Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo to versjoner Messenger, en som fulgte med maskinen, og en jeg lastet ned senere, fordi jeg ville ha en nyere versjon. Jeg har vært inne og endret på den originale messenger, men allikevel logger den meg automatisk på !?!

Hjelp!!

:frustrert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du har endret da? (Jeg sliter med det samme på den originale som fulgte med maskinen)

Skrevet

Jah...

Må bare rote inni noe aktiveringsgreier først..

*lete kraftig*

Skrevet

Har samme problem. Venter på svar jeg og.

Skrevet
Har samme problem. Venter på svar jeg og.

:ler: Her er det utnytting av tråd på høyt nivå ;) Ingen av oss kan hjelpe ;)

Skrevet

Slett den gamle helt bort fra mskina!kanskje det hjelper:)

Skrevet

Får ikke til å fjerne den gamle. Det er og et problem. Har prøvd mange ganger, men den klamrer seg likevel fast.

Skrevet

hmmm.....rart!Å du er sikker på at du har gådd inn på "legg til eller fjern programmer" inne på kontrollpanel?

Skrevet

Men du finner ikke den versjonen av messenger der...

Skrevet

gå inn på Kontroll Panel -> Legg til eller fjern programmet -> legg til eller fjern windows komponenter - deretter finner du windows messenger (programmet som fulgte med pcen) og fjernet markeringen foran programmet. Til slutt trykket på du "Neste" og "Ferdig"

Skrevet

Jeg har altså; gått inn på outlook, verktøy, alternativer, generelt, og tatt vekk avkrysningen for logg automatisk på windows messenger. Det trodde jeg skulle holde, men neida :sur:

Skrevet
gå inn på Kontroll Panel -> Legg til eller fjern programmet -> legg til eller fjern windows komponenter - deretter finner du windows messenger (programmet som fulgte med pcen) og fjernet markeringen foran programmet. Til slutt trykket på du "Neste" og "Ferdig"

:hoho:

bare ikke gjør som JEG gjorde... Jeg tok vekk alle kryssene og lot krysset for messenger bli stående igjen, som da resulterte i at alt, bortsett fra messenger forsvant...

Skrevet

Stå i Messenger (msn, sant?), gå på Verktøy, Generelt, og der kan dere huke bort å logge på automatisk. Dette må dere gjøre i begge versjonene dere har installert på maskinene deres.

Leyla

Skrevet
Stå i Messenger (msn, sant?), gå på Verktøy, Generelt, og der kan dere huke bort å logge på automatisk. Dette må dere gjøre i begge versjonene dere har installert på maskinene deres.

Leyla

Det går ikke på den jeg har...

Skrevet

Last ned den nyeste versjonen, da. Det skal være 7.5 om jeg ikke tar helt feil.

Leyla

Skrevet

Det funket i hvertfall det som katti skrev, den versjonen er borte hos meg, og ingen som har prøvd å snakke med meg, så da regner jeg med jeg er avlogget...

Skrevet
Last ned den nyeste versjonen, da. Det skal være 7.5 om jeg ikke tar helt feil.

Leyla

Den har jeg. Snakker om den som ligger som "standard" på maskinen

Skrevet

Jag har den nyeste versjonen og standardversjonen i tillegg. Og det til tross for at den er fjernet fra windows komponentene på kontrollpanelet :klø:

Skrevet

Jeg fjernet den slik som anbefalt av katti i går, og jeg har den ikke lengre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...