123fir Skrevet 15. mars 2024 #1 Skrevet 15. mars 2024 Ja, godtfolk! Det er fredag og jeg skal ta noen pils Hva er etter deres mening best?
Beneath the Moon Skrevet 15. mars 2024 #2 Skrevet 15. mars 2024 (endret) Carlsberg og Heineken. Endret 15. mars 2024 av Freyja Valkyrie
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #5 Skrevet 15. mars 2024 Tuborg classic, men den finner jeg ikke i Norge lenger. De pleide å ha den på rema før i hvertfall Anonymkode: 28914...bf9
bvp Skrevet 15. mars 2024 #6 Skrevet 15. mars 2024 Norgar´n Porter fra Norum-bryggeriet, av det som er lett tilgjengelig synes jeg Frydenlund pils er best,
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #7 Skrevet 15. mars 2024 Fredrikstad Pilsner og Blå Frydenlund Anonymkode: 8f664...bf7
123fir Skrevet 15. mars 2024 Forfatter #8 Skrevet 15. mars 2024 Kommer sikkert til å skuffe mange her, men endte med hansa pils 2
Bygdedama Skrevet 23. mars 2024 #9 Skrevet 23. mars 2024 Isbjørn lite! https://vinarena.no/2023/07/11/test-sommerens-lite-produkter/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå