Gå til innhold

Gilmore Girls!

Gjest Frigg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var nok ikke mentalt tilstede jeg heller da, for jeg fikk heller ikke med meg prologen. Tenkte ikke over det, men det pleier jo alltid være det. Og jeg VAR der, og SÅ PÅ, så de sendte den nok ikke nei.

Nå synes ikke jeg episoden ble uforståelig da, for jeg skjønte at det var pga at de filmene "måtte ses sammen med Rory" uten at hun hadde sagt det jeg da. Men det hadde gjort set å få sett det likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva syns vi om den så særdeles pussige hunden til Lorelai. Paul Anka?

Snakker om sær hund altså. Vel, i denne serien så holder det vel ikke med å ha bare en hund. Måtte vel skrive en som hadde visse særegenheter.

I likhet med hovedrolleinnhaverne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhoswen, ikke innlogget

Jeg får ikke bestemt meg denne sesongen, det er noe her jeg ikkekan sette fingeren på, noe som ikke stemmer. SOm om hele poenget med serien er borte. Men det er mer enn bare konflikten mellom Rory og Lorelai. Synes de drar pussighetene til Lorelai litt langt, for eksempel nettopp dette med hunden - for noe tull.

*ikke helt fornøyd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typisk sånn som skjer med en serie etter noen sesonger.. De ødelegger den...

Noe av "sjela" mangler definitivt.. Og det går trått med Lorelei og Luke.. Blæh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frigg

Så langt er i allefall jeg strålende fornøyd med sesongen!

For en utrolig bra episode i kveld! Første gangen på utrolig lenge at jeg har syntes at Emily rocka!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg fikk ikke sett på det søndag. Leste det som sto på tvnorge.no. Men er det noen fremgang mellom Rory og Lorelai?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera
Jeg får ikke bestemt meg denne sesongen, det er noe her jeg ikkekan sette fingeren på, noe som ikke stemmer. SOm om hele poenget med serien er borte. Men det er mer enn bare konflikten mellom Rory og Lorelai. Synes de drar pussighetene til Lorelai litt langt, for eksempel nettopp dette med hunden - for noe tull.

*ikke helt fornøyd*

Helt enig. Jeg har tenkt akkurat det samme, jeg kan ikke sette fingeren på hva det er. I det siste har jeg tatt meg selv i å drømme meg bort under flere GG-episoder, og det har ikke skjedd før...

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ikke innlogget Rhoswen

:ler: Alvorlig talt - hvem er det egentlig som har (fjern)kontrollen i forholdet?! Hadde blitt bra sur om jeg satt midt i et program og noen hadde rappet fjernkontrollen - det grenser absolutt mot skilsmissegrunn, i hvert fall GOD grunn til en skikkelig oppvask!

Emily var endelig glimrende på søndag, på tide hun tok et standpunkt for noe som helst i stedet for å bitche om ting som ikke er som hun vil. Tenk om hun hadde brukt ressursene sine på datteren sin da hun ble gravid som 16-åring i stedet for å være så steil...

Jeg synes unge Huntzberger er til å spise opp, men det er nok en gang en del ting jeg ikke får til å stemme. Er han en sånn type jeg ser Rory med, egentlig? Får ikke bestemt meg. Og Lorelai og Luke er et eneste stort gjesp for tida.

Sant å si, noe jeg synes kunne spritet opp noen episoder både for Rory og typen og Lorelai og typen, er at Jess kom tilbake :sjarmor: Bare sånn for å finne på noe liv en stund... :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Frigg
Jeg fikk ikke sett på det søndag. Leste det som sto på tvnorge.no. Men er det noen fremgang mellom Rory og Lorelai?

Sakte, men sikkert! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.......................................................................................................

Endret av moka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Husk at dette IKKe er en spoilertråd! Vil ikke vite noe som helst om hva som (kanskje) kommer til å skje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...