AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Del Skrevet 17. mars Pleier å gå på en søndagstime på SATS, men i dag er det tungt å motivere seg. Bare lyst til å ligge i senga. Fikk noen dårlige nyheter på fredag som har slått meg litt ut 😪. Men vet jo at jeg vil føle meg bedre hvis jeg går. Noen som har noen motiverende ord? Anonymkode: 10ecb...19c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 17. mars #2 Del Skrevet 17. mars Todelt 💚 Du har lov til å ta en dag fri om du trenger det 💚 Men du vil nok også føle deg bedre om du ihvertfall kommer deg opp av sengen. Kan du evt gå deg en tur? Er uansett godt å få tankene over på noe annet, og en god treningsøkt vil hjelpe på det. Du blir fylt med endorfiner som vil hjelpe deg på stemningen. You got this! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #3 Del Skrevet 17. mars Du angrer aldri på en økt! Du kommer til å få mer energi og overskudd, og følelsen blir så himla bra! Du kommer til å være veldig happy med gjennomført. Jeg skal dra nå straks. 🤩 Anonymkode: d94f5...775 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #4 Del Skrevet 17. mars Det hjalp å poste her! Kom meg opp av senga, gikk 50 min til SATS og trente Absolution og Power. Er sååå glad nå 🥳🥳🥳 Anonymkode: 10ecb...19c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etk Skrevet 17. mars #5 Del Skrevet 17. mars Den følelsen etter å ha gjennomført ei økt man var på nippet til å ikke gjennomføre…. Den er MAGISK!🤩 Vel gjennomført💪💪💪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #6 Del Skrevet 17. mars Hva var den dårlige meldingen du fikk på fredag? Anonymkode: 2ff3d...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #7 Del Skrevet 17. mars 6 hours ago, AnonymBruker said: Det hjalp å poste her! Kom meg opp av senga, gikk 50 min til SATS og trente Absolution og Power. Er sååå glad nå 🥳🥳🥳 Anonymkode: 10ecb...19c 👊🏻 Anonymkode: d94f5...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #8 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (På 17.3.2024 den 8.40): Pleier å gå på en søndagstime på SATS, men i dag er det tungt å motivere seg. Bare lyst til å ligge i senga. Fikk noen dårlige nyheter på fredag som har slått meg litt ut 😪. Men vet jo at jeg vil føle meg bedre hvis jeg går. Noen som har noen motiverende ord? Anonymkode: 10ecb...19c Gi opp. håper du tenker f u c k han å jobber på Anonymkode: ece18...cc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Keiko99 Skrevet 18. mars #9 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (På 17.3.2024 den 8.40): Pleier å gå på en søndagstime på SATS, men i dag er det tungt å motivere seg. Bare lyst til å ligge i senga. Fikk noen dårlige nyheter på fredag som har slått meg litt ut 😪. Men vet jo at jeg vil føle meg bedre hvis jeg går. Noen som har noen motiverende ord? Anonymkode: 10ecb...19c Det er lov å ta seg pause og regenerere seg. Hvis ikke blir man fort utslitt. Psyken spiller stor rolle, du ser liksom ikke deprimerte hoppe og springe i vei. Å reagere på dårlige nyheter er hodets måte å takle det på. Slapp av og kos deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #10 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hva var den dårlige meldingen du fikk på fredag? Anonymkode: 2ff3d...ab3 Hadde hen ønsket å si det så hadde det sikkert blitt skrevet Anonymkode: 7f2f8...e63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå