Gå til innhold

Daten som plutselig blokkerte meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, vet ikke ikke hvor jeg vil med dette men trenger bare å få det ut.

datet en mann i litt over en måned og vi pratet sammen non stop hver eneste dag, FaceTime, snap, tlf og face. Han virket som en ordentlig fyr og sa det fineste for å få meg intr. Han sa selv hvor menn og fin jeg var hele tiden og at han plutselig var glad i meg noe jeg ble i han også. Etter en liten stund sier han at han er forelsket i meg og at jeg er den eneste for han. En dag så ble det plutselig roligere fra hans side og jeg fikk mindre svar. Spurte han ut om det og fikk ikke svar. Jeg valgte og slette han etter dette da han virket mindre intr, etter en stund angrer jeg og skrev den lange mld til han der han la meg til igjen, han kjøpte roser til meg den dagen og vi møttes noen dager etterpå, han virket glad for å se meg å holde rundt meg osv. vi pratet mye i etter tid og 4 dager etter sender han en mld og sier han sliter og vet ikke helt hva han vil men han er glad i meg så vanskelig å skrive dette, sa han. Så blokkerte han meg fra alt, nå har jeg funnet ut at han har dame også. Noen som har opplevd noe lignende.?

Anonymkode: f62ce...791

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Opplevd at menn juger så det renner av dem på jakt etter sex? Ja. 

Anonymkode: a5bdb...b32

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Med dagens dating-apper og valgmuligheter på løpende bånd, er det MANGE som dater flere på en gang, ja. Så det er garantert flere som har "opplevd noe lignende". 

Han har åpenbart holdt på med flere på en gang, og så til slutt gjort sitt valg. Du ble valgt bort, og han løy til deg underveis. Han er ikke den første som lyver til en dame for å få henne mer medgjørlig og lettere å få til sengs. 

Du gjør best i å legge dette bak deg. Prøv å ikke la det ødelegge alt for fremtidig dating, selv om jeg skjønner at det er lett å være skeptisk til menn etter noe sånt. Sikkert kvinner som gjør sånne ting også, dater flere og dropper noen uten en forklaring.

Anonymkode: a46bb...297

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Opplevd at menn juger så det renner av dem på jakt etter sex? Ja. 

Anonymkode: a5bdb...b32

I know! Man må være profesjonell etterforsker, psykolog, tankeleser og helst synsk for å unngå sånne.

Anonymkode: 977d5...f99

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Med dagens dating-apper og valgmuligheter på løpende bånd, er det MANGE som dater flere på en gang, ja. Så det er garantert flere som har "opplevd noe lignende". 

Han har åpenbart holdt på med flere på en gang, og så til slutt gjort sitt valg. Du ble valgt bort, og han løy til deg underveis. Han er ikke den første som lyver til en dame for å få henne mer medgjørlig og lettere å få til sengs. 

Du gjør best i å legge dette bak deg. Prøv å ikke la det ødelegge alt for fremtidig dating, selv om jeg skjønner at det er lett å være skeptisk til menn etter noe sånt. Sikkert kvinner som gjør sånne ting også, dater flere og dropper noen uten en forklaring.

Anonymkode: a46bb...297

Det er det sikkert, men det jeg ikke forstår er at man ikke kan holde LITT igjen, når man ennå ikke har bestemt seg? Jeg er kvinne og har i perioder datet flere samtidig selv, men da driver jeg ikke å fyrer opp noen av dem i en sånn grad at de tror jeg er hodestups forelsket og klar for det meste.

AnonymBruker
Skrevet

Ja han oppførte seg som en klassisk opptatt mann på søken på si. Lovebombing på et høyt nivå. Men synes det var rart at han plutselig blokkerte deg? De bruker å få mest mulig ut av det når de første får sjansen. Godt mulig at dama oppdaget det. Hadde dere ikke sex engang før han blokkerte?

Anonymkode: 9e384...140

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja han oppførte seg som en klassisk opptatt mann på søken på si. Lovebombing på et høyt nivå. Men synes det var rart at han plutselig blokkerte deg? De bruker å få mest mulig ut av det når de første får sjansen. Godt mulig at dama oppdaget det. Hadde dere ikke sex engang før han blokkerte?

Anonymkode: 9e384...140

Alt var fint samme dag, Han prøvde å ringe meg på FaceTime og vanlig men jeg fikk ikke svart så sendte han en mld der han skrev han forsto❤️❤️❤️Sendte flere mld iløpet av dagen og også bilder der han lagret et bilde også på snap, kaldere meg søta osv, på natta fikk jeg en lang mld der han sa at han ikke klarte å være den jeh vil han skulle være akkurat nå og at han slet lit med tanker og følelser og at han måtte ta vare på seg selv nå for han slet visst mye( sa han) vi hadde ikke sex men møttes 4 dager før og han virket skikkelig forelsket, holdt rundt meg, kysset meg og spanderte mat på meg

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

I know! Man må være profesjonell etterforsker, psykolog, tankeleser og helst synsk for å unngå sånne.

Pass på hvis de gir for mye av seg, så er det et rødt flagg. Ta det rolig🥰 bra du er kvitt han 🌼🌼

Skrevet
Nonish91 skrev (6 minutter siden):

Pass på hvis de gir for mye av seg, så er det et rødt flagg. Ta det rolig🥰 bra du er kvitt han 🌼🌼

Takk for tips😊Skal passe på det til neste gang🥰Hvis jeg tør mer.

