Gå til innhold

Messenger


Gjest vimse

Anbefalte innlegg

Jeg har jo to versjoner Messenger, en som fulgte med maskinen, og en jeg lastet ned senere, fordi jeg ville ha en nyere versjon. Jeg har vært inne og endret på den originale messenger, men allikevel logger den meg automatisk på !?!

Hjelp!!

:frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Får ikke til å fjerne den gamle. Det er og et problem. Har prøvd mange ganger, men den klamrer seg likevel fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.....rart!Å du er sikker på at du har gådd inn på "legg til eller fjern programmer" inne på kontrollpanel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå inn på Kontroll Panel -> Legg til eller fjern programmet -> legg til eller fjern windows komponenter - deretter finner du windows messenger (programmet som fulgte med pcen) og fjernet markeringen foran programmet. Til slutt trykket på du "Neste" og "Ferdig"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har altså; gått inn på outlook, verktøy, alternativer, generelt, og tatt vekk avkrysningen for logg automatisk på windows messenger. Det trodde jeg skulle holde, men neida :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå inn på Kontroll Panel -> Legg til eller fjern programmet -> legg til eller fjern windows komponenter - deretter finner du windows messenger (programmet som fulgte med pcen) og fjernet markeringen foran programmet. Til slutt trykket på du "Neste" og "Ferdig"

:hoho:

bare ikke gjør som JEG gjorde... Jeg tok vekk alle kryssene og lot krysset for messenger bli stående igjen, som da resulterte i at alt, bortsett fra messenger forsvant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stå i Messenger (msn, sant?), gå på Verktøy, Generelt, og der kan dere huke bort å logge på automatisk. Dette må dere gjøre i begge versjonene dere har installert på maskinene deres.

Leyla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå i Messenger (msn, sant?), gå på Verktøy, Generelt, og der kan dere huke bort å logge på automatisk. Dette må dere gjøre i begge versjonene dere har installert på maskinene deres.

Leyla

Det går ikke på den jeg har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det funket i hvertfall det som katti skrev, den versjonen er borte hos meg, og ingen som har prøvd å snakke med meg, så da regner jeg med jeg er avlogget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Last ned den nyeste versjonen, da. Det skal være 7.5 om jeg ikke tar helt feil.

Leyla

Den har jeg. Snakker om den som ligger som "standard" på maskinen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har den nyeste versjonen og standardversjonen i tillegg. Og det til tross for at den er fjernet fra windows komponentene på kontrollpanelet :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...