Gå til innhold

Hvilken sang er dette?


bollapinnsvin83

Anbefalte innlegg

Jeg har en sang på hjernen, men kommer ikke på artist eller tittel. Dama synger dårlig engelsk og tror det var eneste sangen hu kom med. Dette var på 90-tallet en gang mener jeg. På singel coveret tror jeg hu har på seg en hette med pels på. Jeg husker deler av den. Det er en gitar som spiller slik: Du du dududu

Det er også en tamburine i sangen. Ellers lite instrumenter. I refrenget tror jeg hu synger: just thank you for beeing good, ah, (et eller annet jeg ikke husker), good to meeeee, yeah yeah yeah yeah.

I er verset synger hu: Im okay, okay (dududu...synger eller annet jeg ikke husker)

Noen som aner hvilken sang det er?

Endret av bollapinnsvin83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags sjanger?

Anonymkode: 27b86...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..

Barbie Girl, Sing It Back, Spice Girls - Say You'll Be There, Rednex - Cotton Eye Joe eller Tubthumping?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en rock pop sang mener jeg...men siden det er gitar og kun tamburine så er den veldig dempa/enkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

somler skrev (56 minutter siden):

Tja..

Barbie Girl, Sing It Back, Spice Girls - Say You'll Be There, Rednex - Cotton Eye Joe eller Tubthumping?

Ikke noe i nærheten av så kjent. Desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant hvilken det var. Jenka heter artisten albumet heter Tangerine. Jeg vet ikke hvordan jeg får hørt den, er ikke tilgjengelig på Spotify eller youtube så vidt jeg kan se, men kjenner igjen album coveret. Tror sangen heter Tangerine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...