AnonymBruker
Skrevet
Elly22 skrev (1 minutt siden):

Takk for tips😊Skal passe på det til neste gang🥰Hvis jeg tør mer.

Ja kjenner det der igjen, men hvor gamle er dere da? Høres ut som han har noen psykiske diagnoser.

Anonymkode: 108ae...0a7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei, vet ikke ikke hvor jeg vil med dette men trenger bare å få det ut.

datet en mann i litt over en måned og vi pratet sammen non stop hver eneste dag, FaceTime, snap, tlf og face. Han virket som en ordentlig fyr og sa det fineste for å få meg intr. Han sa selv hvor menn og fin jeg var hele tiden og at han plutselig var glad i meg noe jeg ble i han også. Etter en liten stund sier han at han er forelsket i meg og at jeg er den eneste for han. En dag så ble det plutselig roligere fra hans side og jeg fikk mindre svar. Spurte han ut om det og fikk ikke svar. Jeg valgte og slette han etter dette da han virket mindre intr, etter en stund angrer jeg og skrev den lange mld til han der han la meg til igjen, han kjøpte roser til meg den dagen og vi møttes noen dager etterpå, han virket glad for å se meg å holde rundt meg osv. vi pratet mye i etter tid og 4 dager etter sender han en mld og sier han sliter og vet ikke helt hva han vil men han er glad i meg så vanskelig å skrive dette, sa han. Så blokkerte han meg fra alt, nå har jeg funnet ut at han har dame også. Noen som har opplevd noe lignende.?

Anonymkode: f62ce...791

At han har dame tyder jo på at han ikke klarer å holde seg til henne, siden han har holdt på med deg. nei hadde ikke kontaktet han etter dette igjen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja kjenner det der igjen, men hvor gamle er dere da? Høres ut som han har noen psykiske diagnoser.

Jeg 38 og han snart 37. Mulig han sliter med et eller annet, jeg skjønner ingen ting. Fra å kjøpe roser til å spandere middag og fortelle at jeg er den eneste for han. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Anonymkode: 108ae...0a

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Man finner det som regel ut til sommeren, da ser man hvem han velger  dra på ferie med.

AnonymBruker
Skrevet
Elly22 skrev (1 minutt siden):

Jeg 38 og han snart 37. Mulig han sliter med et eller annet, jeg skjønner ingen ting. Fra å kjøpe roser til å spandere middag og fortelle at jeg er den eneste for han. 

Ja men så fant du ut at han han dame, så han driver jo et dobbelspill med deg og henne. Det er ikke pent gjort for han lurer dere begge to. Ville du vært i forhold med en slik mann? Hadde ikke stolt på han. For han kunne gjort det samme med deg hvis dere var sammen ovenfor en annen dame. Er sikkert på at han ikke har det så bra i forholdet med damen også søker han bekreftelse fra andre. Nei kom deg videre og glem han. Dette vil ikke gå bra.

Skrevet (endret)
Elly22 skrev (5 minutter siden):

At du var den eneste var muligens sant i øyeblikket, men kanskje ikke hele dagen.

Når noen folk snakker så kan det være at de velger ordene sine for å oppnå noe i stedet for å velge ord som beskriver nøyaktig sannhet.

Endret av I Grosny
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja men så fant du ut at han han dame, så han driver jo et dobbelspill med deg og henne. Det er ikke pent gjort for han lurer dere begge to. Ville du vært i forhold med en slik mann? Hadde ikke stolt på han. For han kunne gjort det samme med deg hvis dere var sammen ovenfor en annen dame. Er sikkert på at han ikke har det så bra i forholdet med damen også søker han bekreftelse fra andre. Nei kom deg videre og glem han. Dette vil ikke gå bra.

Nei , tro meg. Jeg er helt ferdig med han, men er bare så sjokkert og skuffet at han kan si å gjøre alt dette. Vi hadde planer om å møtes to dager etter han blokkerte meg også.

Skrevet
I Grosny skrev (1 minutt siden):

At du var den eneste var muligens sant i øyeblikket, men kanskje ikke hele dagen.

Når noen folk snakker så kan det være at de velger ordene sine for å oppnå noe i stedet for å velge ord som beskriver nøyaktig sannhet.

Så mulig han er sånn mot dama si også, hvis ikke de akkurat hadde blitt sammen, men han og jeg møttes? 

Skrevet
I Grosny skrev (8 minutter siden):

Man finner det som regel ut til sommeren, da ser man hvem han velger  dra på ferie med.

Nå er jeg jo blokkert over alt, så vil nok ikke finne ut noen ting.

Skrevet
Elly22 skrev (3 minutter siden):

Så mulig han er sånn mot dama si også, hvis ikke de akkurat hadde blitt sammen, men han og jeg møttes? 

Ganske sannsynlig.  Hvis det var slik at de akkurat har blitt sammen så kan jeg tenke meg at gutten kan ha blitt avhengig av nettdating. Omtrent det skjedde med meg, jeg utviklet et behov for å kommunisere , men jeg løste det annerledes. Gikk ut av  match og begynte å diskutere  på KG i stedet.

Skrevet
Elly22 skrev (2 minutter siden):

Nå er jeg jo blokkert over alt, så vil nok ikke finne ut noen ting.

Du har fått svar allerede. Du er blokkert, men hun som holder på å date nå i vinter og vår og nesten tror hun har noe på gang, enten så blir de ferie med henne, eller med hun andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...