Gå til innhold

Gilmore Girls!

Gjest Frigg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lilletroll
Om du takler å lese engelsk har du MEEEEGRET nøye oppdatering her: (rett og slett hver enkelt replikk...)

http://www.twiztv.com/cgi-bin/gilmoregirls...regirls-610.htm

Å den siden var GENIAL!!!! Tusen millioner takk!!! jeg har jo sett gil girls så mye at jeg hørte jo stemmene og tonefallet mens jeg leste, så det var nesten like bra som å se episoden. TUSEN TAKK! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg høerer også stemmene, ejg ser dem, jeg hører dem, jeg... jeg vet hvordan det ser ut på en måte.

Jeg har i tider når jeg kjeder meg satt eg til å lese de første sesongene jeg, bare for å "gjennoppleve" det. Jeg har gått glipp av en og annen epsiode i tidligere år, så derfor er det kjekt å gjøre det også.

Også bare elsker jeg serien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhoswen i.i.

Jeg elsket serien, men nå begynner det å slite grundig. I dag var jeg stort sett irritert gjennom hele episoden, fra det "som om ingenting er skjedd" greiene og fjollet med dustebikkja i begynnelsen av episoden, til opptrinnet med Zack på konserten, Lukes feighet, Christophers fjas og jeg vet ikke hva. Det er ikke langt unna jeg kutter det ut. Og søsteren til Logan, jeg mener... :frustrert:

Nei, ikke bra for tida. Jeg synes ikke dialogen med Lorelai og Rory henger på greip lenger - i året som er gått har Rory gått fra usikker tenåring til voksen kvinne, og så skal plutselig alt være som før? Troverdigheten på hele plottet er syltynt nå.

Historien er såpass tynn nå at jeg synes ikke det er like bra som før.

Men gudhjelpemeg, Luke var driiiitkjekk i den svarte genseren :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men gudhjelpemeg, Luke var driiiitkjekk i den svarte genseren  :ler:

:sikle:

Skjønner ikke hvorfor Lorelai ikke kosa litt mer med han, det hadde jeg gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Det begynner å bli litt slitsomt, altså.

Dette med den ny oppdagede datteren og eksen. Som nesten ser ut som Lorelai attpåtil. Og som på mange måter er veldig lik Lorelai. Ubeskrivelig irriterende at dette var det beste de kom på.

Hvorfor i alle dager måtte de lage eksen så lik Lorelai? Og det er første gangen jeg har sett Sherilynn Fenn i en rolle som har irritert meg. Av det jeg har sett av henne i allefall. Og den datteren. Er jo en ren kopi av Rory, jo.

Ingen andre som har lagt merke til det.

Og nå begynner det vel å spøke for bryllupet også.

Hvorfor kan de ikke gifte seg selv om han nettopp har funnet ut at han har en datter? De skal jo i tv-serien enda ikke gifte seg før om 5 måneder. (Iflg episoden sist søndag.)

Og er det bare meg, eller virker det som om de har startet Rory på det siste året på college plutselig? Skulle ikke hun begynt i 3? Og Logan skulle vært ferdig?

Men nå er han altså tilbake igjen?

(Visste dere forresten at Logan har vært i Norge? Ikke det, nei.

Fra Bergens Tidene online)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er fordi de vil at folk skal begynne å følge med på den presidentserien, så de sender de første episodene av av den en gang til - og utsetter One Tree Hill og Gilmore Girls til neste uke..

Angående TV-pastoren så aner jeg ikke, men tror det var siste episode forrige uke. Sporten begynner jo nå for fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesten

Eg og! Men så såg eg den der serien som var i staden, og så var den jo grei den og, forsåvidt på ein måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Her har man sluttet å skrive så jeg helt glemte å ta opp på søndag mens jeg gikk på kamp?

Huff.

Jeg har "lest" epsioden da, men.... savna... må huske å få tatt opp neste søndag, ettersom jeg ikke vet om vi er kommet hjem enda, skal i konf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første episoden jeg har kjørt fast-forward på. Sånn derre forviklingsproblematikk kan jeg ikke fordra. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det lurer jeg på også. Svigers kom på besøk akkurat da jeg var ferdig med å rydde bort fra middagen og skulle til å sette meg ned og nyte GG. :sur:

Tror jeg må opplyse familien om at søndag kl 19.10-20.00 er hellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en episode!! Voldsomste filmingen jeg har sett GG har hatt noen sinne.

Også ble Rory på sett og vis sammen med Logan igjen.. Håpløst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...