Gå til innhold

Gilmore Girls!

Gjest Frigg

Anbefalte innlegg

Forbidden fjords :hoho:

Ble ikke Marty og Rory kjent da han lå dritings og naken i gangen på internatet og Rory snublet iver ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble ikke Marty og Rory kjent da han lå dritings og naken i gangen på internatet og Rory snublet iver ham?

Takk, det var det jeg ikke turte å si. Var litt redd for at det var en syk drøm jeg hadde den gang jeg var veldig opphengt i denne serien. :ler:

Endret av Elanor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det var det jeg ikke turte å si. Var litt redd for at det var en syk drøm jeg hadde den gang jeg var veldig opphengt i denne serien. :ler:

:legrine: Har du hatt mange sånne syke drømmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...
Gjest Gjesten

Det eg ser er vel at manusforfattar el nåke har endra seg... I dag gjekk vi plutseleg frå familiegjenforening til skilsmisse og aleinemor igjen. Etter det eg har lest så har ho som spelar Lorelai tatt over som produsent eller noko, og det verke som om fokus snur litt vekk frå det kjedelege som har vore ei stund no, og meir i retning klassisk GG. Flottings!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som gidder å gi meg en kort oppsummering fra onsdagens episode? Fikk ikke sett det, for vi har en gravemaskin i hagen som har ødelagt tv-kabelen... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så glad det endelig er på tide for Lorelai & Luke å begynne å finne veien tilbake til hverandre. :hoppe:

Har ikke tenkt å jukse med å lese spoilere engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...