AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #1 Skrevet 13. mars 2024 Da eldste barn startet på skolen ble jeg raskt fasinert av en kvinnelig lærer, ikke at hun er slående vakker, men noe helt spesielt er det. Hun var ikke lærer for mitt barn den gangen. Og i ettertid når jeg møtte henne hadde jeg alltid behov og en unnskyldning til å prate med henne, føle meg sett og viktig. Så når neste barn startet på skolen ble denne læreren lærer for mitt barn. Jeg kjenner hele tiden på en strek trang til å se henne, prate med henne, føle meg viktig og ett stort ønske om å omgås henne privat. Men i tillegg har jeg ofte seksuelle drømmer om henne. Gjerne i en skole situasjon, lærer/forelder situasjonen som utvikler seg til seksuell aktivitet. Men jeg skjønner ikke hvor dette kommer fra da jeg er en kvinne i ett heterofilt forhold, samme er læreren. Så mitt håp er at noen kjenner seg igjen i min situasjon, at det ikke er så unormalt som jeg frykter. Anonymkode: ddb66...c6f 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #2 Skrevet 13. mars 2024 Man trenger ikke å gjøre så mye ut av fantasier. Anonymkode: 39d47...527 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #3 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Man trenger ikke å gjøre så mye ut av fantasier. Anonymkode: 39d47...527 Jeg vet at man ikke trenger å gjøre noe ut av det. Men skulle gjerne forsøkt å forstå den voldsomme dragningen jeg har. Anonymkode: ddb66...c6f
mimifin72 Skrevet 13. mars 2024 #4 Skrevet 13. mars 2024 Jeg hadde det sånt med en mor som hadde barn i barnehagen hvor jeg jobbet. Limerence heter det, og det går over. Ikke ødelegg ekteskapet ditt pga dette 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #5 Skrevet 14. mars 2024 mimifin72 skrev (8 timer siden): Jeg hadde det sånt med en mor som hadde barn i barnehagen hvor jeg jobbet. Limerence heter det, og det går over. Ikke ødelegg ekteskapet ditt pga dette Ingen planer om å dumpe mannen heldigvis. Limerence har jeg ikke hørt om før så måtte lese meg litt opp på det. Ser at noe av det kan nok stemme. Håper det går over for slitsomt å gå sånn. Og føler selv at fokuset blir helt feil i enkelte situasjoner på grunn av dette. Anonymkode: ddb66...c6f 1
mimifin72 Skrevet 14. mars 2024 #6 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Ingen planer om å dumpe mannen heldigvis. Limerence har jeg ikke hørt om før så måtte lese meg litt opp på det. Ser at noe av det kan nok stemme. Håper det går over for slitsomt å gå sånn. Og føler selv at fokuset blir helt feil i enkelte situasjoner på grunn av dette. Anonymkode: ddb66...c6f Lykke til! Det er vanskelig nå, men en dag kommer du til å smile litt når du kommer på denne situasjonen
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #7 Skrevet 14. mars 2024 Har du vært betatt av kvinner før? Dette virker hverken farlig eller dramatisk, men ville kanskje utforsket ditt forhold til kvinner og tiltrekning i fortiden. Jeg er bifil og gift med en mann. Det er ikke noe stort problem, blir av og til tiltrukket av kvinner og det er bare spennende uten å gjøre noe med det. Men hvis du ikke har prøvd så mye med kvinner, kan det sikkert bidra til at dette vokser seg større. Anonymkode: 45133...8bd 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #8 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du vært betatt av kvinner før? Dette virker hverken farlig eller dramatisk, men ville kanskje utforsket ditt forhold til kvinner og tiltrekning i fortiden. Jeg er bifil og gift med en mann. Det er ikke noe stort problem, blir av og til tiltrukket av kvinner og det er bare spennende uten å gjøre noe med det. Men hvis du ikke har prøvd så mye med kvinner, kan det sikkert bidra til at dette vokser seg større. Anonymkode: 45133...8bd Jeg har aldri vært med en kvinne, men har opplevd dragning mot andre kvinner før. Og rent billedlig tenner jeg mer på en flott kvinne kropp enn en herre kropp. Men i real life har jeg ingen problemer med å tenne på en mann, og sex mellom 2 kvinner fremstår som at noe vil mangle. Anonymkode: ddb66...c6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå