AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #1 Skrevet 14. mars 2024 Ville du dated en som jobber så mange timer? Anonymkode: db4f2...ec7
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #2 Skrevet 14. mars 2024 Når skulle vedkommende fått tid til de datene? Nei. Anonymkode: c9ded...115 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #4 Skrevet 14. mars 2024 Så 17 timers dager da? Når jeg har jobbet 17 timer gidder ikke jeg gå på date i hvertfall. Anonymkode: a0e5a...4ad
Bombasi Skrevet 14. mars 2024 #5 Skrevet 14. mars 2024 Høres ut som en som jobber innenfor transport? De jobber seg som regel ihjel med luselønn, uten særlige arbeidsreguleringer. Kjenner en kar som jobbet innenfor taxinæringen, og han jobbet alt fra 70 - 110 timer i uka, som tilsvarer ca. 360 timer i måneden. Han hadde ikke noe liv utenom jobb. Var stort sett kun hjemme for å spise og sove. Og arbeidsmengden påvirket hans mentale og fysiske helse svært negativt i lengden, selv om han var/er en bra mann med sunne og gode holdninger og verdier. 1
newman01 Skrevet 14. mars 2024 #6 Skrevet 14. mars 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Ville du dated en som jobber så mange timer? Anonymkode: db4f2...ec7 Som hva? Konsulent i KPMG, partner i Schjødt eller taxisjåfør?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #7 Skrevet 14. mars 2024 Høres ut som en bonde? Mange bønder jobber så mye, og tjener fortsatt ikke nok til å bruke penger på dating, så da kan de like gjerne fortsette å jobbe. 🙂 Anonymkode: 82742...bed
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #8 Skrevet 14. mars 2024 2 hours ago, Bombasi said: Høres ut som en som jobber innenfor transport? De jobber seg som regel ihjel med luselønn, uten særlige arbeidsreguleringer. Kjenner en kar som jobbet innenfor taxinæringen, og han jobbet alt fra 70 - 110 timer i uka, som tilsvarer ca. 360 timer i måneden. Han hadde ikke noe liv utenom jobb. Var stort sett kun hjemme for å spise og sove. Og arbeidsmengden påvirket hans mentale og fysiske helse svært negativt i lengden, selv om han var/er en bra mann med sunne og gode holdninger og verdier. Påvirker også sikkerheten til passasjeren og til andre i trafikken. Visse yrker er det helt uforsvarlig å jobbe ekstreme mengder. Anonymkode: 8baf1...f69
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #9 Skrevet 14. mars 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Høres ut som en bonde? Mange bønder jobber så mye, og tjener fortsatt ikke nok til å bruke penger på dating, så da kan de like gjerne fortsette å jobbe. 🙂 Anonymkode: 82742...bed I tillegg flytter alle jentene til byen. Anonymkode: 8baf1...f69
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #10 Skrevet 14. mars 2024 11-12 timer i snitt hver eneste dag? Si 7 timer søvn, så har han altså 5 timer igjen av døgnet til å komme seg til og fra jobb, trene, dusje, lage mat og husarbeid... Litt usikker på når han hadde hatt tid til meg da...? Anonymkode: d3315...52a
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #11 Skrevet 15. mars 2024 Jobber som skipsmegler. Har god lønn, fint hus. Men er konstant på jobb. Tenker på jobb 24/7. De gangene jeg snakker med ham, så sitter han ofte å jobber på tlf. Veldig kjekk, sjarmerende og søt når han ikke tenker på jobb. Men virker ikke ut som at han er så interessert i familieliv eller annet. Jobb er alt for ham føler jeg Anonymkode: db4f2...ec7 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #12 Skrevet 15. mars 2024 Han har sagt at jobb er prio 1 og at han ikke ønsker et familieliv, eller en partner som krever mye fra ham. Men jeg tenker at på et eller annet tidspunkt vil jo han forstå at dette ikke er livet og ønske en kjæreste å komme hjem til. Pluss vil ikke helt gi slipp på ham. Er sjeldent så bra menn man finner der ute i den ligaen nå Anonymkode: db4f2...ec7
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #13 Skrevet 15. mars 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Han har sagt at jobb er prio 1 og at han ikke ønsker et familieliv, eller en partner som krever mye fra ham. Men jeg tenker at på et eller annet tidspunkt vil jo han forstå at dette ikke er livet og ønske en kjæreste å komme hjem til. Pluss vil ikke helt gi slipp på ham. Er sjeldent så bra menn man finner der ute i den ligaen nå Anonymkode: db4f2...ec7 Hva er det som er så bra med han da? Bortsett fra de ytlige tingene, som penger og utseende. Anonymkode: ed271...a16 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #14 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er det som er så bra med han da? Bortsett fra de ytlige tingene, som penger og utseende. Anonymkode: ed271...a16 Han er morsom. Du merker hans fravær når det er fellesmiddager/selskaper. Han er den som lager liv og røre. Føler mange av «gutta» han er litt små inspirert av ham og ser litt opp til ham. Han er løsningsorientert. Fikser alt, kan alt, får til alt. Flink til å innlede samtaler. En alle vil være venn med. Og veldig flink i sengen☺️ Anonymkode: db4f2...ec7
somler Skrevet 15. mars 2024 #15 Skrevet 15. mars 2024 Kan være at rødt flagg, jeg ville tatt det rolig om noen ikke hadde mer tid..
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #16 Skrevet 15. mars 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Han er morsom. Du merker hans fravær når det er fellesmiddager/selskaper. Han er den som lager liv og røre. Føler mange av «gutta» han er litt små inspirert av ham og ser litt opp til ham. Han er løsningsorientert. Fikser alt, kan alt, får til alt. Flink til å innlede samtaler. En alle vil være venn med. Og veldig flink i sengen☺️ Anonymkode: db4f2...ec7 Hvordan vet du det når nærmest alt han gjør er å jobbe? Kan det være at kjærlighet gjør blind og at du derfor tror han nærmest er perfekt med unntak av hvor mye han jobber? Jeg ville heller ikke lagt spesielt vekt på hvordan han er i selskaper. At mange ser opp til han betyr ikke at han er en god kjæreste. Anonymkode: 8baf1...f69 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #17 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er morsom. Du merker hans fravær når det er fellesmiddager/selskaper. Han er den som lager liv og røre. Føler mange av «gutta» han er litt små inspirert av ham og ser litt opp til ham. Han er løsningsorientert. Fikser alt, kan alt, får til alt. Flink til å innlede samtaler. En alle vil være venn med. Og veldig flink i sengen☺️ Anonymkode: db4f2...ec7 Når gjør han disse tingene? Hvor ofte stiller han opp for deg? Hvor ofte har han tid til å være med deg, bare deg, og fokusere kun på deg? Men ja, mange med en tidskrevende jobb skjønner etterhvert at de bør roe ned og fokusere på familielivet. Pappaen min gjorde det! 🙂 Han var rundt 50 år, og innså han knapt kjente sine egne barn, og at han ønsket fokusere på barnebarna. Det jeg husker best fra barndommen med pappa er at han var på jobb, eller han snakket på telefonen med/om jobb... Anonymkode: d3315...52a 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #18 Skrevet 15. mars 2024 Nei. Jeg har samboer, og forholdet hadde røket hvis han skulle ha jobbet så mye. Da hadde jeg gjort det slutt - han hadde jo ikke hatt tid til meg uansett, så hvorfor være i et forhold da? Anonymkode: 1d2d9...fa8 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #19 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han har sagt at jobb er prio 1 og at han ikke ønsker et familieliv, eller en partner som krever mye fra ham. Men jeg tenker at på et eller annet tidspunkt vil jo han forstå at dette ikke er livet og ønske en kjæreste å komme hjem til. Pluss vil ikke helt gi slipp på ham. Er sjeldent så bra menn man finner der ute i den ligaen nå Anonymkode: db4f2...ec7 Uff. Enda en kvinne som vil endre en mann. Gi deg Madam. Du kommer ikke til å lykkes ! Ihvertfall ikke slik du ønsker ! Anonymkode: 7ba97...235 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #20 Skrevet 15. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han har sagt at jobb er prio 1 og at han ikke ønsker et familieliv, eller en partner som krever mye fra ham. Men jeg tenker at på et eller annet tidspunkt vil jo han forstå at dette ikke er livet og ønske en kjæreste å komme hjem til. Pluss vil ikke helt gi slipp på ham. Er sjeldent så bra menn man finner der ute i den ligaen nå Anonymkode: db4f2...ec7 Han vil forstå at dette ikke er livet? Det er kanskje livet for deg, men for han er det det nå. Hva er så bra med en som bare tenker på jobb døgnet rundt? AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han er morsom. Du merker hans fravær når det er fellesmiddager/selskaper. Han er den som lager liv og røre. Føler mange av «gutta» han er litt små inspirert av ham og ser litt opp til ham. Han er løsningsorientert. Fikser alt, kan alt, får til alt. Flink til å innlede samtaler. En alle vil være venn med. Og veldig flink i sengen☺️ Anonymkode: db4f2...ec7 Mange av 'gutta' er inspirert av han? Han er 'lederen' av flokken altså? Vet nå ikke om det er så attraktivt jeg... AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jobber som skipsmegler. Har god lønn, fint hus. Men er konstant på jobb. Tenker på jobb 24/7. De gangene jeg snakker med ham, så sitter han ofte å jobber på tlf. Veldig kjekk, sjarmerende og søt når han ikke tenker på jobb. Men virker ikke ut som at han er så interessert i familieliv eller annet. Jobb er alt for ham føler jeg Anonymkode: db4f2...ec7 konstant på jobb. Det sier jo mer enn nok. Du gir jo ikke slipp på noe som ikke er der i utgangspunktet... Hvorfor tror du at du skal klare å endre han? Til at han skal ønske seg dette familielivet som DU ønsker deg?? Kom deg av hesten og innse realitetene. Anonymkode: c9ded...115 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå