Gjest Frigg Skrevet 5. februar 2006 #1 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Jepp! Må bare få uttrykke min entusiasme over forestående nye episoder! Gleder meg veldig! Er det bare meg som har det sånn, eller ...? Endret 1. januar 2007 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5. februar 2006 #2 Del Skrevet 5. februar 2006 Gleder meg jeg også. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 5. februar 2006 #3 Del Skrevet 5. februar 2006 Jippi! Ikke alene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #4 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg lurer sånn på hva hun har gjort som er så galt? Så ikke på det forrige sesong... Hv ahar hun gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 5. februar 2006 #5 Del Skrevet 5. februar 2006 Rory tar meg seg Logan, og de stjeler en båt. Siden det var Rorys ide så tar hun på seg all skylden for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 5. februar 2006 #6 Del Skrevet 5. februar 2006 weeee, gilmore girls er tilbake!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydukke Anna Skrevet 5. februar 2006 #7 Del Skrevet 5. februar 2006 Jippi, jeg gleder meg også!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nita Skrevet 5. februar 2006 #8 Del Skrevet 5. februar 2006 Gleder meg også masse...skikkelig jenteserie....kjæresten brekker seg og sier hu dama har munndiare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
just_c Skrevet 5. februar 2006 #9 Del Skrevet 5. februar 2006 gleder meg kjempemye jeg også.. men ser ut som jeg må ta det opp,,,siden jeg skal ha middagsbesøk av en veninne,, men ta det opp det skal jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. februar 2006 #10 Del Skrevet 5. februar 2006 Gjett om jeg gleder meg da Det er en skikkelig søt serie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 5. februar 2006 #11 Del Skrevet 5. februar 2006 Jippi! Dette har jeg gledet meg til lenge. Jeg begynte ikke å følge med før i forrige sesong, men nå har jeg visst blitt hektet. (Og må innrømme at jeg har smuglest på tv.com, så jeg vet litt om hva som skjer i de kommende episodene... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 5. februar 2006 #12 Del Skrevet 5. februar 2006 Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 5. februar 2006 #13 Del Skrevet 5. februar 2006 Glede seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 5. februar 2006 #14 Del Skrevet 5. februar 2006 Endelig ! Gleder meg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackBerry Skrevet 5. februar 2006 #15 Del Skrevet 5. februar 2006 Noen som kan fortelle noe av det som skjedde i forrige sesong? Fikk ikke sett den jeg... Hvem er f.eks Logan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 5. februar 2006 #16 Del Skrevet 5. februar 2006 Gleder meg jeg og Her i huset går serien under navnet "Fragglene" da en kamerat mener de er like masete som Fragglene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 5. februar 2006 #17 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg har tekoppen og teppe klart! *glede seg!!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinga Skrevet 5. februar 2006 #18 Del Skrevet 5. februar 2006 Gleder meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 5. februar 2006 #19 Del Skrevet 5. februar 2006 Gleder meg villt, rett og slett. For øyeblikket nekter vår tv å ta inn tvnorge som noe annet en en uklar snøbyge da, men jeg håper sambo kan ordne dette i løpet av de neste minuttne... Se der ja... han hadde allerede klart det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 5. februar 2006 #20 Del Skrevet 5. februar 2006 Juhu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå