Gå til innhold

Sminke dere før frokost på hotellet ? 😉

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, når dere er på hotell og skal spise frokost på morgen. Pleier dere å dusje og sminke dere først frokosten, eller hva pleier dere og kle dere i når dere går ned til frokosten? 

Anonymkode: 29e99...a25

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Pleier å dusje først ja, men håret lufttørker.

Anonymkode: 673dd...961

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tar du heisen eller trappa når du skal spise frokost på hotellet?

Anonymkode: f6b84...6ca

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slenger på meg gårsdagens klær eller klær ment for dagen, går ned og spiser, dusjer og steller meg etterpå. Jeg er ekstremt B-menneske og har som mål å rekke frokosten, først og fremst. Dvs dette har vært min faste modus fram til for et par år siden (jeg er 53). Men: Jeg har lagt merke til at alle andre ser stelt ut, særlig kvinner - i alle aldre. Jeg sminker meg til daglig, alltid gjort, og nå har alderen medført at jeg rett og slett ønsker å i alle fall dusje, få litt krem i ansiktet og børste håret før jeg går til frokost. Gjerne sminke meg også. 

Men jeg har fram til nå alltid uten unntak undret meg over hvordan de fleste/alle kvinner ser så velstelte ut til hotellfrokost. Kanskje de andre bare dropper den? (Som jeg også tidvis har gjort). 

Anonymkode: 359f7...350

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går aldri noen steder uten dusj. Jeg bruker så lite sminke at det hele er gjennomført på 1-2 min, så ingen grunn til å utsette det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fikser meg før frokost, men føner aldri hår, så det lufttørker mens jeg spiser. Går så tilbake for å pusse tenner. 

Anonymkode: 5e37d...7f8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Står opp først, sånn at jeg får badet og blir klar til frokost, jeg pleier og dusje, føne hår og sminke meg. Slitsomt! Men jeg liker og føle meg fin og vel da!

Anonymkode: 29e99...a25

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen ganger, noen ganger ikke. Bor mye på hotell pga jobbreise. I de tilfelle steder jeg meg første og drar etterpå. På ferie kan jeg spise første å slapp av litt på rommet før jeg steller meg.

Anonymkode: e5be4...235

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikser meg alltid før frokost. 

Men er ofte innom treningsrommet en tur uten sminke og dusj først. 

Etter det er det maks trivsel å sette seg ned med kaffe, youtube, og sminke. 

Anonymkode: a08ab...d5e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dusjer alltid på kvelden. Gidder ikke å sminke meg først, men tar hudpleierutinen før jeg går til frokost

Anonymkode: a9e24...bec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kommer ann på om jeg er på ferie eller jobb. Er jeg på ferie liker jeg å ta det chill. Sminker meg ikke og går med comfy klær.

Er jeg på jobb må jeg gjerne farte videre med en gang og da liker jeg å stelle meg - spise - dra videre. 

Anonymkode: f9874...7ed

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikser meg bestandig før jeg møter folk. Men ikke ekstremt mye som når jeg skal ut på middag eller noe nei. Men liker å fikse meg og den personen som lurte på heis eller trapp. Så spørs det hvor høyt oppe jeg bor. 5 etasjen og ned jeg går. 5 eller høyere jeg tar heis. 

Anonymkode: 5254a...057

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spiser nesten alltid frokost på rommet, i senga ❤️

Anonymkode: fca76...63b

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Synes jeg ser mange i joggebukse og bustete hår. 

Er det virkelig så nøye? Du kommer ikke til å se de folka igjen 

Anonymkode: d5416...d27

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dusjer, sminker meg, og leser et par kapitler mens jeg venter på at mannen "endelig" står opp. Må ha noe å gjøre på😂

Anonymkode: 30785...a0e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Av og til. Kommer an på formen. Som regel ordner jeg meg bare litt og ordner meg skikkelig etterpå. 

Anonymkode: 47b09...8a7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, det er da ikke fine dining eller sjekkested, jeg drar på meg noe klær og spiser, så går jeg opp igjen på rommet og suller og duller. Frokosten stenger ofte to timer før utsjekk, så jeg stresser ikke. Er B-menneske og kommer sent til den (oppskrytte) frokosten. 

Anonymkode: 59964...760

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...