Gå til innhold

Hva synes du om denne hyllen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Screenshot_20240314_190858.thumb.jpg.874b998b22dc7cd24bbd75986b78fde7.jpgFantScreenshot_20240314_190909.thumb.jpg.db03aa6a91f451d8bfafa218a5e4a157.jpg

Anonymkode: fd606...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Screenshot_20240314_190858.thumb.jpg.874b998b22dc7cd24bbd75986b78fde7.jpgFantScreenshot_20240314_190909.thumb.jpg.db03aa6a91f451d8bfafa218a5e4a157.jpg

Anonymkode: fd606...d89

Fant den på finn.no og lurer på om jeg kan ha tv på den eller bruke den som en liten hylle som står på gulvet

Ts

Anonymkode: fd606...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan neppe bruke den til tv, den er for høy og smal. 

Anonymkode: bf224...c50

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånne hyller ALLE skulle ha for fem år siden (med assymetriske hyller), og nå ligger det hundrevis av dem på Finn fordi alle er drittlei av dem 😅😅

Anonymkode: e66b8...5a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er den fin eller stygg?

Har kun hatt hyller av tre og er litt lei av den typen

Ts

Anonymkode: fd606...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den er stygg, men det er ikke jeg som skal ha den. 

Anonymkode: 4cd39...ae8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er denne finere?

Den er mye lavere

TsScreenshot_20240314_201904.thumb.jpg.b70efb5aa3bf608ce161660b415d7980.jpg

Anonymkode: fd606...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er begge lite pene. 

Anonymkode: fee54...a43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asymmetriske hyller er ut. Personlig likte jeg dem aldri, selv om jeg liker mange lignende hyller som ikke er asymmetriske. Den siste er mye finere, ja. Veldig enkel i designet da, men helt ok.

Anonymkode: a1192...653

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det kommer helt an det du har fra før. Hva passer best til resten av det du har? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ha tv på rundt 100cm høyde. Men jeg hadde ikke turt sette en tv på en 30cm dyp hylle.

Ikea-hyllen er stødigere for tv, men det er hyller jeg forbinder med barnerom og studenthybler.

Anonymkode: 41d76...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er den hyllen vi har. Jeg liker den, men ville absolutt ikke plassert en tv på den. Til det er den for høy og ustødig. 

Anonymkode: cb453...ff9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken stygg eller fin. Helt nøytral. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns den første virker rotete i seg selv, sikkert pga den er asymmetrisk. Kommer til å se veldig rotete ut med ting og tang i hyllene tror jeg.. Den andre, fra Ikea, er finere sånn sett og du kan bruke den til TV-benk også hvis du hadde tenkt til det. For den ikea-hyllen så finnes det vel også bokser som passer perfekt inni for evt oppbevaring som ikke er pynt, bøker, eller hva nå enn du skal ha i hyllen😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den ikke. Men så holder jeg meg unna møbler fra Jysk, da jeg synes de har dårlig kvalitet 🤔 Jeg hadde i hvert fall ikke hatt tv på den, det vil se helt malplassert ut i mitt hode 🤔 Da hadde jeg heller gått for den fra Ikea. Den er nok av bedre kvalitet også 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjem heilt an på korsen stil du har ellers om det passar inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husk at hvis du skal ha tunge ting i hyllene må du sjekke hvor stor vekt de tåler. Og det må stå stødig, slik at du slipper at det bikker.

Ellers så må du bare velge den som du synes passer best for din egen del, for folk har så ulik smak, velg din stil :)

Anonymkode: e3eff...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...