Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2006 #1 Skrevet 4. februar 2006 hei jeg har et problem! hver 3uke så er jeg forkjølt. dette har pågått i 17mndr. noen med det samme problemet? eller som har gode råd? bruker fast c-vitamin og alt annet jeg kan ta for å forsterke imunforsvaret. kanskje ta tester hoss legen?
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2006 #2 Skrevet 4. februar 2006 røyker du? Er det kanskje allergi og ikke forkjølelse?
Beam Skrevet 5. februar 2006 #3 Skrevet 5. februar 2006 Kjenner en som hadde det sånn som deg. Hun fikk fjernet mandlene, og det hjalp.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 5. februar 2006 #4 Skrevet 5. februar 2006 Prøv Avant Garden, fås på helsekost. Koster noen kroner, men jeg ble frisk etter å ha vært syk i nesten ett år da jeg begynte å ta disse her Kjøpte en boks til farmor etter at hun hadde vært plaget med lungebetennelse i lengre tid, og hun har holdt seg frisk siden. Det er viktig at tablettene tas sammen med fett, enten i forbindelse med middag eller tran. Ellers er det jo ikke dumt å gå til legen for å få sjekket årsaken til at du er så ofte syk.
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #5 Skrevet 5. februar 2006 (endret) *slettet* Endret 5. februar 2006 av Elphaba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå