GoldenGlow Skrevet 17. januar 2007 #441 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg ELSKER Gilmore girls! JIPPI! på i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 17. januar 2007 #442 Del Skrevet 17. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 19. januar 2007 #443 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH! Hvorfor er det onsdag bare en dag i uken! Liksom det er så fint da! Og for de som går glipp av episoder, eller har gått glipp av episoder, eller bare ønsker å oppdatere seg om hva som kommer: PS: Ikke lov å spoile i denne tråden! Lag i såfall din egen tråd og spoil i den. Her er uansett, nok en gang, linken til en nettside som gir ganske god beskrivelse av de enkelte episodene: http://www.epguides.com/gilmoregirls/ God helg! Endret 19. januar 2007 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 21. januar 2007 #444 Del Skrevet 21. januar 2007 Kor kan eg laste ned episodar? Gratis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 21. januar 2007 #445 Del Skrevet 21. januar 2007 Kor kan eg laste ned episodar? Gratis? ← Ingen steder du kan gjøre det på lovlig vis dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 21. januar 2007 #446 Del Skrevet 21. januar 2007 Ååååhhh, eg blir så irritert!!! Har hatt ein god, gamma VHS som har fungert bra i 8 år no, og ein god, gammal, DVD spelar som har vore grei. Så skal sjølsagt VHS'en min dø då, sånn at eg har følgande valg: 1) Laste ned og betale masse for ting som går på TV og som eg kunne sett gratis hadde eg ikkje vore på jobb 2) Kjøpe ny DVD spelar med opptaksfunksjon, min 1000 kroner utgift, pengar eg ikkje har 3) Ikkje få sett yndlingsgreiene mine. Dette er 2 gong på 3 mnd at nåke kollapsar her, rett etter eg har sagt opp ein godt betalt jobb for å studere igjen. Nåken som har tips? Veit om ei billig sjappe som fiksar VHS spelarar for ein billeg penge i Oslo? Husk at eg er nesten litt blakk... Mange takk... Ellers får eg ikkje sett GG på leenge no... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 21. januar 2007 #447 Del Skrevet 21. januar 2007 Å investere i en ny DVD-opptaker må da på sikt være billigere enn om du skal laste ned alt du vil se på lovlig vis? Jeg har nettopp kjøpt meg DVD-opptaker selv, den kostet omtrent 2500 - litt sure penger for en som er singel, nyutdannet og fattig, men sååååå verdt det nå når den først er i hus. Kan ikke tro at det vil lønne seg å reparere enn gammel videospiller, i hvert fall... Når det gjelder GG synes jeg serien har tapt seg ganske mye... Forrige sesong var ikke like bra som de foregående har vært, og de nye episodene som har blitt sendt til nå synes jeg rett og slett har vært dønn kjedelige. Håper det tar seg opp igjen snart, dette er jo en av mine absolutte yndlingsserier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stifler's mom Skrevet 22. januar 2007 #448 Del Skrevet 22. januar 2007 Men hvilken episode er vi på i Norge...? I følge den guiden? Legger aldri merke til titler og nummer på episodene Gikk glipp av forrige onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. januar 2007 #449 Del Skrevet 22. januar 2007 Når det gjelder GG synes jeg serien har tapt seg ganske mye... Forrige sesong var ikke like bra som de foregående har vært, og de nye episodene som har blitt sendt til nå synes jeg rett og slett har vært dønn kjedelige. Håper det tar seg opp igjen snart, dette er jo en av mine absolutte yndlingsserier! ← Må si meg enig i at serien har tapt seg, forrige episode var for meg kun et stort intetsigende gjesp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanor Skrevet 31. januar 2007 #450 Del Skrevet 31. januar 2007 Hmm... Har TVNorge hoppet over en episode, eller glemte jeg rett og slett å se på forrige uke? Jeg har f.eks ikke sett at Emily ble arrestert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 31. januar 2007 #451 Del Skrevet 31. januar 2007 Emily ble arrestert forrige uke ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. januar 2007 #452 Del Skrevet 31. januar 2007 Hvorfor ble hun arrestert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol83 Skrevet 31. januar 2007 #453 Del Skrevet 31. januar 2007 Gilmore Girls SUGER! Det er det mest irriterende programmet jeg vet om Seriøst, hvorfor snakker de så fort? Det er da vel ingen som gjør det in real life? Nei, meningsløst pjatt, spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 1. februar 2007 #454 Del Skrevet 1. februar 2007 Hvorfor ble hun arrestert? ← Emily got pulled over for talking on her cell phone while driving - a recent no-no in Connecticut unless it's a "hands free" phone. Then, she got a little too Gilmore on the police officer, refused to take a breathalyzer, and voila she's in jail. Gilmore Girls SUGER! Det er det mest irriterende programmet jeg vet om Seriøst, hvorfor snakker de så fort? Det er da vel ingen som gjør det in real life? Nei, meningsløst pjatt, spør du meg. ← Hva har du her inne å gjøre da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. februar 2007 #455 Del Skrevet 1. februar 2007 Gilmore Girls SUGER! Det er det mest irriterende programmet jeg vet om Seriøst, hvorfor snakker de så fort? Det er da vel ingen som gjør det in real life? Nei, meningsløst pjatt, spør du meg. ← Si det i denne tråden her er som å banne i kjerka!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. februar 2007 #456 Del Skrevet 1. februar 2007 Gilmore Girls SUGER! Det er det mest irriterende programmet jeg vet om Seriøst, hvorfor snakker de så fort? Det er da vel ingen som gjør det in real life? Nei, meningsløst pjatt, spør du meg. ← Du har åpenbart aldri truffet meg og mine venner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 14. februar 2007 #457 Del Skrevet 14. februar 2007 OK, hvor stolte ble vi nå? Forbidden Fjords. Hvem er han Marty egentlig? Har ikke fått med meg det helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. februar 2007 #458 Del Skrevet 14. februar 2007 Giftet Lorelei og Chris seg???? Måtte hjelpe et barn i dusjen og gikk glipp av noe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 14. februar 2007 #459 Del Skrevet 14. februar 2007 Giftet Lorelei og Chris seg???? Måtte hjelpe et barn i dusjen og gikk glipp av noe.... ← Du kan se det her. Glemte å se i dag, så da måtte jeg finne det. Kan jo ikke gå glipp av en episode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanor Skrevet 14. februar 2007 #460 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvem er han Marty egentlig? Har ikke fått med meg det helt. ← Jeg hadde nesten glemt ham, men nå har jeg gravd ham frem i bakhodet. Marty har vi ikke sett noe til siden sesong 5. Rory og Marty var gode venner. Marty ønsket mer enn vennskap, men det hadde han problemer med å fortelle henne. Og Rory var altfor opptatt med å forelske seg i Logan til å merke noe til Marty. Bra episode i dag! Det var lenge siden sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå