ainie Skrevet 5. juni 2006 #261 Del Skrevet 5. juni 2006 Skal vi se... Rory og Logan ble venner igjen og hun flyttet tilbake, Doyle flyttet inn igjen hos Paris. Rory dro hjem til Lorelai et par dager, besteforeldrene kom på besøk og snek seg rundt og snoket i hele huset. Rory dro til butikken til moren til Luke's datter April, for å se hvordan hun så ut, men hun avslørte ikke hvem hun var. Da Lorelai fikk vite det be hun sint, av en eller annen grunn. Luke ble med April på skoletur, Lorelai likte ikke det så veldig godt men hun sa ingenting. Hun tilbød seg å kjøpe ham en ny bag til turen, men det viste seg at han hadde fått en av moren til April (spooky). Kirk hadde blitt eiendomsmegler og røpte for Lorelai at Richard og Emily ser på hus i Stars Hollow (enda mer spooky). Lorelai påstår at den halvtimen med kjøring mellom de to husene er helt nødvendig hvis hun ikke skal bli gal. Håper dette hjalp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svart Katt Skrevet 5. juni 2006 #262 Del Skrevet 5. juni 2006 Håper dette hjalp! ← Tusen takk! Kjempesnilt. Men jeg liker fortsatt ikke Logan. Hvorfor gadd Rory å flytte inn hos han igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ainie Skrevet 5. juni 2006 #263 Del Skrevet 5. juni 2006 Han bare sa at han trodde de hadde slått opp da han feide over de brudepikene...og det godtok hun. Men hun forholdt seg ganske kjølig til ham i hele episoden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanor Skrevet 5. juni 2006 #264 Del Skrevet 5. juni 2006 Han bare sa at han trodde de hadde slått opp da han feide over de brudepikene...og det godtok hun. Men hun forholdt seg ganske kjølig til ham i hele episoden. ← Jeg tror ikke at Rory egentlig har tilgitt ham, akkurat som Lorelai egentlig ikke syns det er OK at bryllupet ble utsatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ainie Skrevet 5. juni 2006 #265 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Jeg tror ikke at Rory egentlig har tilgitt ham, akkurat som Lorelai egentlig ikke syns det er OK at bryllupet ble utsatt... Enig. De er litt av noen dørmatter for tiden, disse to. (Ikke at jeg misliker hverken Luke eller Logan, altså.) Endret 5. juni 2006 av ainie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 6. juni 2006 #266 Del Skrevet 6. juni 2006 gleder meg yil neste episode. Leste at jess is back :D sikkert bare for en episode, men allikavel =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 6. juni 2006 #267 Del Skrevet 6. juni 2006 Det var ikke det at halvtimen mellom L og moren holdt L fra å bli gal, men den holder more hennesi live. for, som hun sa "I moved thirty miles away from my parents for a reason! Those thirty miles act as a buffer, so that when my mother says something that makes me want to kill her, I have to drive thirty miles to do it! Ten miles in, I usually calm down or I get hungry or I pass a mall! Something prevents me from actually killing her. That buffer is my mother's best friend. Take the buffer away and you got Nancy Grace camping out on Miss Patty's lawn for a month." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 6. juni 2006 #268 Del Skrevet 6. juni 2006 Sistatet henter herfra forresten, hvor HELe episoden kan leses for den osm gikk klipp av den (og, så vi slipper diskusjonen fra en gang før, gitt at den kan lese engelsk da...) http://www.twiztv.com/cgi-bin/gilmoregirls...regirls-617.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ainie Skrevet 6. juni 2006 #269 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Det var ikke det at halvtimen mellom L og moren holdt L fra å bli gal, men den holder more hennesi live. Vet det. Men det var en litt merkelig ting for meg å skrive hvis jeg ikke hadde med sitatet (kunne hørtes litt mer seriøst ut enn det var ment), og jeg gadd ikke prøve å gå in på twiz for å finne det - for maskinen min går helt bananas når jeg prøver å gå innpå der. Endret 6. juni 2006 av ainie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 6. juni 2006 #270 Del Skrevet 6. juni 2006 Hehe, joda, du har rett i det, uten sitatet kunne det kanskje bli rart (om man ikke er som meg og mer eller mindre husker dialogen (men for lat til å prøve gjengi, så jeg sterer heller, fo rmin pc samarbeider) ikke ordrett, men godt nok) Synes bare det sistatet var så godt, den teksten.. ja, jeg syntes det var såpass bra at jeg bare måtte få det med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ainie Skrevet 6. juni 2006 #271 Del Skrevet 6. juni 2006 Ja, det var morsomt sagt... Likte også det med den filmen Lorelai og Rory så: Why call it "Final Destination 3"? At that point just call it "Now you're really really really dead"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 6. juni 2006 #272 Del Skrevet 6. juni 2006 mm... de har mange gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 7. juni 2006 #273 Del Skrevet 7. juni 2006 Ja, det var morsomt sagt... Likte også det med den filmen Lorelai og Rory så: Why call it "Final Destination 3"? At that point just call it "Now you're really really really dead"! ← De er gode da Er enig med noen lendre oppi der. Rory har nok neppe tilgitt Logan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ainie Skrevet 11. juni 2006 #274 Del Skrevet 11. juni 2006 Åh, kjekt å se Jess igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 11. juni 2006 #275 Del Skrevet 11. juni 2006 Ja, og utrolig godt å se at han har fått skikk på livet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 11. juni 2006 #276 Del Skrevet 11. juni 2006 Sistatet henter herfra forresten, hvor HELe episoden kan leses for den osm gikk klipp av den (og, så vi slipper diskusjonen fra en gang før, gitt at den kan lese engelsk da...) http://www.twiztv.com/cgi-bin/gilmoregirls...regirls-617.htm ← Jeg får ikke helt til å finne frem her inne, gikk glipp av (glemte! hva er det som skjer? ) dagens episode, hvor kan jeg oppdatere meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 11. juni 2006 #277 Del Skrevet 11. juni 2006 Det er ikke kommet script på den enda ser jeg. Du får smøre deg med litt tålmodighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ainie Skrevet 12. juni 2006 #278 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Du kan ta en kikk her , Sammendrag fra televisionwithoutpity.com. Litt småmorsomt sammendrag. Endret 12. juni 2006 av ainie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 12. juni 2006 #279 Del Skrevet 12. juni 2006 Takk Jeg så det var flere sider hvor sammendrag ikke var kommet ennå. Men vi ligger da ikke så tett bak USA? Jeg har jo hørt sladder om hvordan sesongen ender, til og med :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ainie Skrevet 12. juni 2006 #280 Del Skrevet 12. juni 2006 Ja, sesongen er avsluttet i USA...de har vel ikke fått oppdatert alle sidene ennå antagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå