Gå til innhold

Sort stein i forlovelsesring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har samme størrelse på min stein. Svært upraktisk og ikke mulig å bære den samtidig som gifteringen min. 

Ville valgt noe annet idag.

Anonymkode: 0af53...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser upraktisk ut. Så bedre ut på de andre bildene, det første var ikke heldig. Men svært stein var fint, men ville gått lei selv.

Anonymkode: 34e52...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det er superkult, skulle ønske flere ville ha skikkelig personlige forlovelsesringer. Selv ville jeg ikke hatt en så stor ring bare, tenker at forlovelsesring og giftering er fint å ha såpass "flat" at man den nærmest blir en del av kroppen etterhvert. Så kan man heller bruke statementringer i tillegg. 

Hvis du handler fra Gullfunn anbefaler jeg forresten å logge inn via trumf, da får du nemlig 500 kroner i trumfbonus på den ringen fikk jeg nettopp varsel fra appen om :) 

Anonymkode: 78795...2c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig upraktisk med tanke på vanter/hansker/votter 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg tenker det er superkult, skulle ønske flere ville ha skikkelig personlige forlovelsesringer. Selv ville jeg ikke hatt en så stor ring bare, tenker at forlovelsesring og giftering er fint å ha såpass "flat" at man den nærmest blir en del av kroppen etterhvert. Så kan man heller bruke statementringer i tillegg. 

Hvis du handler fra Gullfunn anbefaler jeg forresten å logge inn via trumf, da får du nemlig 500 kroner i trumfbonus på den ringen fikk jeg nettopp varsel fra appen om :) 

Anonymkode: 78795...2c3

Enig i at det var fornstor stein, men vil ha en ring som er litt mer meg istedefor vanlig blank diamant. Tror jeg må se om jeg finner en ring med mer praktisk svart stein😆

Anonymkode: c5951...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvitt gull eller noe så hadde det vært veldig flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at størrelsen og utformingen er problematisk. Steinen i seg selv tåler daglig bruk men ikke ringen.

Anonymkode: dc8d4...4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hva synes du om denne ringen som forlovelsesring? Eller andre forslag til litt alternatine forlovelsesringer?

https://www.gullfunn.no/produkter/42506/michelle--diamantring-i-585-gult-gull-med-sort-onyx-2-70-ct

Anonymkode: c5951...ce2

skal man gi bort en ring som er svart så må man hvertfall være sikker på den kunne halikt en så spesiell ring

uansett så anbefaler jeg  å se på glamira, passer ikke ringen så kan man bytte den uten noe kostnader

Anonymkode: 1961f...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forlovelsesring er herfra: https://www.nangi.store/en

Vet ikke om de har sorte steiner, men mange forskjellige farger og får hele tiden inn nye. 

Anonymkode: 9a4cb...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var veldig kul, men ville valgt noe mer klassisk som forlovelsesring. 

Anonymkode: 5632c...db3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe galt med ringen, selv om det ikke er min stil som forlovelsesring. Men det hadde vært veldig kjedelig om alle hadde hatt like preferanser. Synes fremdeles ringen er tøff da, og du bør finne en forlovelsesring som passer deg. 🥰 Hadde kanskje tenkt på at dette er en ring du skal bruke resten av livet, siden det ikke er en klassisk ring, så kan være det noe å ta i betraktning. Men hvis du er sikker, og den passer din personlighet, go for it!!

Anonymkode: 5178d...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig glorete. 

Anonymkode: 6c21f...ed3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller ha valgt noe annet.

Gellner har mange fine, utradisjonelle ringer, som denne:

David-Andersen | Gellner

Anonymkode: d42ad...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller denne:

Gellner - Ring i sølv med Tahitiperle og diamant - Gullsmed J. Frisenberg -  Nettbutikk smykker

Anonymkode: d42ad...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nydelig ring😍

Vurderer den faktisk selv. Har tenkt på dette med votter osv, men det er ikke så ofte jeg bruker det at jeg tror det blir et problem.

Anonymkode: ebfcb...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...