Gjest Ballerina Skrevet 4. januar 2007 #421 Del Skrevet 4. januar 2007 GG bare er og blir den beste serien ever... mye snakking, ja Det er jo en av grunnene til at det er så GØY! ...men så er jeg vel sånn selv da Det var så gøy at serien begynte å gå igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shayla Skrevet 4. januar 2007 #422 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg syns det innimellom kan bli litt mye skravling.. Men det er jo det som er poenget med denne serien.. Jeg fikk heller ikke med meg at Luke ba Lor fordufte... sikkert en skrive feil av TVN. Den gaven Rory fikk var jeg sikker på at også var feil... Men tydeligvis var det en kjempe fin gave.. Håper jeg aldri får en men:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 4. januar 2007 #423 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg fikk heller ikke med meg at Luke ba Lor fordufte... sikkert en skrive feil av TVN. ← Stussa jeg også på. Fine serien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovebird Skrevet 4. januar 2007 #424 Del Skrevet 4. januar 2007 Er vel en liten oversettelsesfeil av TVN ja... " Finally, Luke shows up at Lorelai's door and asks her to elope." Fra Tritrans.net: Engelsk: elope Norsk: rømme, unnslippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 4. januar 2007 #425 Del Skrevet 4. januar 2007 Ja, Luke ville vel at det skulle stikke av sammen og gifte seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 4. januar 2007 #426 Del Skrevet 4. januar 2007 En ting litt så siden. Jeg har sett Dirty Dancing "en million ganger" men først da jeg så den igjen i romjula oppdaget jeg at moren til Baby er jo moren til Lorelei. Vittig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 4. januar 2007 #427 Del Skrevet 4. januar 2007 En ting litt så siden. Jeg har sett Dirty Dancing "en million ganger" men først da jeg så den igjen i romjula oppdaget jeg at moren til Baby er jo moren til Lorelei. Vittig. ← Stemmer det. Liker henne betraktelig bedre i Dirty Dancing da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 4. januar 2007 #428 Del Skrevet 4. januar 2007 Tror dere ikke jeg glemte hele GG i går a... Hadde nettopp kjøpt meg ny krølltang som jeg måtte prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sesi Skrevet 4. januar 2007 #429 Del Skrevet 4. januar 2007 Men TVN har jo ikke hatt EN ENESTE reklame for det som jeg har sett da, så det var jo bare ren flaks at jeg så det i tv programmet i avisen når jeg skulle sjekke om det var noe jeg skulle ta opp på min strålende nye dvd opptaker () Jeg elsker GG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 4. januar 2007 #430 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Hmm. jeg skulle nok gjerne sett den der, men det var ikke i mitt hode å sette på tv'n i går, dessuten hadde vi (eller mamma da, vi var jo hos dem til i dag morges) huset fult av folk, ettersom ingen av mammas søsken hadde lyst hjem alene til seg selv etter minnestudnen etter morfars begravelse. Flkgelg har jeg ikke sett dette, og ettersom der ikke var noen respise å se på tvnorges hjemmesider, så er det ikke helt utnkelig at jeg altså rett og slett bare gikk glipp av den da. Jaja, kanskje finner jeg et mer utfyllende resyme på nett, kanskje funker den siden som hadde transcipts tidligere? Endret 4. januar 2007 av Malama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 7. januar 2007 #431 Del Skrevet 7. januar 2007 Er vel en liten oversettelsesfeil av TVN ja... " Finally, Luke shows up at Lorelai's door and asks her to elope." Fra Tritrans.net: Engelsk: elope Norsk: rømme, unnslippe ← For en spennende episode! Er det ikke onsdag snart?!?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 7. januar 2007 #432 Del Skrevet 7. januar 2007 Onsdag nærmer seg. Dessuten kommer OC og One Tree Hill idag! Hekta? Hvem? Jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 7. januar 2007 #433 Del Skrevet 7. januar 2007 Onsdag nærmer seg. Dessuten kommer OC og One Tree Hill idag! Hekta? Hvem? Jeg? ← Hekta jeg og Digger alle disse seriene egentlig. Har ikke tv3 lenger, så får ikke sett O.C, men snart kommer sesong tre på dvd. Jepp, hekta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. januar 2007 #434 Del Skrevet 7. januar 2007 Hva er OC? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 7. januar 2007 #435 Del Skrevet 7. januar 2007 Er det noen som har funnet på nett, eller kan komme med, et resyme av hele epsioden, for oss som ikke fikk sett den? for det som står på tvnorge sin side er jo slik man man lese og likevel ha spenning av å se episoden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 7. januar 2007 #436 Del Skrevet 7. januar 2007 Kopiert fra TV.com: Picking up on the day after last season's finale, Lorelai wakes up in bed with Christopher. Confused and mortified, she makes a hasty exit, ignoring Christopher's pleas that she stay. Once at home, Lorelai tries to get rid of everything that reminds her of Luke and ends up practically emptying her house. Rory receives a toy rocket ship as a parting gift from Logan and is baffled as to its meaning. She decides she should join him in London for the summer, only to learn he has bought her a ticket for a visit at Christmas. Kirk and Taylor cause a bizarre accident that damages Luke's diner. Finally, Luke shows up at Lorelai's door and asks her to elope. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 7. januar 2007 #437 Del Skrevet 7. januar 2007 Hva er OC? ← The O.C Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 17. januar 2007 #438 Del Skrevet 17. januar 2007 Ny episode i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 17. januar 2007 #439 Del Skrevet 17. januar 2007 Ny episode i dag ← Ja! Og Lost! Fine dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. januar 2007 #440 Del Skrevet 17. januar 2007 Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå