det trenger man ikke gjøre) Det har vært helt klart fra begynnelsen av at dette IKKE er en spoilertråd, og det synes jeg du kan respektere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 10. mars 2006 #123 Del Skrevet 10. mars 2006 Jippi! Snart søndag igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. mars 2006 #124 Del Skrevet 11. mars 2006 Jippi! Snart søndag igjen! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. mars 2006 #125 Del Skrevet 11. mars 2006 Jeg får ikke sett det denne søndagen heller! Skal i bursdag/innflyttningsfest til svogeren min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. mars 2006 #126 Del Skrevet 11. mars 2006 Jeg får ikke sett det denne søndagen heller! Skal i bursdag/innflyttningsfest til svogeren min. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 12. mars 2006 #127 Del Skrevet 12. mars 2006 endelig er det søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 12. mars 2006 #128 Del Skrevet 12. mars 2006 Jepp, og takket være denne tråden og deres innlegg hver hver søndag formiddag, så glemmer jeg det aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 12. mars 2006 #129 Del Skrevet 12. mars 2006 Har pleddet og kakaokoppen klar. :-D Faktisk synes jeg det er på høy tid at Lorelai og Rory krangler litt - vi vet jo at de blir venner igjen før eller siden. :icon_smile: Det som derimot irriterer meg er hvor lite amorøse Lorelai og Luke er... Hvor pokker ble det av spenningen mellom dem? Det er ingen verdens ting igjen der nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen Skrevet 12. mars 2006 #130 Del Skrevet 12. mars 2006 Ja, et par konfrontasjoner mellom Lorelai og Rory er ikke noe farlig, men jeg også savner et eller annet mellom Lorelai og Luke. Bare hverdagspjatt og det var det - jeg mener, forelskelsen og lykken over å få hverandre etter så mange år... hadde vel ventet at bliss'et skulle holde LITT lenger. Lorelai går rundt med en "stick up her ass" som de sier. Ikke fornøyd for tiden. Syntes Emily var strålende forrige episode - spent på kveldens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agbre Skrevet 12. mars 2006 #131 Del Skrevet 12. mars 2006 Gilmore Girls er sånn må-se program. Gleder meg jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanor Skrevet 12. mars 2006 #132 Del Skrevet 12. mars 2006 Nå kuttet de prologen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. mars 2006 #133 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Og jeg er på jobb :'( Hva skjedde i dag? Endret 12. mars 2006 av Caro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 12. mars 2006 #134 Del Skrevet 12. mars 2006 kjedelig episode idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen Skrevet 12. mars 2006 #135 Del Skrevet 12. mars 2006 Liker Logan bedre og bedre... Emily og Richard er jo litt håpløse. Men jeg må ha gått glipp av noe her, hvorfor i all verden snakker Emily og Lorelai sammen i det hele tatt? Trodde det var full isfront. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. mars 2006 #136 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg får ikke sett det denne søndagen heller! Skal i bursdag/innflyttningsfest til svogeren min. ← Kan noen gi meg et referat. På norsk? Orker ikke lese manus på engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 19. mars 2006 #137 Del Skrevet 19. mars 2006 weee! søndag! Nå må det vel nærme seg en forsoning mellom Rory og Loralai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 19. mars 2006 #138 Del Skrevet 19. mars 2006 Det er kjekt med søndag og Gilmore Girls. Jeg håper mor og datter kan SNAKKE sammen snart ja! Det slutta jo med at faren hennes kom og sa at de måtte prate OM Rody, så da håper jeg det bygger opp til at hun prater MED henne også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 19. mars 2006 #139 Del Skrevet 19. mars 2006 Nå har jo Rory bursdag snart, så kanskje det går mot forsoning da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 19. mars 2006 #140 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Jepp, og takket være denne tråden og deres innlegg hver hver søndag formiddag, så glemmer jeg det aldri ← Så bra! Og endelig søndag igjen! Jippi! Til de som går glipp av episoder: Ikke bestandig vi heller orker oversette fra engelsk til norsk. (Beklager, men sånn er det bare. Er rimelig god i engelsk, men ikke bestandig like god til å oversette eller skrive kortfattede referat.) Men www.epguides.com tilbyr som regel et kortfattet hendelesesforløp som selv for de som er ustødige i engelsk bør være rimelig greit å komme seg gjennom. Eller bruk søkefunksjoner på f.eks startsiden til å finne sammendrag av episoden på norsk. Tvnorge lister også episodenr, så den biten er grei. Og her er den en gang til: www.epguides.com/gilmoregirls Endret 19. mars 2006 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå