Gå til innhold

Gilmore Girls!

Gjest Frigg

Anbefalte innlegg

Har selv sesong 3, 4 og 5 på dvd. Gleder meg til sesong 6 kommer ut på dvd! Dette er absolutt en serie som er verdt å ha på dvd, mener jeg.

Når det gjelder Rory, så har hun sammen med Logan stjålet en båt. Og når det gjelder Lorelai så er hun i mot at Rory skal slutte på skolen, men samtidig innser hun at uten f. eks støtte fra foreldrene sine, så er det vanskelig å få Rory til å fortsette. Dessuten skjønner antageligvis Lorelai såpass at det blir vanskelig å tvinge en jente på 20 år, snart 21, til å fortsette på skolen om hun ikke vil det. Så det er nok derfor Lorelai sa slik hun gjorde. Men utover i sesongen får vi se at Lorelai absolutt ikke støtter Rory valg, men må finne seg i det.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Evig takknemlig for at sambo kjøpte harddiskopptaker jeg - har stilt inn automatisk opptak av de seriene vi har lyst til å se - så kan vi se de akkurat når vi vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evig takknemlig for at sambo kjøpte harddiskopptaker jeg - har stilt inn automatisk opptak av de seriene vi har lyst til å se - så kan vi se de akkurat når vi vil!

Me too!!

Desverre er det bare plass til 9 opptak registrer på lista vår.. Hvor mange er det på din?

Nå har jeg noen faste og han noen faste så da blir det nesten ikke plass til filmopptak osv.. Hva er vel vitsten med 160 GB når man har så få plasser på lista??

De som står som fast nå er Han:TopGear, Bersker og Nils og Ronny. Jeg; Gilmore Girls, "hjarte på rette staden" og McLeods døtre

Skulle gjerne lagt inn mer på "weekly" osv, men det er jo ikke plass på den fordømte lista!!!

Vi må jo ha plass til å ta opp en og annen film også, da.. (for de går nesten bestandig for sent til at vi orker å være oppe til de er ferdig, derfor ser vi forige intr film fra TV mens vi tar opp "dagens".. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luke er så søøøøøøt :) Gilmore Girls er noe av det gøyeste som noen gang har gått på tv :)

Er det bare jeg som synes det er ufattelig dårlig kjemi mellom de som spiller Luke og Lorelai? Jeg tror ikke på det forholdet i det hele tatt. Han kan se litt overbevisende ut, men hun gir bare inntrykk av ikke å kunne elske andre enn seg selv når de er sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes det er ufattelig dårlig kjemi mellom de som spiller Luke og Lorelai? Jeg tror ikke på det forholdet i det hele tatt. Han kan se litt overbevisende ut, men hun gir bare inntrykk av ikke å kunne elske andre enn seg selv når de er sammen.

Det er liksom slik rollekarakteren til Lorelai er, dah..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må bare si at jeg ikke liker Rory for tiden! Åh, må være noe med at hun har valgt han ekle rikmannssønnen Logan. Han liker jeg i allefall ikke.

Om jeg skulle bestemt burde hun vært sammen med nevøen til Luke ennå. For han derimot, hadde jeg virkelig sansen for. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent, uti sesongen skjer det ting som setter Logan i et helt annet lys, syns jeg... Mer vil jeg ikke si, og jeg syns ikke dette var spoiling.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er liksom slik rollekarakteren til Lorelai er, dah..

Jeg snakket ikke om karakterene, men om skuespillerne. Lorelai har virket mer forelsket tidligere, og da har jeg klart å tro på forholdet til tross for at dama er på speed. Men forholdet Luke/Lorelai tror jeg ikke på. Og jeg mener ikke at jeg ikke tror at forholdet vil vare, men at jeg ikke tror på det skuespillerne forsøker å spille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gilmore Girls er en av de søteste seriene som finnes, skikkelig "feel good"- serie. ;D Men jeg blir litt oppgitt over Loreleis oppførsel innimellom. Hun kan være skikkelig barnslig. ;l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke sett det sist søndag, gjett om jeg skal se det i morgen :Nikke:

(og huske å sette på opptak en annen gang jeg ikke får sett det ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er kjempegod kjemi mellom dem jeg. Er mao ikke enig med deg.

Jeg må bare si at jeg ikke liker Rory for tiden! Åh, må være noe med at hun har valgt han ekle rikmannssønnen Logan. Han liker jeg i allefall ikke.

Om jeg skulle bestemt burde hun vært sammen med nevøen til Luke ennå. For han derimot, hadde jeg virkelig sansen for.  :ler2:

Logan er jo utrolig søt!!!!!

Hva skjedde i dag? Var i morsdagsselskap og der så de på hoppinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhoswen

Enig, Lorelai er slitsom, bryr seg med helt feil ting av og til og virker av og til helt "slått av". Men det er jo greia hennes, så da er det vel sånn.

Luke er til å spise opp, med eller uten caps...

Rory er litt på tur for tida, men kommer vel til seg selv etter hvert. Liker egentlig Logan, synes egentlig de tingene han finner på virker litt "out of character" - men av og til forandrer ting seg, så jeg lever i håpet. Likte både Jess og Dean på hver sin måte, men Dean ble litt vel mye småbygutt til sist.

*heier*

:ler:

Og så elsker jeg Sookie! Hun er så søt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest -eline-
Jeg så dagens episode og har mistet flere sesonger så jeg må si Rory har forandret seg en del ja  :overrasket:

Men er enig i at det er en kjempekos serie så egentlig er det litt trist at jeg ikke har fulgt med.Finnes den på dvd kanskje?

Finnes på DVD på feks. Amazon.co.uk

Kjeeeempesøt serie, men dumme briter har ikke skjønt det så den vises ikke her, ikke på noen kanaler som jeg har i hvertfall *sukk* ...men av en eller annen merkelig grunn så har jeg sett den episoden det refereres til her, skjønner ikke helt hvordan men... jaja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skulle bestemt burde hun vært sammen med nevøen til Luke ennå. For han derimot, hadde jeg virkelig sansen for.  :ler2:

Jeg liker Logan, han er kjempesøt og smart. Kjipe Dean derimot har jeg aldri likt, Jesse klarer jeg ikke helt å gjøre meg opp en mening om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at mange har ruslet innom tråden! :)

Og så utrolig bra episode i går da! Gleder meg villt og hemningsløst til neste søndag for å få se fortsettelsen!

Til tider har jeg fundert over troverdigheten til riften mellom Lorelai og Rory, men siden jeg har sett reprise av GG hver dag, og fått med meg hele forrige sesongen på nytt, så må jeg si at jeg forstår det bedre.

Foreldrene til Lorelai er virkelig slitsomme, og jeg forstår veldig godt hvorfor hun "rømte" hjemmefra da hun ble gravid. De er jo helt enestående kontrollerende i hver minste lille ting!

Dette blir jammen spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...