Gå til innhold

Orgasme KUN ved risikabel sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en 22 år gammel kvinne som nylig har oppdaget at jeg kun får orgasme ved risikabel/public sex, hvor det er en fare for å bli oppdaget eller hørt av noen andre. 
 
Jeg og samboeren min bor alene, og har derfor stort sett sex uten at noen andre er i nærheten. Sexen er helt grei da, men jeg kommer aldri. (Vi har sex flere ganger i uka). 
 

I natt hadde vi overnattingsbesøk på naborommet, slik at når vi hadde sex måtte vi være «stille/varsomme» for å ikke bli hørt, og da fikk jeg 3 orgasmer på 1 økt.
Da var det faktisk 1.5 år siden sist jeg kom under sex, som også var risikabel sex/en sjanse for å bli hørt/ferska. 
 

Det er jo åpenbart at jeg klarer å få orgasme ved vanlig vaginal sex med samboer, det er bare sååå sykt kjedelig at det kun skjer de gangene vi må være stille/listige fordi noen kan oppdage oss. Det tenner meg bare så sykt at jeg får orgasme Mega enkelt. 
 

Spørsmålet mitt er om noen opplever det samme, og isåfall, hva kan jeg gjøre for at sexen skal gi meg orgasme til tross for at vi er hjemme alene, og ingen kan ferske oss? 
 

(PS: Hjelper ikke å forestille meg at noen kan ferske/høre oss, det må være EKTE fare for det. Er heller ikke ute etter tips om sexleketøy)
 

ahhh, frustrert. 

Anonymkode: 06156...427

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar du på klitten under sex? 

Anonymkode: e6b03...85b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm…

Jeg tenker du har to muligheter:

1. Lag situasjoner som er risikofylt. Utfordringen er å lage noen situasjoner som ikke utsetter andre for noe de synes er ubehagelig. Men hva med å f.eks. elske foran vinduet når det er mørkt inne og lyst ute? Eller bruke fantasien, f.eks. rollespille at dere har sex de merkeligste stedene med folk rundt dere. Eller sett opp en telefon som tar bilde hvis dere lager lyd?
2. Prøv å gjøre hverdagssexen mer spennende. Er det bare risikoen for å bli oppdaget som tenner deg, eller er det spenningen ved å gjøre noe annet enn det «vanlige» som tenner deg? Det finnes utrolig mye gøy å finne på! Jeg tenner på å eksperimentere når vi har sex, derfor er jeg veldig nysgjerrig. Det trenger ikke å være store, nye ting hele tiden, men også småting som å undersøke hvordan han reagerer når jeg suger ham sånn eller sånn? Det siste vi har prøvd er ballonger. Men dere kan også prøve å kombinere sanselek med sex. Eller prøve nye stillinger. Bare la fantasien få leke seg litt. 😉 

Mesteparten av mine orgasmer sitter i hodet. Derfor har det mer å si hva hodet mitt er opptatt av enn hva vi faktisk gjør…

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være roligere sex som gr det? Jeg kommer ikke uten at vi knuller rolig. 

Anonymkode: c453a...65a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever det samme. Skjedd 2 ganger at jeg har kommet vaginalt. Begge gangene med fare for å bli hørt e.l. spent på svarene her. Har tenkt selv som en over skriver at det er fordi sexen er roligere. 

Anonymkode: aa9be...0f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er en 22 år gammel kvinne som nylig har oppdaget at jeg kun får orgasme ved risikabel/public sex, hvor det er en fare for å bli oppdaget eller hørt av noen andre. 
 
Jeg og samboeren min bor alene, og har derfor stort sett sex uten at noen andre er i nærheten. Sexen er helt grei da, men jeg kommer aldri. (Vi har sex flere ganger i uka). 
 

I natt hadde vi overnattingsbesøk på naborommet, slik at når vi hadde sex måtte vi være «stille/varsomme» for å ikke bli hørt, og da fikk jeg 3 orgasmer på 1 økt.
Da var det faktisk 1.5 år siden sist jeg kom under sex, som også var risikabel sex/en sjanse for å bli hørt/ferska. 
 

Det er jo åpenbart at jeg klarer å få orgasme ved vanlig vaginal sex med samboer, det er bare sååå sykt kjedelig at det kun skjer de gangene vi må være stille/listige fordi noen kan oppdage oss. Det tenner meg bare så sykt at jeg får orgasme Mega enkelt. 
 

Spørsmålet mitt er om noen opplever det samme, og isåfall, hva kan jeg gjøre for at sexen skal gi meg orgasme til tross for at vi er hjemme alene, og ingen kan ferske oss? 
 

(PS: Hjelper ikke å forestille meg at noen kan ferske/høre oss, det må være EKTE fare for det. Er heller ikke ute etter tips om sexleketøy)
 

ahhh, frustrert. 

Anonymkode: 06156...427

Jeg er 100% sikker på at du scorer 100% på exhib i en BDSM test😆 Dette trigger meg også.. men jeg er også 98% voyeur og liker å se på. Det går jo fint å leve med en slik kvinne, men det kreves en kåting av samme interesser og kaliber🔥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kan ha veldig rolig sex til vanlig også, når det kun er meg og han her hjemme. Men siden jeg ikke er like pirra/tent/kåt, så får jeg ikke orgasme. Jeg må liksom oppleve den faren for å bli hørt/tatt/ferska. 
 

Noen eksempler på sex vi har hatt hvor jeg får orgasme: hvis vi har besøk, når vi er på besøk hos andre, på doen ved et kjøpesenter, på doen ved treningssenteret, i sjøen på en badestrand, i skogen/gapahuk med offentlig ferdsel, i bilen på en parkeringsplass i mørket 
 

Fellesnevneren er alltid at det finnes en risiko for at noen skal oppdage oss… Skulle bare ønske jeg klarte å komme under sex når det kun er meg og han, da det er d vi som oftest er. Prøver å stimulere klitoris, bruke leketøy osv. Men det eneste som gir meg orgasme på orgasme, er risikabel/public sex. 😅

-TS

Anonymkode: 06156...427

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...