Peanut Skrevet 17. mars 2024 #21 Del Skrevet 17. mars 2024 Bruker hovedsakelig mobil til sms, ringe, emaile og en sjelden gang Macbooken til: emaile og ft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 17. mars 2024 #22 Del Skrevet 17. mars 2024 Jeg har ikke snap, den slettet jeg for mange år siden. Jeg har konto på Tiktok, men aldri brukt. Brukte før litt Twitter når jeg var aktiv i studietiden. Nå går det i Facebook og Messenger for det meste. Jeg er ikke noe god på å sjekke meldinger på insta, men bruker insta relativt jevnlig. Ringer normalt kun mine nærmeste, og blant de nærmeste sendes også sms, men der blir også Messenger brukt. Messenger blir brukt blant venner. Veldig greit med grupper på Facebook for informasjon om ulike ting. Jeg er ikke noe glad i større gruppechatter på Messenger, for da drukner ting litt, men bruker gruppechatter der til mer kort info blant noen få, som en liten gjeng som er frivillige sammen. Mail blir brukt ved behov, og er bra for sitt bruk. Jeg synes også Facebook er en effektiv kanal, og bruker Facebook aktivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 17. mars 2024 #23 Del Skrevet 17. mars 2024 Jeg ringer eller sender sms. Har ikke noe annet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frugan Skrevet 17. mars 2024 #24 Del Skrevet 17. mars 2024 Venner: discord, tlf, messenger, snap Familie: messenger, discord, tlf Jobb: epost, tlf, teams Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MizzVic Skrevet 17. mars 2024 #25 Del Skrevet 17. mars 2024 Bruker FB/messenger, Whatsapp, Snapchat, Instagram, Discord, mail. Har TikTok for å se og sende og motta, poster ikke egne. I tillegg gode gamle sms. Det er mye aktivitet på mobilen, men så er jeg med på mye som krever det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 17. mars 2024 #26 Del Skrevet 17. mars 2024 FB Messenger - Min daglige kommunikasjonstjeneste. De jeg ikke har direkte nummer til kommuniserer jeg med her. Så ikke bare familje,venner og bekjente men nye bekjentskaper etc. (Bruker ikke Facebook delen,kun messenger) SMS (Tradisjonell SMS) Bruker det primært til eldre familjemedlemmer,men også service tjenester som benytter SMS som verifikasjon. Kan og forekomme jeg kommuniserer med kjæreste på SMS. WhatsApp - Kommunserer endel med min Filippinske familje og venner der. Noen som velger WhatsApp istedet for Messenger. Email: Så og si alt jeg ikke får til med en kort beskjed,skjer via mail. En viktig kommunikasjonsform for min del. Bruker det veldig mye i jobb sammenheng,men også shopping,reklamasjon,informasjon,billetter etc. Snapchat - Greit på ferie. Liker absolutt ikke å ta bilder (Hverken av meg selv eller andre) Det er bare noe jeg veldig ofte glemmer,men heller ikke har interesse for.Så da er snapchat der det forsvinner etter man har sett det,løsningen for meg. Har både familje venner og bekjente + "kjendiser" der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå