blå Skrevet 5. februar 2006 #1 Skrevet 5. februar 2006 Nå er jeg redd for at 3. verdenskrig kommer snart. En krig mot den vestlige verden. Jeg er redd jeg
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #2 Skrevet 5. februar 2006 Jeg tror vel ikke den kommer akkurat nå, ihvertfall ikke på bakgrunn av det som har skjedd i det helt siste. Men at den kan komme en gang tror jeg nok. Men vi kan ikke gå og tenke "hvis" og "dersom" hele tiden, vi må ta hver dag som den kommer
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #3 Skrevet 5. februar 2006 Ta deg en nyhetspause. Det gjør underverk for en engstelig sjel.
Gjest King James VI Skrevet 5. februar 2006 #4 Skrevet 5. februar 2006 Igjen som tideligere vil jeg minne på Nostradamus sin spådom om 3 verdenskrig. Som ble sakt og starte i midt østen i perioden 2005-2007 og vil vare til 2030 med en liten pause rundt 2014-2018 og så slutte helt først i 2030. Uansett den vil altså spre seg inn i Europa igjenom Tyskia. Men den gode nyethen er at etter spådommen vil ikke de Skandinaviske landene ta del i 3 verdneskrig iverfall ikke den første delen av den som skal være fram til 2018...Men den andre delen som er den siste delen som slutter i 2030...Da vil vi bli dirkete på virket. Men vist spå dommen er riktig så vil Europa kaste ut muslimene ,,,USA vil bryte sammen og Kina vil bli den nye supermakten.. Men la oss håpe Nostradamus tar feil denne gangen.....Men han har jo en treff prosent på 97 % av spådommene. så sjansen er stor for en 3 verdneskrig.....Jeg skremte deg kanskje mer nå.?
Gjest Hel Skrevet 5. februar 2006 #5 Skrevet 5. februar 2006 Tull! Alle vet jo at det er slik verden kommer til å ende.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #6 Skrevet 5. februar 2006 Igjen som tideligere vil jeg minne på Nostradamus sin spådom om 3 verdenskrig. ← Og jeg vil minne alle på at det engelskspråklige uttrykket "as good a prophet as Nostradamus" betyr en som uttrykker seg så vagt og ullent at det kan tolkes omtrent i en hvilken som helst retning. Give it a rest, Nostra-dumbass.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #7 Skrevet 5. februar 2006 hehe.. tredje verdenskrig? skal hele asia, australia, Afrika og Latin Amerika også krige nå? Jeg har aldri skjønt det med verdenskrig liksom... hva må til for at det skal være verdenskrig? Må ikke hele verden være i krig? Eller holder det at midtøsten og kanskje noen europeiske land og et par asiatiske land kriger... er det verdenskrig da? Bare lurer... forvirrende...
Gjest King James VI Skrevet 5. februar 2006 #8 Skrevet 5. februar 2006 En verdnes krig er ikke at helle kontinenter kriger det er at land fra alle kontinentene kriger..F,eks 1 verndeks krig Var det hovedsakelig Europeeiske og USA og Japan. De andre landene var Kolonier som ble tvunget og krige. Samme med 2 verndeskrig. men jeg må rette meg selv angående Nostradamus sin spådom jeg har vist kraftig overdrevet lengeden...det skal begynne i 2006 i Midtøsten når en gal leder sender atomvåpner mot Middelhavet tør jeg nevene Irans President ? og den vil slutte i 2012.....jeg må ærlig innrømme at jeg tror faktisk at dette kan være begynnelsen på en ny stor krig som vil fare igjenom Europa og Midtøsten. vel kanskje skal jeg slutte og lese de spådommene de er jo ganske deprimerende og lese.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #9 Skrevet 5. februar 2006 jeg må ærlig innrømme at jeg tror faktisk at dette kan være begynnelsen på en ny stor krig som vil fare igjenom Europa og Midtøsten. ← Så du mener at dette ikke kan løses på en annen måte? At verdenskrigen er ikke til å unngå? Er ikke vi optimistiske i dag da!
Gjest King James VI Skrevet 5. februar 2006 #10 Skrevet 5. februar 2006 Jeg er en pesemistisk person. Og tror alti det verste
Gjest Bellatrix Skrevet 5. februar 2006 #11 Skrevet 5. februar 2006 Jeg er en pesemistisk person. Og tror alti det verste ← Høres slitsomt ut.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #13 Skrevet 5. februar 2006 Jeg tror det kommer en krig jeg. Og jeg skal være feig og ikke slåss.... Jeg skal låse meg inn i kjelleren med alle bøkene mine og komme ut igjen som klok og ta over styringen... :lese:
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #14 Skrevet 5. februar 2006 Jeg tror det kommer en krig jeg. Og jeg skal være feig og ikke slåss.... Jeg skal låse meg inn i kjelleren med alle bøkene mine og komme ut igjen som klok og ta over styringen... :lese: ← he-he... jeg kan låse deg inne og kaste nøkkelen!
Utenriksmedister Skrevet 5. februar 2006 #15 Skrevet 5. februar 2006 Jeg tror det kommer en krig jeg. Og jeg skal være feig og ikke slåss.... Jeg skal låse meg inn i kjelleren med alle bøkene mine og komme ut igjen som klok og ta over styringen... :lese: ← Ta over styringa....du skal vel lese "mein kampf" da
Pasha Skrevet 5. februar 2006 #16 Skrevet 5. februar 2006 Han Nostradamus spådde jo at det skulle komme en verdenskrig i 99 også husker ikke regelrett det verset der men,, gikk noe slik som I den 7 mnd .......... stiger det ned fra himmelen en skrekkens konge før og etter røter krigen og han tok jo feil der...
Gjest Jalileh Skrevet 5. februar 2006 #17 Skrevet 5. februar 2006 Han derre nostradamus tror jeg ikke noe på.
Cata Skrevet 5. februar 2006 #18 Skrevet 5. februar 2006 Nostradamus var jo ikke akkurat krystallklar i sine uttalelser... De fleste som driver og tolker ham var vel "sikre" på at 3. verdenskrig begynte i 1999. Har ikke sett så mye til den. Tror forøvrig ikke det er ensbetydende med verdenskrig at to små land som Norge og Danmark har "ertet på seg" en del mennesker. Det må nok noen flere involveres for at det skal skje.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #19 Skrevet 5. februar 2006 Blir det 3. verdenskrig så vil vi her i vesten bare sporadisk dø av selvmordsbombere. Israel vil nok slite, men det er midtøsten som i så fall vil bli lagt i grus. Så sant ikke Kina eller Russland plutselig føler for å tjene på dette og starte å utelukkende krige for seg selv.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #20 Skrevet 5. februar 2006 Høres slitsomt ut. ← Litt skeptisk pessimisme er bedre enn den komplette naivitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå