Gå til innhold

Blitt bra av long covid / utmattelsen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hadde du kognitive og rare symmtomer i kroppen?

Anonymkode: 7baf0...89d

Jeg sjekket hodepinedagboka nå, hvor jeg har ført inn ting fra før og etter korona (i forb. med utredning av hodepine).

Jeg hadde allerede de fleste symptomene pga migrenen, før korona. Men jeg slet ekstra mye med fokus og hukommelse etter korona, jeg følte også at jeg dirret i kroppen og at hjertet banket for hardt i perioder. Ser ut som det bedra seg etter omkring 8-9 måneder, og da gått tilbake til "normalen". For min del, virker det mest som om det forverret tilstanden jeg allerede hadde. Hadde ofte heftig hjernetåke, hvor jeg var ganske fjern, og den kjenner jeg på enda. Jeg kan bli tatt for å temmelig distrè. Hadde ikke det før korona, og heller ikke utmattelse. 

Anonymkode: 2e8c7...c66

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg sjekket hodepinedagboka nå, hvor jeg har ført inn ting fra før og etter korona (i forb. med utredning av hodepine).

Jeg hadde allerede de fleste symptomene pga migrenen, før korona. Men jeg slet ekstra mye med fokus og hukommelse etter korona, jeg følte også at jeg dirret i kroppen og at hjertet banket for hardt i perioder. Ser ut som det bedra seg etter omkring 8-9 måneder, og da gått tilbake til "normalen". For min del, virker det mest som om det forverret tilstanden jeg allerede hadde. Hadde ofte heftig hjernetåke, hvor jeg var ganske fjern, og den kjenner jeg på enda. Jeg kan bli tatt for å temmelig distrè. Hadde ikke det før korona, og heller ikke utmattelse. 

Anonymkode: 2e8c7...c66

Har også ekstrem hjernetåke og dirring oi kropp og hode. Blant annet 

Anonymkode: 7baf0...89d

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kronisk hodepine. Hadde covid i fabruar 22, med hodepine som det mest plagsomme symptomet. (I tillegg til vanlige influensasymptomer som sår hals, hoste osv). Hodepinen slapp liksom ikke taket, og jeg har hatt hodepine hver bidige dag siden. I prinsippet 24/7, men intensiteten varierer og jeg kan ha noen smertefrie timer innimellom.

Jeg har ikke utmattelse. Faktisk er det å gå lange turer ute det som virker aller best mot hodepinen.

Merker at jeg har noe nedsatt kognitiv kapasitet og hukommelse, men har ikke tatt noen tester eller noe. 

Jeg er absolutt ikke frisk enda, desverre. Men jeg ser lysere på det nå enn for to år siden i allefall.

Anonymkode: c86f0...52e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...