Gjest Fruktfat Skrevet 20. februar 2006 #81 Del Skrevet 20. februar 2006 Heldigvis er jeg stø nok i engelsk til å kunne lese spåass... og mere til. Men jeg skjønner at min link til en side der dere altså kan lese alt som ble sagt og skjedde i epsiden ikke er til mye hjelp da, når et simpelt sammendrag blir for mye.... ← ja, jeg også. jeg kan tilogmed norsk! det heter MER til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 20. februar 2006 #82 Del Skrevet 20. februar 2006 Dust ← idiot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 20. februar 2006 #83 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Er du sikker på at du kan engelsk? Krever ikke ekstra energi å lese et språk man mestrer, vet du... Edit: Stavefeil. ← ja, norsk og. edit: ingen stavefeil Endret 20. februar 2006 av Fruktfat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 20. februar 2006 #84 Del Skrevet 20. februar 2006 ja, jeg også. jeg kan tilogmed norsk! det heter MER til. ← Og så begynner man med stor bokstav når man skriver. Det skal også være stor bokstav etter punktum.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 20. februar 2006 #85 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) ja, jeg også. jeg kan tilogmed norsk! det heter MER til. ← Ja, også kan jeg også norsk, og dette står det i ordboka: "mer el. mere adj (eg komp av mye, jf *mest, norr meiri, adv meir®)" Så det så (at mitt tastatur med en sliten "e" skal klare å få med FLERE av denne bokstaven enn hva andre mener er rett er dog uvanlig, den pleier forsvinne... ) Uansett... jeg mente det faktsik ikke så fornærmende som du tar det da, mente bare at jeg er glad jeg både kan og orker lese engelsk, slik at jeg kan lese transcript av de epsiodene jeg går glipp av, for jeg elsker denne serien, og er kjempeglad for at jeg har muligheten til å lese de episodene jeg ikke får sett. Og jeg håper Rody Og Lorelai ordner opp i forholdet seg imellom... det er jo selve grunnsteinen i serien, og det savner jeg.... (også dessuten vil jeg gjerne se det bryllupet.... "tror det ikke før jeg får se det"....) Endret 20. februar 2006 av Malama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 20. februar 2006 #86 Del Skrevet 20. februar 2006 her inne skriver jeg konsekvent med liten bokstav, enten det er egennavn eller etter punktum :kgblunk: bortsett fra ting som er verdt å skrive med store bokstaver, f.eks IKEA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 20. februar 2006 #87 Del Skrevet 20. februar 2006 Med andre ord kan du konsekvent skrive feil, men påpeke det som feil når jeg bruker en tillatt sideform? Dette er for langt borte fra tråden stema til at jeg gidder viderfølge det noe lenger. Håper du SÅ Gilmore Girls i går, så slipper vi mer mas om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. februar 2006 #88 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg digger Gilmore Girls, måtte bare si det for å spore inn på tråden igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 20. februar 2006 #89 Del Skrevet 20. februar 2006 Jepp, jeg digger også serien. Når jeg ikke har annet å ta meg til sitter jeg og leser transcript av gamle epsidoder, er kommet et stykke uti andre sesong nå. For jeg vet det er noen epsioder her og der jeg har gått glipp av. Og jeg bare elsker den serien, og har ikke prioritert å kjøpe den på dvd. Men det er en strålende serie. Jeg gleder meg allerede til søndag for å få se neste epsiode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 20. februar 2006 #90 Del Skrevet 20. februar 2006 kjempebra serie. og jeg håper det blir bryllup for lorelai denne gangen. de er jo som skapt for hverandre. har ventet på dette siden serien startet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 20. februar 2006 #91 Del Skrevet 20. februar 2006 kjempebra serie. og jeg håper det blir bryllup for lorelai denne gangen. de er jo som skapt for hverandre. har ventet på dette siden serien startet.... ← Rory og Dean-situasjonen, derimot, tok en annen vending enn håpet på i starten. Hvertfall jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen Skrevet 20. februar 2006 #92 Del Skrevet 20. februar 2006 Enig, men så ble han så dott - stikke av fordi hun kom ut i pen kjole, det ble litt sånn "æsj, feiging" for meg. Hun ville jo ut til ham. Men enig i de som er innom at det er noe annerledes med serien nå. Jeg får ikke helt tak i verken Lorelai eller Rory for tida, det er ingenting igjen av dem. Håper det tar seg opp når de kommer sammen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 21. februar 2006 #93 Del Skrevet 21. februar 2006 Tusen takk!!! ← Gøyal episode og diskusjon da! Alle sammen fikk med seg søndagens episode? Og hvem hadde ikke mer enn lyst til å ta seg en god jafs av den sjokolade-bryllupskaka! Åh, nam, det hadde vært noe det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 21. februar 2006 #94 Del Skrevet 21. februar 2006 Så ut som en drøm av ei kake det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #95 Del Skrevet 21. februar 2006 sookie er bare så søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 22. februar 2006 #96 Del Skrevet 22. februar 2006 Var på nippet til å lete frem kokeboken selv, og lage en sjokoladekake bare for å dempe hungeren! Men det gikk over. Å, så god den så ut, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 26. februar 2006 #97 Del Skrevet 26. februar 2006 Så pen Rory ble med pannelugg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majka Skrevet 26. februar 2006 #98 Del Skrevet 26. februar 2006 Noen som vet om de blir venner igjen? Syns det er litt rart/unaturlig at de er uvenner så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 26. februar 2006 #99 Del Skrevet 26. februar 2006 klart de blir venner. hele serien er basert på deres nære bånd. det er som lane sa idag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanor Skrevet 26. februar 2006 #100 Del Skrevet 26. februar 2006 Dårlig gjort av TVNorge! De hoppet glatt over prologen i dag, og gikk rett på kjenningsmelodien. Enten det, eller så mistet jeg bevisstheten et øyeblikk. Dette skjer i prologen: Lorelai snakker til Luke om filmene sine, og nevner bl.a. en kuriositet med Rosie O'Donnell, og sier at en slik film kan man bare se i en bestemt setting sammen med en spesiell person. Og det er derfor Lorelai forsøker å ringe til Rory, og det er derfor Lorelai på slutten av episoden sitter foran TVen og ser på filmen, og sier med et sukk "It's not the same". Episoden ble jo uforklarelig uten prologen. Makan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå