Gå til innhold

Smykker til bryllup


Kokkos92

Anbefalte innlegg

Hei alle damer! Jeg trenger litt hjelp!

Jeg skal gifte meg i sommer og har funnet meg så fin kjole, det skal i tillegg til det på bildet festes ett lag med glitter tyll i kjolen som gjør at den glitrer så fint!

Men, jeg står fast på smykker! Jeg har sett og sett på kjeder og øredobber men jeg bruker ikke smykker til vanlig så jeg synes det er så vanskelig å velge!

Noen som mener noe om hva slags smykker som kan passe til denne kjolen? Da spesielt kjede står jeg veldig fast på!

received_1470961383736631.thumb.jpeg.3c3d423ffecb54c18147b33c5721911c.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville droppet halssmykke og heller gått for noen fine øredobber.

Anonymkode: 75b3b...267

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.3.2024 den 8.38):

Ville droppet halssmykke og heller gått for noen fine øredobber.

Anonymkode: 75b3b...267

Enig, det kan bli litt mye med halssmykke når utringningen er så detaljert, og hvis du ikke bruker smykker til vanlig så hadde jeg droppet det. Du skal jo se ut som deg selv. Hvis du vil ha smykker ville jeg gått for noen elegante perleøredobber

 

Feks https://m.shopbop.com/bliss-earrings-shashi/vp/v=1/1568339641.htm?os=false&breadcrumb=Shop+Women's>Jewelry+%26+Accessories>Jewelry>Earrings&folderID=29948&colorSin=2094630286&fm=other&ref_=SB_PLP_PDP_W_ACCES_JEWEL_29948_NB_20

https://m.shopbop.com/double-pearl-earrings-shashi/vp/v=1/1567124209.htm?fm=pd_mobile_browse_1_sbrec&ref_=pd_mobile_browse_1_sbrec

Anonymkode: d45ac...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker og at det kan droppes kjede til denne kjolen, men se litt på bilder på nette så kanskje du finner noen du liker?

tenker og at noen litt lange øreringer kunne være fint, perler er gjerne fint til brud. Og du kan og ha noen i håret kanskje noen perlespenner eller kammer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde droppet halskjede til den kjolen, tror det hadde blitt litt for mye med både det og alle detaljene i utringingen. Jeg synes ofte det enkle er det peneste, og tror jeg hadde gått for er par øredobber med en enkel diamant til den kjolen selv. Evt. er par øredobber i sølv eller gull (avhengig av hudtonen din) som kanskje bryter litt med resten av uttrykket. 
 

Hadde droppet perler. De symboliserer tårer, og det ville jeg ha styrt unna som brud 😊 Men ellers er perler nydelig!

Anonymkode: 7b9c6...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at du kunne hatt et smykke. Dette bør være noe enkelt da kjolen er så fin. Selv laget jeg smykke til bryllupet da jeg ikke fant noe på butikken. Laget et enkelt smykke med perler. Rundt, men med en stang ned. Vet ikke hvordan forklare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...