Gjest Rhoswen Skrevet 2. april 2006 #181 Del Skrevet 2. april 2006 Litt snytt for oppklarende konfrontasjon, men på den annen side så er det jo besteforeldrene som stadig kiler seg i mellom dem, det er jo ikke vanlgivis noen konflikt mellom dem. Lorelai og Luke liknet nesten et normalt par i dag, så jeg ble nesten litt mistenksom - og selvsagt, for å få ting til å gli logisk videre nå så måtte temaet med eks og tidligere barn komme opp, og Lorelai og Rory forsones - så dukker datteren til Luke opp... Det eneste jeg synes var litt spesielt i dag, på en bra måte, var at Emily tydeligvis fikk en liten oppvekker ved at Rory flyttet. Får se hvor lenge det varer, og om hun klarer å se sin egen datter med litt andre øyne videre. Bortsett fra det så synes jeg Lorelai er et typisk kvinnfok av verste mest irriterende sort når hun tjatrer slik hun gjorde i begynnelsen av episoden om soveromsmøblementet og alt det der - aldri fornøyd uansett hvor mye en mann står på hodet for å gjøre det bra. Typisk kjerringer på det verste Spent på neste episode, hvor mye av et issue det med datteren til Luke blir. Tre mulige fedre noen vet virkelig å få en mann til å føle seg spesiell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 2. april 2006 #182 Del Skrevet 2. april 2006 Vi får no sjå om ho er dotter hans då, ikkje sikkert det, og ikkje sikkert ho får større plass enn det søstera hans har. Er jo unekteleg lettare å få litt action med ei som alt er 12 enn ein nyfødd Lorelai og Luke baby... Dette er vel slikt som må til etter kvart for å halde liv i serien. Syns faktisk nesten det er litt stas at han og har ei dotter, og at ho og er smart. Koseleg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 2. april 2006 #183 Del Skrevet 2. april 2006 Det var så godt å se dem sammen igjen... og helt ærlig, jeg savnet ingen konfrontasjon, det var akkruat slik dt bare skulle være.... Og nå må jeg holde meg meeeeget hardt i skinnet for å klare å ikke gå inn på nett og lese transcript av neste episode... bare sånn.... begynnelsen i alle fall.... for å se.... ja..... ååhhhh... Men jeg skla vente til nest søndag, jeg skal det! Hodet mitt prøvde å overbevise meg tidligere om at kanskje jeg glemmer det neste uke, siden vi muligens er på ferie, og da "måtte" jeg jo kunne lese den nå... men jeg måtte jo selvsagt få en logikk inn som sa at OM jeg glemmerden... ja så kan jeg lese den på nett ETTERPÅ, det er ingen unnskyldning for å lese den nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 2. april 2006 #184 Del Skrevet 2. april 2006 Vi får no sjå om ho er dotter hans då, ikkje sikkert det, og ikkje sikkert ho får større plass enn det søstera hans har. Er jo unekteleg lettare å få litt action med ei som alt er 12 enn ein nyfødd Lorelai og Luke baby... Dette er vel slikt som må til etter kvart for å halde liv i serien. Syns faktisk nesten det er litt stas at han og har ei dotter, og at ho og er smart. Koseleg... ← hun tok jo en dna test da. så han er nok faren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 2. april 2006 #185 Del Skrevet 2. april 2006 Ja, ho tok ein test som i eit skuleprosjekt, kan jo vere at den ikkje held vatn. Og når den mest truleg gjer det, så gjenstår det jo å sjå om det verkeleg blir noko meir mellom ho og Luke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 2. april 2006 #186 Del Skrevet 2. april 2006 Og nå må jeg holde meg meeeeget hardt i skinnet for å klare å ikke gå inn på nett og lese transcript av neste episode... bare sånn.... begynnelsen i alle fall.... for å se.... ja..... ååhhhh... Men jeg skla vente til nest søndag, jeg skal det! Jeg har sprukket for lengst, jeg... Eller, har lest sammendrag bare, så jeg vet jo ikke alt som skjer. Men Rory var utrolig kul i dag da, skulle ønske jeg var så tøff, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 4. april 2006 #187 Del Skrevet 4. april 2006 Virvel, hvis du hadde hatt en bestemor som Emily så måtte du nok vært så tøff! Forståelig at det ikke skjedde mellom Rory og Emily tidligere. Rory har jo aldri vært så nært innpå bestemoren tidligere, og virkelig sett hvor kontrollerende hun kan være. Blir spennende å se om vi får noen oppklaring mellom Lorelai og Rory. Jeg tipper at om den ikke kommer nå med en gang, så kommer den vel senere en gang. Når de krangler eller noe. Spennende tider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 4. april 2006 #188 Del Skrevet 4. april 2006 onkelen jobber på en lab, så tror nok det holder. husk at det er tv og ikke alt trenger å være perfekt. han er sikkert faren. det tror jeg ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 5. april 2006 #189 Del Skrevet 5. april 2006 Virvel, hvis du hadde hatt en bestemor som Emily så måtte du nok vært så tøff! Hehe, det har jeg heldigvis ikke. Men jeg tenkte mest på hvordan hun ga seg selv den jobben, ikke opprøret mot bestemoren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 8. april 2006 #190 Del Skrevet 8. april 2006 Å, vel, begge deler krevde nå sitt i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. april 2006 #191 Del Skrevet 8. april 2006 Gleder meg til GG i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 9. april 2006 #192 Del Skrevet 9. april 2006 Gilmore girls i dag! Jippi! :enig_anim: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 9. april 2006 #193 Del Skrevet 9. april 2006 Obs! Obs! Gilmore girls begynner kl 19:15 i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 9. april 2006 #194 Del Skrevet 9. april 2006 Det blir "interessekonflikt" her hos oss i dag... Ettersom det er seriestart. Og ja, da går Gilmore girls i andreomgangen. Det er et problem det, var det i fjor også... Når vi er på stadion, greit nok, da tar jeg opp. Men når vi er hjemme så er tv'n i bruk (og signalene går via videoen,s åjeg akn ikke ta opp noe annet enn vi ser) Da blir det å fårsøke å sette opp en liten "minitv" og se om jeg får inn noe på den... For sambo vil se fotball. Jeg vil se fotball. Og ejg vil se GG. Da blir det problemer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. april 2006 #195 Del Skrevet 9. april 2006 Nå begynner det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 9. april 2006 #196 Del Skrevet 9. april 2006 Og jeg ordna meg så jeg fikk sett det (mens sambo så på fotball på pc'n med høretelefiner, og oppdaterte meg på det vesentligste) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 9. april 2006 #197 Del Skrevet 9. april 2006 Og der glemte jeg det. Igjen! Det sendes for tidlig på kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 9. april 2006 #198 Del Skrevet 9. april 2006 Nja, ettersom tv2 nå sender en fotballkamp hver søndg klokka åtte så vidt jeg har skjønt... så er det perfekt for meg..... Det er sent nok til at jeg er ferdig med middag, og tidelig nok til at det ikke kommer i konflikt med filmkveld (eller fotballkveld da nå som den sesongen er igang) og egentlig for meg ganske greit... Men surt å glemme da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 9. april 2006 #199 Del Skrevet 9. april 2006 NEEEIIII!!!! Jeg glemte å sette på opptak!!!! Nøye og inngående oppdatering på hva som skjedde i dag mottas med takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 9. april 2006 #200 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Om du takler å lese engelsk har du MEEEEGRET nøye oppdatering her: (rett og slett hver enkelt replikk...) http://www.twiztv.com/cgi-bin/gilmoregirls...regirls-610.htm Endret 9. april 2006 av Malama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå