Gå til innhold

Daten som plutselig blokkerte meg

Fremhevede innlegg

Skrevet
I Grosny skrev (3 minutter siden):

Ganske sannsynlig.  Hvis det var slik at de akkurat har blitt sammen så kan jeg tenke meg at gutten kan ha blitt avhengig av nettdating. Omtrent det skjedde med meg, jeg utviklet et behov for å kommunisere , men jeg løste det annerledes. Gikk ut av  match og begynte å diskutere  på KG i stedet.

Hun hadde visst lagt ut et bilde av de 2 sammen for 3 dager siden der han hadde skrivd: at hun er den eneste for han og han visste det var de to fra den dagen han så hu. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I Grosny skrev (4 minutter siden):

Du har fått svar allerede. Du er blokkert, men hun som holder på å date nå i vinter og vår og nesten tror hun har noe på gang, enten så blir de ferie med henne, eller med hun andre.

Er mulig han holder på med flere da. Eller så får jeg håpe det ikke blir noe mer og han får smake sin egen medisin 

Skrevet
Elly22 skrev (11 minutter siden):

Hun hadde visst lagt ut et bilde av de 2 sammen for 3 dager siden der han hadde skrivd: at hun er den eneste for han og han visste det var de to fra den dagen han så hu

Hakk i plata? Sier han det til alle?

Skrevet
I Grosny skrev (2 minutter siden):

Hakk i plata? Sier han det til alle?

Kan jo begynne å lure, men der var de jo på bilde sammen også. Hadde ikke bilder av oss sammen men husker 4 dager flr han blokkerte meg så sa han: Når vi møres neste gang så må vi ta bilde sammen som jeg kan ha på forsiden. Mulig har driver et spill?

Skrevet
Elly22 skrev (3 minutter siden):

Kan jo begynne å lure, men der var de jo på bilde sammen også. Hadde ikke bilder av oss sammen men husker 4 dager flr han blokkerte meg så sa han: Når vi møres neste gang så må vi ta bilde sammen som jeg kan ha på forsiden. Mulig har driver et spill?

Det kan godt tenkes at han liker dere alle, og forsyner seg der han får muligheten. Eller kanskje han rett og slett driver med "prøvekjøring". Prøver ut damene en viss periode og har en ide om   velge ei til slutt, men han må bare teste ut noen flere først...

Skrevet
I Grosny skrev (3 minutter siden):

Det kan godt tenkes at han liker dere alle, og forsyner seg der han får muligheten. Eller kanskje han rett og slett driver med "prøvekjøring". Prøver ut damene en viss periode og har en ide om   velge ei til slutt, men han må bare teste ut noen flere først...

Ja da får han bare gjøre det😊Men her er døren lukket. Det er trist og jeg har vært skikkelig langt nede etter jeg fant ut dette, men det hjalp veldig godt å få det ut her på kg. Så tusen takk for alle svar❤️

Skrevet
Elly22 skrev (2 minutter siden):

Ja da får han bare gjøre det😊Men her er døren lukket. Det er trist og jeg har vært skikkelig langt nede etter jeg fant ut dette, men det hjalp veldig godt å få det ut her på kg. Så tusen takk for alle svar❤️

Jeg holder med deg og heier på deg. Håper alt blir bra for deg snart. Digital dating er skummelt fordi det ligger i mediets natur at det er fort gjort å snakke med flere parallelt, f.eks mens man venter på et svar eller noe.

Skrevet
I Grosny skrev (Akkurat nå):

Jeg holder med deg og heier på deg. Håper alt blir bra for deg snart. Digital dating er skummelt fordi det ligger i mediets natur at det er fort gjort å snakke med flere parallelt, f.eks mens man venter på et svar eller noe.

Tusen takk❤️Håper det går riktig vei for meg snart også, nesten så jeg har mistet helt troen på menn etter dette

Skrevet
Elly22 skrev (4 minutter siden):

Tusen takk❤️Håper det går riktig vei for meg snart også, nesten så jeg har mistet helt troen på menn etter dette

Det kan se ut som du har blitt utsatt for en rutinert nettsurfer, og du kan godt bli litt skeptisk til denne kategorien, men de fleste menn er ganske ok. 

Skrevet
I Grosny skrev (7 minutter siden):

Det kan se ut som du har blitt utsatt for en rutinert nettsurfer, og du kan godt bli litt skeptisk til denne kategorien, men de fleste menn er ganske ok. 

Får bare håpe han ikkeutsetter henne for det samme. Det finnes noen noen der ute som er ordentlig snille men men er bare å finne og stole på den personen 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei, vet ikke ikke hvor jeg vil med dette men trenger bare å få det ut.

datet en mann i litt over en måned og vi pratet sammen non stop hver eneste dag, FaceTime, snap, tlf og face. Han virket som en ordentlig fyr og sa det fineste for å få meg intr. Han sa selv hvor menn og fin jeg var hele tiden og at han plutselig var glad i meg noe jeg ble i han også. Etter en liten stund sier han at han er forelsket i meg og at jeg er den eneste for han. En dag så ble det plutselig roligere fra hans side og jeg fikk mindre svar. Spurte han ut om det og fikk ikke svar. Jeg valgte og slette han etter dette da han virket mindre intr, etter en stund angrer jeg og skrev den lange mld til han der han la meg til igjen, han kjøpte roser til meg den dagen og vi møttes noen dager etterpå, han virket glad for å se meg å holde rundt meg osv. vi pratet mye i etter tid og 4 dager etter sender han en mld og sier han sliter og vet ikke helt hva han vil men han er glad i meg så vanskelig å skrive dette, sa han. Så blokkerte han meg fra alt, nå har jeg funnet ut at han har dame også. Noen som har opplevd noe lignende.?

Anonymkode: f62ce...791

Begynner han på L? 

Anonymkode: a62c4...5dc

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Begynner han på L? 

Anonymkode: a62c4...5dc

Nei, det gjør han ikke. Har du opplevd noe lignende?

AnonymBruker
Skrevet
Elly22 skrev (2 timer siden):

Nå er jeg jo blokkert over alt, så vil nok ikke finne ut noen ting.

Du kan ta deg faan på at han vil unblokke deg og sende: Skjer'a? en vakker dag.. mannfolk kommer alltid tilbake av en eller annen grunn som jeg aldi vil forstå. 

Anonymkode: c979b...100

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Du kan ta deg faan på at han vil unblokke deg og sende: Skjer'a? en vakker dag.. mannfolk kommer alltid tilbake av en eller annen grunn som jeg aldi vil forstå. 

Anonymkode: c979b...100

Har dette hendt med deg når du har vært i dating perioden? Og vært blokkert? Jeg vil ikke ha noe mer med han å gjøre etter denne oppførselen hans, han såret meg sinnsykt mye og kan jo ikke stole på han. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...