Gå til innhold

Paris - mor og datter 10 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg lurer på om dette er et realistisk opplegg for mor og datter på 10 år i Paris denne våren (tar gjerne imot innspill) 🙂

Dag 1: 

Ankommer Paris kl. 16. Bruke ettermiddagen på å spise middag i nærområdet og legge oss tidlig. 

Dag 2: 

Sightseeing rundt i Paris. Vi planlegger ikke å gå opp i Eiffeltårnet eller inn i noen museum. Kun se severdigheter, spise lunsj og middag. Kanskje litt rimelig shopping, om det er mulig. 

Dag 3: 

Disneyland 

Dag 4: 

Avreise kl. 06:30 fra hotellet. 

 

Jeg aner ikke om dette blir et hektisk opplegg for oss da det tar 1 time fra hotellet til Disneyland og vi skal tidlig opp dagen etter? Om vi burde bytte om på opplegget med Disneyland først kanskje? 

Tar som sagt gjerne imot innspill fra dere 🙂

Anonymkode: 498b9...d15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tatt Disneyland på dag 2. Eller blitt en dag lenger om mulig. 

Anonymkode: 1cfb5...62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disneyland har et fantastisk fyrverki kl 23. Det bør dere få med dere. Dere er da hjemme langt etter midnatt. Med avreisa da kl 6.30 blir det et stramt program. En dag i Disneyland synes jeg også er for lite. Vi har hatt to dager, to ganger, men synes det også er for lite 😹 

Anonymkode: 6935d...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspill! Vi får dessverre ikke blitt lenger, men jeg tenkte også på den byttingen av dagene. Høres ut som det er mest fornuftig å ta Disneyland på dag 2, så en rolig dag dagen etterpå.

Vi har lyst å dra til stadioen der Taylor Swift skal ha konsert, for å se om vi er så heldige å få billetter (kommer jo aldri til å skje), for datteren min har veldig lyst å se om vi kan høre musikken fra utsiden 🙂 Og det kan potensielt bli en sen kveld det også. Men det må da bli dag 3, kvelden før reisen hjem.

Anonymkode: 498b9...d15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hei, 

Jeg lurer på om dette er et realistisk opplegg for mor og datter på 10 år i Paris denne våren (tar gjerne imot innspill) 🙂

Dag 1: 

Ankommer Paris kl. 16. Bruke ettermiddagen på å spise middag i nærområdet og legge oss tidlig. 

Dag 2: 

Sightseeing rundt i Paris. Vi planlegger ikke å gå opp i Eiffeltårnet eller inn i noen museum. Kun se severdigheter, spise lunsj og middag. Kanskje litt rimelig shopping, om det er mulig. 

Dag 3: 

Disneyland 

Dag 4: 

Avreise kl. 06:30 fra hotellet. 

 

Jeg aner ikke om dette blir et hektisk opplegg for oss da det tar 1 time fra hotellet til Disneyland og vi skal tidlig opp dagen etter? Om vi burde bytte om på opplegget med Disneyland først kanskje? 

Tar som sagt gjerne imot innspill fra dere 🙂

Anonymkode: 498b9...d15

Jeg mener at 1 dag i Disneyland ikke er nok. Jeg skal selv reise med mitt 10 år gamle barnebarn neste år, og vi kommer til å bare være i Disneyland. Man bør ha 2 dager i Disneyland. Kjører egen bil fra Norge til Paris vi da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...