Annie Skrevet 26. februar 2006 #101 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg fikk heller ikke med meg noen prolog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 27. februar 2006 #102 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg var nok ikke mentalt tilstede jeg heller da, for jeg fikk heller ikke med meg prologen. Tenkte ikke over det, men det pleier jo alltid være det. Og jeg VAR der, og SÅ PÅ, så de sendte den nok ikke nei. Nå synes ikke jeg episoden ble uforståelig da, for jeg skjønte at det var pga at de filmene "måtte ses sammen med Rory" uten at hun hadde sagt det jeg da. Men det hadde gjort set å få sett det likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 27. februar 2006 #103 Del Skrevet 27. februar 2006 Noen som vet om de blir venner igjen? Syns det er litt rart/unaturlig at de er uvenner så lenge... ← Selvfølgelig blir de venner igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majka Skrevet 27. februar 2006 #104 Del Skrevet 27. februar 2006 Det var bra Syns de har dratt det litt langt allerede jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 27. februar 2006 #105 Del Skrevet 27. februar 2006 Men hva syns vi om den så særdeles pussige hunden til Lorelai. Paul Anka? Snakker om sær hund altså. Vel, i denne serien så holder det vel ikke med å ha bare en hund. Måtte vel skrive en som hadde visse særegenheter. I likhet med hovedrolleinnhaverne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen, ikke innlogget Skrevet 27. februar 2006 #106 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg får ikke bestemt meg denne sesongen, det er noe her jeg ikkekan sette fingeren på, noe som ikke stemmer. SOm om hele poenget med serien er borte. Men det er mer enn bare konflikten mellom Rory og Lorelai. Synes de drar pussighetene til Lorelai litt langt, for eksempel nettopp dette med hunden - for noe tull. *ikke helt fornøyd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #107 Del Skrevet 28. februar 2006 Typisk sånn som skjer med en serie etter noen sesonger.. De ødelegger den... Noe av "sjela" mangler definitivt.. Og det går trått med Lorelei og Luke.. Blæh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 5. mars 2006 #108 Del Skrevet 5. mars 2006 Så langt er i allefall jeg strålende fornøyd med sesongen! For en utrolig bra episode i kveld! Første gangen på utrolig lenge at jeg har syntes at Emily rocka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. mars 2006 #109 Del Skrevet 5. mars 2006 Hva skjedde i dag? Jeg var på vei hjem da episoden gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 5. mars 2006 #110 Del Skrevet 5. mars 2006 Episode info fra tvnorge.no! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2006 #111 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg fikk ikke sett på det søndag. Leste det som sto på tvnorge.no. Men er det noen fremgang mellom Rory og Lorelai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 7. mars 2006 #112 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Jeg får ikke bestemt meg denne sesongen, det er noe her jeg ikkekan sette fingeren på, noe som ikke stemmer. SOm om hele poenget med serien er borte. Men det er mer enn bare konflikten mellom Rory og Lorelai. Synes de drar pussighetene til Lorelai litt langt, for eksempel nettopp dette med hunden - for noe tull. *ikke helt fornøyd* ← Helt enig. Jeg har tenkt akkurat det samme, jeg kan ikke sette fingeren på hva det er. I det siste har jeg tatt meg selv i å drømme meg bort under flere GG-episoder, og det har ikke skjedd før... Endret 7. mars 2006 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 7. mars 2006 #113 Del Skrevet 7. mars 2006 Typen skrudde av GG på søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. mars 2006 #114 Del Skrevet 7. mars 2006 Typen skrudde av GG på søndag! ← Skilsmissegrunn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 7. mars 2006 #115 Del Skrevet 7. mars 2006 er jo bare å skru på igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke innlogget Rhoswen Skrevet 7. mars 2006 #116 Del Skrevet 7. mars 2006 Alvorlig talt - hvem er det egentlig som har (fjern)kontrollen i forholdet?! Hadde blitt bra sur om jeg satt midt i et program og noen hadde rappet fjernkontrollen - det grenser absolutt mot skilsmissegrunn, i hvert fall GOD grunn til en skikkelig oppvask! Emily var endelig glimrende på søndag, på tide hun tok et standpunkt for noe som helst i stedet for å bitche om ting som ikke er som hun vil. Tenk om hun hadde brukt ressursene sine på datteren sin da hun ble gravid som 16-åring i stedet for å være så steil... Jeg synes unge Huntzberger er til å spise opp, men det er nok en gang en del ting jeg ikke får til å stemme. Er han en sånn type jeg ser Rory med, egentlig? Får ikke bestemt meg. Og Lorelai og Luke er et eneste stort gjesp for tida. Sant å si, noe jeg synes kunne spritet opp noen episoder både for Rory og typen og Lorelai og typen, er at Jess kom tilbake Bare sånn for å finne på noe liv en stund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 7. mars 2006 #117 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg fikk ikke sett på det søndag. Leste det som sto på tvnorge.no. Men er det noen fremgang mellom Rory og Lorelai? ← Sakte, men sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2006 #118 Del Skrevet 8. mars 2006 Sakte, men sikkert! ← Godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 8. mars 2006 #119 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) ....................................................................................................... Endret 8. mars 2006 av moka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #120 Del Skrevet 8. mars 2006 Husk at dette IKKe er en spoilertråd! Vil ikke vite noe som helst om hva som (kanskje) kommer til å skje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå