Gå til innhold

Gilmore Girls!

Gjest Frigg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uhu, så ikke denne tråden før nå :sur: Noen som vet om de sender i reprise?

Endret av LilleMy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

til vedkommende som lurte på forrige sesong: Logan er kjæresten til Rory, han går på Yale, og kommer fra en eller annen kjemperik familie som holder på med media. Han har påvirket Rory til å ha et noe mer utsvevende liv, og hun har bestemt seg for å ta en pause fra Yale. Derfor prater ikke hun og Lorelai med hverandre lenger, og derfor er også Lorelai noe mer på kant med foreldrene enn hun vanligvis er, da de støtter Rory og lar henne bo i "the poolhouse" som jeg ikke helt vet hva blir på norsk (heter vel gjerne ikke bassenghuset??)

Ellers: Jippijaja, endelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til vedkommende som lurte på forrige sesong: Logan er kjæresten til Rory, han går på Yale, og kommer fra en eller annen kjemperik familie som holder på med media. Han har påvirket Rory til å ha et noe mer utsvevende liv, og hun har bestemt seg for å ta en pause fra Yale. Derfor prater ikke hun og Lorelai med hverandre lenger, og derfor er også Lorelai noe mer på kant med foreldrene enn hun vanligvis er, da de støtter Rory og lar henne bo i "the poolhouse" som jeg ikke helt vet hva blir på norsk (heter vel gjerne ikke bassenghuset??)

Ellers: Jippijaja, endelig:)

Men likevel sa hun til Luke idag at hun støtter valget til Rory ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekka tv-programmt for tv-norge hele neste uke, og det ser ut som om de i år igjen sender GG bare EN gang (joda, de sender respiser hverdagene, men det er gamle epsioder)

følgelig, går jeg glipp av en episode benytter jeg meg av denne

http://www.twiztv.com/cgi-bin/gilmoregirls...regirls-601.htm

Der er transcript av dagens episode (og man finner de neste også, men jeg leser ikke "fremover i tid" altså, jeg nøyer meg med lese dagens)

Det tar sin tid å lese gjennom, ettersom det der er hele greia, men altså... for meg er det i alle fall verd det, om jeg glemmer en episode

Edit bare for tastefeil.

Endret av Malama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra, det er en kjempekoselig serie så godt med ny sesong :) . Må ha gått glipp av slutten på den forrige, for dette med Rory hadde gått meg hus forbi, så takk til Linselus for oppdateringen :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så dagens episode og har mistet flere sesonger så jeg må si Rory har forandret seg en del ja :overrasket:

Men er enig i at det er en kjempekos serie så egentlig er det litt trist at jeg ikke har fulgt med.Finnes den på dvd kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått glipp av en sesong eller to jeg også, av de tidligere, og jeg så ikke helt fast i begynnelsen... så dette er en serie jeg kunne vurdert å ønske meg på dvd, for jeg hr så lyst å se alle. (blir litt mye å lese alle...)

Egentlig er jeg ikke tinhenger av tv-serier på dvd, men dette er en så bra serie... at jo, jeg vurderer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som meg som ønsker seg skoesken med Sex And The City? jei vil ha!!! :sur:

Men ja.. akkurat Gilmore Girl er noe av det som er verd å ha på dvd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For de som ikke har sett sesong 5 så går den i reprise på formiddagen. Dere kan jo ta den opp.

Var litt redd for at jeg ikke hadde fått med meg den jeg heller da jeg så at de skulle begynne å sende på søndag, men jeg gikk nok glipp av en del siste sesong fordi den gikk på søndagene da også. Jeg glemmer meg ut om søndagen, det var så greit da den gikk onsdag, syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdagene var langt bedre ja, jeg mener... søndag, og ingen repsirse... det hender jo at folk har... et liv! Og da ikke nødvendigvis er hjemme søndag klokka sju...

Nå har ikke jeg noe liv jeg da sånnsett, så jeg er hjemme om vinteren. Det er nå noe med denne tiden fra aprsil til oktober da... da blir det aktiv bruk av video for.... vel, ja, jeg er på stadion stadig vekk...

Jeg likte mye bedre da det gikk på onsdagskvelden og i reprise på lørdagen. Da hadde man en ekstra sjangs da.... For meg har det blitt en del lesing i fjor, for jeg må jo vite hva som skjer i de episodene jeg glemmer (eller videoen ikke virker sånn jeg vil...)

Jeg har sett så mange episoder nå ar jeg på et vis "hører" dem når jeg leser replikkene. Men likevel... det tar sin tid å lese det, og det ER bedre å se. Tror jeg må seriøst vurdere dvd... siden jeg nok mangler en del av sesong tre eller fire tror jeg. Koselig serie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...