Gå til innhold

Regnes det fortsatt som insomnia...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg sover mellom 5 og 7,5 timer. Når jeg sover under 7,5 føler jeg meg trøtt og uopplagt. Våkner alltid rundt 4.20 uansett leggetid, ferie, helg... 

Har hatt verre insomnia, er jeg ok nå eller er dette fortsatt insomnia? 

Anonymkode: 2f416...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har begynt å ta magnesium mot søvnproblemene. Sovner mye lettere, sover bedre uten stadige oppvåkninger, og kroppen er mye roligere. -søvnkvaliteten er mye bedre rett og slett, ikkje 100 %, men mye bedre enn den var. 

Bare ett tips utenom spørsmålet. Helt vanlig magnesium du får kjøpt i butikken, en tablett en time før leggetid. 

Anonymkode: e83e1...2ba

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg vet ikke. Jeg har det ganske likt og føler heller ikke at jeg er fornøyd eller at problemet er løst. Jeg kan veldig lett falle tilbake til dårlig søvn dersom jeg ikke tar hensyn. Dessuten våkner jeg hver dag i 5-6 tiden med kraftig hjertebank. Har det noe å si om det kalles insomnia eller ikke akkurat nå? Jeg har hatt søvnproblemer hele voksenlivet i mange år og det varierer veldig hvor plaget jeg er etter hvor mye stress jeg har i livet mitt.

Anonymkode: 86baf...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikk melk.

Er det noen som evner å sove mer enn 5 timer? Jobb,barn,dyr....  er vel kun livsnytere som sover 8+ 

Anonymkode: 3197c...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...