AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #21 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han har sagt at jobb er prio 1 og at han ikke ønsker et familieliv, eller en partner som krever mye fra ham. Men jeg tenker at på et eller annet tidspunkt vil jo han forstå at dette ikke er livet og ønske en kjæreste å komme hjem til. Pluss vil ikke helt gi slipp på ham. Er sjeldent så bra menn man finner der ute i den ligaen nå Anonymkode: db4f2...ec7 Ærlig talt, snakk om nedlatende holdning. Vi er alle forskjellige, selv om du synes det store i livet er å komme hjem til en kjæreste, så er mange annerledes. Anonymkode: f2322...800 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #22 Skrevet 15. mars 2024 Nope, aldri mer en mann som er gift med jobben. Anonymkode: e47eb...af8
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #23 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men jeg tenker at på et eller annet tidspunkt vil jo han forstå at dette ikke er livet og ønske en kjæreste å komme hjem til. Åneidu, det kan du ikke vite. Hvis han sier at han ikke er interessert i familieliv, så må du tro på han. Anonymkode: e47eb...af8
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #25 Skrevet 16. mars 2024 Jeg har en jobb der jeg kan jobbe så mye jeg vil, men jeg prioriterer å komme hjem til samboeren min på ettermiddagen, fordi jeg ønsker å tilbringe tid sammen med den jeg elsker. ( Om jeg er alene hjemme, jobber jeg tilsvarende mer) Hvis din date allerede nå sier at jobben er alt for ham, så er ikke du prioritert nok, og vil etter hvert føle deg oversett og ikke viktig. Gå videre før du får de store følelsene. Han er ikke verdt å vente på. Anonymkode: 26c04...e65 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #26 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 18.10): Når gjør han disse tingene? Hvor ofte stiller han opp for deg? Hvor ofte har han tid til å være med deg, bare deg, og fokusere kun på deg? Men ja, mange med en tidskrevende jobb skjønner etterhvert at de bør roe ned og fokusere på familielivet. Pappaen min gjorde det! 🙂 Han var rundt 50 år, og innså han knapt kjente sine egne barn, og at han ønsket fokusere på barnebarna. Det jeg husker best fra barndommen med pappa er at han var på jobb, eller han snakket på telefonen med/om jobb... Anonymkode: d3315...52a På fredager er han som regel ferdig på jobb rundt 18/19 og da pleier vi å ha datenight. Enten at vi bestiller noe takeaway og spiser hos ham, jeg overnatter eller at vi går ut også avslutter kvelden hos ham. Men jeg kjenner at jeg ønsker mer. Ønsker en jeg kan møte for en kaffepause midt på dagen, en jeg kan gjøre mer hverdagslige ting med. Livet hans er takeaway, trening, jobb og alkohol. Han har sagt at han ikke ønsker å bli samboer enda. Hadde lagt igjen tingene mine hos ham den ene gangen og fikk beskjed om å hente de. Han likte ikke at jeg lot tannbørsten ligge igjen for eksempel..Fredagen som var så avlyste han middagen 2 timer før, sa at han hadde en deadline..skjønner ikke hva jeg skal føle/gjøre, men vil ikke gi slipp heller. Anonymkode: db4f2...ec7
petterm Skrevet 7. april 2024 #27 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Han likte ikke at jeg lot tannbørsten ligge igjen for eksempel. Har du tenkt på muligheten for at han kanskje har andre damebesøk også? Kanskje det er forklaringen på at han er så opptatt? Kanskje hun andre fikk prioritet denne fredagen siden han avlyste i siste liten? AnonymBruker skrev (11 timer siden): skjønner ikke hva jeg skal føle/gjøre, men vil ikke gi slipp heller. Det er enkelt! Du må akseptere at jobben er 1. pri, og at du får "oppmerksomhet" når det passer han. Du kan ikke basere deg på at han vil forandre seg, i alle fall ikke på maaaange år, og da kan det være litt sent å stifte den familien du drømmer om.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #28 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): På fredager er han som regel ferdig på jobb rundt 18/19 og da pleier vi å ha datenight. Enten at vi bestiller noe takeaway og spiser hos ham, jeg overnatter eller at vi går ut også avslutter kvelden hos ham. Men jeg kjenner at jeg ønsker mer. Ønsker en jeg kan møte for en kaffepause midt på dagen, en jeg kan gjøre mer hverdagslige ting med. Livet hans er takeaway, trening, jobb og alkohol. Han har sagt at han ikke ønsker å bli samboer enda. Hadde lagt igjen tingene mine hos ham den ene gangen og fikk beskjed om å hente de. Han likte ikke at jeg lot tannbørsten ligge igjen for eksempel..Fredagen som var så avlyste han middagen 2 timer før, sa at han hadde en deadline..skjønner ikke hva jeg skal føle/gjøre, men vil ikke gi slipp heller. Anonymkode: db4f2...ec7 Så han er flink å stille opp for deg, så lenge det er på fredager etter kl 19, og det ikke dukker opp noe annet? Du trenger ikke gi slipp, men da må du aksepterer at du står lavt på prioriteringslisten, at familielivet og samboerskap er en fjern drøm, og at deres forhold går på hans premisser. Hvis du ikke gir slipp, så må du aksepterer at du har en kjæreste nesten hver fredagskveld, og ellers er alene. Han har sagt tydelig at han ikke vil ha samboer, ikke familieliv, og han vil ikke ha ett forhold hvor man har tannbørste hos hverandre engang for det er for mye forpliktelse for han. Mulig han endrer seg ja, men da snakker vi nok mange år frem i tid. Jeg og kjæresten datet ett halvt år før vi ble sammen, fordi begge var usikker på om vi ønsket forhold. Han ordnet likevel en tannbørste til meg etter 3-4 overnattingen, og en liten plass i skuffen for det viktigste av toalettsaker (sminkefjerner, mascara og medisin) etter 2-3 måneder. Han ønsket jo at jeg skulle kunne overnatte på sparket, og slippe ha tannbørste med i veska, og slippe kysse meg dagen derpå uten tannpuss. Anonymkode: d3315...52a
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #29 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): På fredager er han som regel ferdig på jobb rundt 18/19 og da pleier vi å ha datenight. Enten at vi bestiller noe takeaway og spiser hos ham, jeg overnatter eller at vi går ut også avslutter kvelden hos ham. Men jeg kjenner at jeg ønsker mer. Ønsker en jeg kan møte for en kaffepause midt på dagen, en jeg kan gjøre mer hverdagslige ting med. Livet hans er takeaway, trening, jobb og alkohol. Han har sagt at han ikke ønsker å bli samboer enda. Hadde lagt igjen tingene mine hos ham den ene gangen og fikk beskjed om å hente de. Han likte ikke at jeg lot tannbørsten ligge igjen for eksempel..Fredagen som var så avlyste han middagen 2 timer før, sa at han hadde en deadline..skjønner ikke hva jeg skal føle/gjøre, men vil ikke gi slipp heller. Anonymkode: db4f2...ec7 Tipper han har skjønt at du er ute etter mer, og prøver å fade deg ut. Anonymkode: e47eb...af8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå