hecuba Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #21 Skrevet 5. februar 2006 Kanskje jeg også skal svare her. Jeg er glad i både hvitvin og rødvin. Av hvitvin er jeg glad i Sancerre-typer og musserende dersom de ikke er for søte. Av rødvin har jeg nå falt for san marzano(italiensk). Det beste med det hele er at det er flere slag igjen å smake enn det er av slag som er smakt.
Mistyen Skrevet 5. februar 2006 #22 Skrevet 5. februar 2006 Nesten alt av spanske rødviner , og tyske hvitviner. Her kjenner jeg at jeg har kjørt meg selv inn i et spor Men det er myye godt å velge i da
Blackjack Skrevet 6. februar 2006 #23 Skrevet 6. februar 2006 Er fryktelig glad i røde Italienske viner, fortrinnsvis baroloer og amaroner. Av hvite er favorittene chablis og sancerre. Men til "hverdags" går de mest i Montepulciano d'Abruzzo.
Nemmera Skrevet 6. februar 2006 #24 Skrevet 6. februar 2006 Jeg er veldig glad i rødvin, og da er Rioja favoritten Lagunilla, Faustino I, Marques.....
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #25 Skrevet 6. februar 2006 Jeg liker best tørre hvitviner; div. typer chablis er det aller beste, og riesling-viner fra Alsace.
Latee Skrevet 6. februar 2006 #26 Skrevet 6. februar 2006 Har sluttet å drikke alkohol, så er på utkikk etter gode alkoholfrie viner, men er desverre ikke så godt utvalg her i Norge...
Sun Mei Skrevet 6. februar 2006 #28 Skrevet 6. februar 2006 Stort sett drikker jeg bare røde viner og de fleste er gode og jeg er fremdeles like dårlig på navn
Gjest Rødtoppen Skrevet 7. februar 2006 #29 Skrevet 7. februar 2006 Jeg liker både røde og hvite viner veldig godt, men felles for begge er at de ikke må være for søte. Da orker jeg ikke drikke så mye av de... Men alt må prøves, så har en del igjen å prøve enda
Veronal Skrevet 7. februar 2006 #30 Skrevet 7. februar 2006 Åååå, jeg er litt vinnerd og har mange favoritter, men øverst på listen ligger amaroneviner, Alsaceviner, Chateauneuf-du-Pape-viner og Chablis (generelt 1st Cru eller Grand Cru).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå