Gå til innhold

Tungt i dag ...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pleier å gå på en søndagstime på SATS, men i dag er det tungt å motivere seg. Bare lyst til å ligge i senga. Fikk noen dårlige nyheter på fredag som har slått meg litt ut 😪. Men vet jo at jeg vil føle meg bedre hvis jeg går. Noen som har noen motiverende ord? 

Anonymkode: 10ecb...19c

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Todelt 💚

Du har lov til å ta en dag fri om du trenger det 💚

Men du vil nok også føle deg bedre om du ihvertfall kommer deg opp av sengen. Kan du evt gå deg en tur? Er uansett godt å få tankene over på noe annet, og en god treningsøkt vil hjelpe på det. Du blir fylt med endorfiner som vil hjelpe deg på stemningen. 
:boksing::juhu: You got this! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du angrer aldri på en økt! Du kommer til å få mer energi og overskudd, og følelsen blir så himla bra! Du kommer til å være veldig happy med gjennomført. Jeg skal dra nå straks. 🤩

Anonymkode: d94f5...775

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjalp å poste her! Kom meg opp av senga, gikk 50 min til SATS og trente Absolution og Power. Er sååå glad nå 🥳🥳🥳

Anonymkode: 10ecb...19c

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den følelsen etter å ha gjennomført ei økt man var på nippet til å ikke gjennomføre…. Den er MAGISK!🤩 

Vel gjennomført💪💪💪

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var den dårlige meldingen du fikk på fredag? 

 

Anonymkode: 2ff3d...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, AnonymBruker said:

Det hjalp å poste her! Kom meg opp av senga, gikk 50 min til SATS og trente Absolution og Power. Er sååå glad nå 🥳🥳🥳

Anonymkode: 10ecb...19c

👊🏻

Anonymkode: d94f5...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.3.2024 den 8.40):

Pleier å gå på en søndagstime på SATS, men i dag er det tungt å motivere seg. Bare lyst til å ligge i senga. Fikk noen dårlige nyheter på fredag som har slått meg litt ut 😪. Men vet jo at jeg vil føle meg bedre hvis jeg går. Noen som har noen motiverende ord? 

Anonymkode: 10ecb...19c

Gi opp.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

håper du tenker f u c k  han å jobber på

Anonymkode: ece18...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.3.2024 den 8.40):

Pleier å gå på en søndagstime på SATS, men i dag er det tungt å motivere seg. Bare lyst til å ligge i senga. Fikk noen dårlige nyheter på fredag som har slått meg litt ut 😪. Men vet jo at jeg vil føle meg bedre hvis jeg går. Noen som har noen motiverende ord? 

Anonymkode: 10ecb...19c

Det er lov å ta seg pause og regenerere seg. Hvis ikke blir man fort utslitt. Psyken spiller stor rolle, du ser liksom ikke deprimerte hoppe og springe i vei. Å reagere på dårlige nyheter er hodets måte å takle det på. Slapp av og kos deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hva var den dårlige meldingen du fikk på fredag? 

 

Anonymkode: 2ff3d...ab3

Hadde hen ønsket å si det så hadde det sikkert blitt skrevet 

Anonymkode: 7f2f8...e63

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...